PDA

View Full Version : VOODOO GLOW SKULLS



skabouter
25 oktober 2002, 17:36
en, gaan er nog een beetje mensen mee naar VOODOOGLOWSKULLS in het patronaat ? (haarlem)
in november ? ik heb al kaartjeS !!


DILA gaat vast ook, ofniet ?

Bins
26 oktober 2002, 17:22
Fool, als je nou ff naar beneden had gescrolld, daar staat het topic "schrijf in je agenda". Dat gaat over de VGS concerten. Ze doen Haarlem, Leiden, Utrecht en Tilburg aan. Ik ga iig naar Haarlem en misschien ook nog naar Utrecht.

skabouter
27 oktober 2002, 01:26
jeetje hee, sorry hoor. kwist niet dat je kwaad werd :-S.

en ik zag de titel "schrijf in je agenda" wel staan tijdens het scrollen. maar ik bracht die titel nou niet meteen in verband met de VGS ! !

dus raar he, dat ik er niet op klikte.

als je nou de volgende x een duidelijke titel maakt (ZOALS IK) dan klik ik er wel op.

Bins
27 oktober 2002, 16:47
Ik was nie kwaad..
Het woord " fool" is hiero een onderdeel van het dagelijks taalgebruik. Tis juist vet dat er meer VGS fans zijn. Heb je die nieuwe cd al?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bins op 2002-10-27 21:39 ]</font>

skabouter
27 oktober 2002, 23:53
neej, ik heb de nieuwe nog niet. maar ik ga hem zeer zeker snel kopen. ik ben morgen jarig. er is vast een een coole maat van me die hem me geeft. hoop ik. zo niet dat koop ik hem zelf wel.

wat denk je, gaat het een beetje druk worden in `t patronaat ?

Bins
28 oktober 2002, 10:40
Nou, ik weet niet hoe groot die tent is, maar vorig jaar in Nightown (was dat nou wel vorig jaar, of langer geleden?) was de zaal niet eens halfvol. Wel een heel vet concert. En ook nog union13 in het voorprogramma, die zijn ook bruut. Ik heb er iig erg zin in. VGS is mijn favoritiete band.

Yorrit
28 oktober 2002, 20:11
ja ik ga naar leiden. wordt wel leuk denk ik. 2 dagen drvoor ook al een paar burning heart bands daar. ben benieuwd.

Bins
28 oktober 2002, 20:21
welke? tell me!!!! :smile:

&lt;edit>ow lamaar, ik kon zelf natuurlijk ook ff op die wepseit kijken :grin: &lt;/edit>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bins op 2002-10-28 20:24 ]</font>

Bins
18 november 2002, 15:25
Oke, ik ben gister geweest in de Ekko, Utrecht. +/- 200 mensen, mini zaal.
Maar goed, het was VEEEEEEEEET!!!!!!!!
Dude, wat zijn die gasten goed. De gitarist en bassist zijn zo f*cking groovy, de drums zijn strak, en de blazers zijn gewoon de icing op de cake. Jammer dat de geluidsman dat niet vond, want ze stonden veel te zacht. De show was energiek en een goede mix van oude en nieuwe shit. (de nieuwe cd heb ik vandaag eindelijk kunnen kopen, masterlijk)

Het was alleen even slikken voor me toen ik zag dat 1 van mijn grootse gitaar-idolen zijn telecaster liet staan voor een......Tom Delonge sgnt. Strat (!!!!) What was he thinking? Toen begon hij te spelen...Nu wil ik dus ook zo'n ding :smile:

Anyway, ze komen in mei weer, gaan dus!