PDA

View Full Version : ibanez tc 10



jaspie
7 februari 2006, 22:23
ik had een vraagje over de twin cam chorus van ibanez... ik had er nog nooit van gehoord ofzo tot een maat van laatste zei dattie er 1 had die hij wou verkopen voor 15 euri. Ik dacht dat is een nette prijs het zal wel troep zijn...weet een van jullie meer over dit pedaal?

BartL
7 februari 2006, 22:35
Hoe dan ook, je valt je er geen buil aan! :)

Dirk_Hendrik
8 februari 2006, 09:38
Meteen doen. 15 euro is belachelijk laag. Als het een echte maat is vertel je em dattie z'n huiswerk eens moet gaan doen.

jaspie
8 februari 2006, 12:12
nouja dat ie meer waard is lijkt me duidelijk, hoeveel zou dan ongeveer moete zijn? ik kan er namelijk wenig op internet over vinden.

Vlekkie
21 maart 2006, 12:07
Ik ben inmiddels in het bezit van dit leuke chorus pedaaltje.. heb alleen een vraagje.. Er zitten namelijk 2 uitgangen op.

een Out.. en een Inv Out.

Wat is het verschil?

dunnoaname
21 maart 2006, 16:03
Ik weet niet hoe het bij dit specifieke pedaal zit, maar bij veel chorussen is dat om een stereo effect te krijgen. Dan sluit men de twee outputs op verschillende versterkers aan en klinkt het geluid drie-dee als het ware.

robert-gitarist
21 maart 2006, 16:11
Ik weet niet hoe het bij dit specifieke pedaal zit, maar bij veel chorussen is dat om een stereo effect te krijgen. Dan sluit men de twee outputs op verschillende versterkers aan en klinkt het geluid drie-dee als het ware.

Ja inderdaad zo iets zou het misschien wel zijn..
Net als bij Digitech,Dry out en Wet out...Maar dat Dry en Wet snap ik dus niet...waarom niet gewoon Output 1 en Output 2?