PDA

View Full Version : Dit is wel heel goedkoop voor een 7 snaar



idno
7 februari 2006, 21:23
http://www.rondomusic.net/septor.html

iemand ooit van dit merk gehoord?
specs zien er goed uit:gitarist:

Swan
7 februari 2006, 21:26
doe ff n search op http://acapella.harmony-central.com/forums/ en je hebt genoeg leesstof

iwamoto
7 februari 2006, 21:41
tzijn ibanez look-a-likes, kweenie, ik vind ze er wel goed uitzien, maar ik zou ze toch eerst moeten spelen om te weten of ze goed zijn, als ze goed zijn, nou wie weet, ik wil eigenlijk nog wel n 7 string hebben :D

Kaïn
7 februari 2006, 21:53
Ik vind ze er wel lekker rank uitzien. Ik hou wel van dat model. RG's zijn zo plat aan de voorkant, dit heeft iets meer body. Ben benieuwd hoe ze klinken respectievelijk spelen.

Veekeren
7 februari 2006, 23:07
Ja op een Amerikaans forum waar ik wel eens kom gaat 1 op de 5 topics over Agile... Meestal dat het toch wel erg veel kwaliteit biedt voor de prijs... Jammer dat het met vervoerskosten enz niet de moeite is om er één over te laten komen en het eens te proberen, ze hebben ook prachtige LP klonen...

iwamoto
7 februari 2006, 23:28
als we genoeg enthousiastelingen kunnen vinden, laten we er gewoon meerdere verzenden (ik zou wel zo'n 7 stringer willen), scheelt in de kosten, en als ze onder het motto "repair" worden verzonden scheelt dat ook weer knaakjes :D

Veekeren
7 februari 2006, 23:30
Jij hebt er verstand van / ervaring mee Iwamoto? Hou me op de hoogte, ben wellicht wel geinteresseerd in iets :D

Negative K3 fan
7 februari 2006, 23:31
ik vind ze wel aardig :D

doe eens een search op dit forum naar Agile, en be prepared... :jam:

De Beer
8 februari 2006, 21:31
Ziet er niet verkeerd uit, een kennis van me heeft eoa amerikaanse 7 string-trough zou zomaar zo een kunnen zijn. Speelde iig erg prettig, maar het is alweer een jaartje geleden en mijn geheugen ...

tsjah..da's ook Rock 'n Roll!


Ik ben eigenlijk opzoek naar een 7 snaar die er niet uitziet als een RG. Dwz ik heb al een Rg

Heeft er iemand ervaring met een Epi, Korina Flying V 7st?

Ik lees meestal dingen als matige tuners, switches en Pups.
Allemaal replacable denk ik dan.
Lijkt me verder een mooi apparaat. Kent of bent u iemand die er vanaf wilt......

idno
9 februari 2006, 10:45
ik hoorde laatst dat die 7 string V nogal kopzwaar zijn

iwamoto
9 februari 2006, 11:29
ze hebben ook een agile met floyd rose, maar offie goed is? wel licensed, maar hij is maar 10 dollar duurder als de string through

Kaïn
9 februari 2006, 11:46
Een 7 string met trem? Mits dat het geval is, is het écht geen geld.

idno
9 februari 2006, 13:31
ja met trem en ook nog eens een flamed maple top. vaag hoe ze die dingen zo goedkoop kunnen maken :S

Kaïn
9 februari 2006, 17:42
Heel veel zielige kindertjes heel hard laten werken in een aziatisch land? Ik hoop niet dat dat het geval is. Misschien wordt er bezuinigt op electronica? De potmeters etc. Anders zou ik het ook niet weten eigenlijk.

harrie-beton
9 februari 2006, 18:23
400 dollar is toch wel een redelijke prijs?
Je hebt tenslotte ook gitaren voor 99 euro en daar maken ze ook winst op.

idno
9 februari 2006, 18:38
ja ik vind t een hele mooie prijs, alleen voor een gitaar met dimarzio's, ebony fretboard, 27" hals en flamed maple top vind ik t goedkoop

Kaïn
9 februari 2006, 18:42
Misschien zijn de houtsoorten van mindere kwaliteit. Er is denk ik een verschil tussen het ene plankje ebben ten opzichte van een ander plankje. (zoveel weet ik er niet van, maar dat is mijn gedachte)

Negative K3 fan
10 februari 2006, 18:41
Misschien zijn de houtsoorten van mindere kwaliteit. Er is denk ik een verschil tussen het ene plankje ebben ten opzichte van een ander plankje. (zoveel weet ik er niet van, maar dat is mijn gedachte)


dus jij denkt dat je goede houtsoorten krijgt als je een gibson koopt? het lijkt me persoonlijk waarschijnlijker dat zo'n agile uit beter hout is gemaakt dan de gemiddelde LP...

De Beer
10 februari 2006, 19:57
Ziet er niet verkeerd uit, een kennis van me heeft eoa amerikaanse 7 string-trough zou zomaar zo een kunnen zijn. Speelde iig erg prettig, maar het is alweer een jaartje geleden en mijn geheugen ...

tsjah..da's ook Rock 'n Roll!


Ik ben eigenlijk opzoek naar een 7 snaar die er niet uitziet als een RG. Dwz ik heb al een Rg

Heeft er iemand ervaring met een Epi, Korina Flying V 7st?

Ik lees meestal dingen als matige tuners, switches en Pups.
Allemaal replacable denk ik dan.
Lijkt me verder een mooi apparaat. Kent of bent u iemand die er vanaf wilt......
ik hoorde laatst dat die 7 string V nogal kopzwaar zijnOngetwijfeld dat Korina is gewoon net te licht.

Maar dat lijkt me het minste probleem.

Wouter!
13 februari 2006, 22:58
Als ze naar nederland worden gehaald wil ik er ook wel een! :)