PDA

View Full Version : Boogies of Bag-End's?



Chiel
25 oktober 2002, 16:03
Hallo daaro'. Ik heb nu (bijna) mijn 19" Rack compleet en wil nu graag een compact torentje hebben. Ik sleep me nu iedere week de tyfus omdat ik naast mijn 10HE rack en mijn midi-pedaal ook nog eens met een 4x12” Koch speakerkast zit opgezadeld. Naast het transport issue is mijn Koch kast ook nog eens zeer onhandig op de wat kleinere podia, omdat het vaak niet mogelijk is hem op de juiste oor-speaker afstand te kunnen plaatsen.
Ik wil daarom 2 kleine en goede speakerkastjes aanschaffen en ben na veel gezoek uitgekomen op de Mesa Boogie 1x12” kastjes en de Bag-End 1x12” kastjes. Nu is mijn vraag of iemand mij kan vertellen wat het verschil tussen beide kasten is en of er nog andere opties zijn.

Alvast bedankt.

PS: Ze worden aangesloten op een VHT 2/50/2 i.c.m. een Ernst Fliek Rover.

Rectifier
25 oktober 2002, 16:40
Waarom zou ik nou reageren...??? :grin:

Alleen omdat ik een VHT 2:50 en 2 Mesa 1x12's heb....haha.

Ik heb de BagEnd's zelf nog niet gehoord, maar die moeten ook heel vet strak klinken.
De Boogie's ook, ligt wel aan welke.
De thiele zijn meer allround, dan de Recto's die ik heb.
Die van mij hebben onwijs veel druk, maar niet zo'n brede spreiding.
Vrijwel alleen recht vooruit, maar dat komt door de gesloten kast.

Ik zal die kerel eens vragen die ik ken....met 2 Bag End's.
Ik laat het je weten.

Jimi Hendrix
26 oktober 2002, 09:22
Ik zat met een gelijksoortig probleem, heb een Rivera KHR100 met 4x12" kast, maar ja die neem je niet mee naar een bruiloft.
Dus ik gebruik sinds een tijdje zo'n bag end 1x12, meesterlijk hoor! Gaat heel hard en klinkt zowel clean als vervormd zeer goed.
Ik hoorde alleen bij feedback dat ze stoppen met de import?!

Dude
26 oktober 2002, 10:51
mijn oude gitaarleraar had een rack met 2 van die bag end kastjes, echt een meesterlijk geluid, heel heel heel erg strak en zuiver en toch ook erg mooi in de overdrive...
het waren 2x10 inch kastjes... met een houten ombouw,,, wel orgineel

Nocki
28 oktober 2002, 20:50
ik heb de Boogie 1x 12 Evm 200 watt speakers met half open ruggetje.
bij feedback heb ik de bag ends uitgeprobeerd ongeveer een jaar terug.

dit was toen mijn amp.
Rocktron chameleon -> Mesa 20/20
dus transistor voor en buizen eind.
dus niet echt een goede versterker.
(alleen eind was dus redelijk)

de mesa's kleurden het geluid wat meer dan de bag end's.
de bag ends waren sterieler en klonken wat doder. gewoon ook omdat de bag end nieuw wads en de boogies al helemaal ingespeeld zijn.
met een goede amp naar de bag ends verwacht ik een heel goed geluid. al het geluid van de gitaar-kabel-amp en alles wat er tussen hangt komt over. elk kraakje piepje ruisje plectrum tegen pickup enzo wordt doorgegeven. onverbiddelijk. voor een echt goede gitarist zeker de moeite waard. maar dus niet makkelijk.
dit is ht zelfde bij de boogies maar toch iets minder en een heel ander geluid. de boogies klinken wat warmer denk ik. maar ja je moet er bij blijven denken dat de boogie al is ingespeeld.
de bag ends zijn leuke boxen. klinken goed.
O ja ik vond de boogies met een overdrive beter klinken dan clean. de bag ends zijn onverbiddelijk en dan klinkt de scheur niet zo mooi.
maar je moet ze even zelf uiproberen.
ik ben zelf heel blijk met de boogies en zou niet voor de bag end gaan. maar ik heb het niet uit mogen proberen met alleen buizen amps/

een beetje omslachtig verhaal maar ach...
nocki

Jimi Hendrix
29 oktober 2002, 08:19
Oja, ik heb laatst voor het eerst opgenomen met de Bag End: dat scheelt een hoop, nog nooit zo'n goed geluid gehad op opnames, hoefde bijna niet te eq'en achteraf.

Chiel
29 oktober 2002, 09:06
Mooi zo!

Ik heb er nu ook twee!!! Zaterdag ga ik ze ophalen. Ik heb mijn 4x12" Koch kast alvast op internet gezet, want ik zou niet weten waar ik die nu nog voor nodig heb.

Bedankt voor jullie reacties!

Rectifier
29 oktober 2002, 11:36
Voor het oog misschien...??? Hehehe
Lijkt natuurlijk wel iets stoerder dan 2 1x12's....haha.

Succes ermee

Chiel
29 oktober 2002, 13:38
Of links en rechts stereo met effecten en het midden voor het 'droge' gitaarsignaal? Moet ik alleen nog een VHT 2/50/2 erbij hebben!

Ibanez RuleZ
29 oktober 2002, 13:59
patser :grin:

harrald

Raffel
29 oktober 2002, 15:14
wel leuk!

*kuch* ketjing *kuch*

Rectifier
29 oktober 2002, 15:54
Chiel, dat hoef niet eens, als je er een top bij koopt.
Maar dat wil je niet omdat je de Rover hebt... :grin:
Dus dan moet je weer een 2:50 erbij kopen :sad:

Kost wat, maar heb je ook wat...haha

Chiel
29 oktober 2002, 16:04
Die VHT wordt 'm niet meer. Eén is meer dan genoeg. Geld is ook wel een beetje op nu (en ik moet ook nog eens op wintersport :smile:

Heb nu wel een Intellifex gekocht, die heb ik uitgebreid getest en kunnen vergelijken met een G-Major. Sorry TC-fans, maar die oude vertrouwde Intellifex tast mijn signaal totaal niet aan terwijl de G-Major dat wel doet. De Lexicon heb ik niet kunnen testen Rectifier, maar dat was eigenlijk ook geen optie. De Intellifex klinkt goed genoeg en deze heb ik ook nog eens voor een spotprijs (tweedehands) weten te bemachtigen.

Dus nu nog een Patchmate en een mooie superstrat en Chieltje is helemaal blij!!!

Raffel
29 oktober 2002, 16:33
patchmate he? ja ja...

Chiel
29 oktober 2002, 16:48
Ik weet het.... Ben al meer dan een jaar naar zo'n ding op zoek.

Sj03rd
29 oktober 2002, 19:51
haha, dit is echt erg!
waar haal jij AL dat geld vandaan joh... ik dacht dat ik erg was met kopen en verkopen maar dat slaat echt alles :grin:

wat kostte die VHT?
want ik ben best geinteresseerd in zo'n ding...

mzzl Sjoerd

Rectifier
30 oktober 2002, 09:59
VHT 2:50 heb je nieuw voor ongeveer 1500 Eur.

Chiel, ik heb zelf ook een Intellifex gehad.
Ding klinkt gewoon goed en vreette mijn signaal ook niet op. 1 nadeel, het instellen vind ik klote met al die parameters en veel te weinig knoppen waardoor je steeds moet deep-editten. Maar als je 1 maal alles goed hebt ingesteld is't peace of cake.

Superstrat??? MusicMan Luke... :grin:

Chiel
30 oktober 2002, 10:17
Mijn bandmaatje heeft die Luke (en die is nog eigenlijk toetsenist ook, over koop gekte gesproken :smile:
De Luke heeft werkelijk een Super geluid, alleen vind ik de hals veel te smal. Ik moet gewoon een klontje hout tussen mijn jatten hebben :smile:

Dacht zelf meer aan een Sambora stratje met EMG'tjes. Lekkere dikke plank met een goede tremolo. Dat lijkt me wel wat.

Wat het instellen van de Intellifex betreft, ik gebruik eigenlijk alleen de Delay en heel af en toe een Chorus. Dus één keer instellen en klaar is klara!

Ben nu wel blij met mijn torentje hoor! Alles bij de hand. Een 19" rack en twee 12" kastjes. Slechts 1.70m hoog, 55 cm in de breedte en het past ook nog eens in mijn auto!!! Geweldig!

Greetz, een blije Chiel :smile:

Rectifier
30 oktober 2002, 16:05
Koopgekte....G.A.S. hehehe
Yeah, net of wij gitaristen een Korg Triton kopen voor erbij...haha.

Mooi setje heb je dus.
Alhoewel, EMG's in een Sambora strat??? Waarom??? Met Floyd ijzerwinkel???
Ik vind hem wel mooi, althans alleen in Sunburst uitvoering. Mooie sterretjes in de hals.
De Luke-hals is idd. wennen, zo smal vind ik hem niet. Zo zijn alle MM's. Hij heeft alleen een V-curve aan de achterkant.

Chiel
30 oktober 2002, 16:45
Ik ben té verwend wat het Floyd gebeuren betreft. Mijn Wolfgang heeft er één en mijn Ibanez S ook. Helaas gaat de Floyd van mijn Wolfgang alleen naar voren (maar dat maakt het afstellen wel stukken eenvoudiger). Heb wel eens flink met die Luke mogen raggen, maar dat is dan wel na ieder nummer stemmen. Bovendien duw ik iedere keer de hoge e-snaar van de half af. En die EMG'tjes vind ik gewoon geweldig klinken.
En tja, hoofdmoot blijft dat hij gewoon té duur is.

Wat uiterlijk betreft ben ik niet zo kritisch, 't ding moet gewoon lekker spelen en goed klinken. Ga wel eens een keertje een Stratje opvoeren...

Rectifier
30 oktober 2002, 16:55
Mmm, zeker ouwe snaren op Luke...
Ik heb weinig last van ontstemmen, nu ben ik ook niet zo'n rouwdouwer. Die van mij kan ook alleen maar down-bends.
De hoge E is dat de dunne of dikke??? Hoe duw je die van de hals af??? Duw je op naar beneden??? Vreemd.
Blijft duur ja. Wolfgang is ook een mooie gitaar.

Candyman
30 oktober 2002, 17:06
Hallo,

Ik ben die toetsenist/gitarist (ik ben niet schizofreen hoor) waar Chiel het over heeft. De Luke heb ik er niet zomaar bij, maar die gebruik ik ook in ongeveer de helft van ons repertoire. De hals van de Luke is inderdaad smal. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn, het enige probleem dat ik heb is de hoge E-snaar die van de toets af gaat. Het geluid is echter topklasse.

Sindskort heb ik een OLP Axis die een iets bredere hals heeft en minstens zo fijn speelt. De Luke kost nieuw belachelijk veel. Ik heb hem in 1999 nieuw gekocht voor de helft wat ie nu kost.

(Over koopgekte gesproken, ik heb vorige week een Diezel VH4 top besteld waar ik mijn 4 maanden oude Line6 Vetta op inruil)

Chiel
30 oktober 2002, 17:17
KIJK!!! Hij heeft mij aangestoken!!!

Rectifier
30 oktober 2002, 18:58
Mafkees...hahaha.
Nee gaaf man, wat beviel niet aan de vetta???
Wat vind je van de VH4??? Had je nog meer amps vergeleken???

Ik zit ook nog steeds naar een ultieme amp te zoeken... vertel vertel.... :grin:

Candyman
31 oktober 2002, 12:51
De Vetta is niet onaardig. Voor een digitale bak geeft ie best wel veel druk. Er zijn zoveel mogelijkheden, maar uiteindelijk gebruikte ik toch maar zo'n 3 a 4 basisgeluiden.

De Diezel heeft vier fantastische geluiden en klinkt warmer. Het buizenmidden heb je gewoon nodig om goed door de mix te komen. De meeste buizentops die ik heb gehoord, bieden maar 1 goed geluid, mits het volume hoog staat. De Diezel klinkt al goed op laag volume en heeft daarnaast een seriele effectloop, een paralelle effectloop en effectinserts, die allen met midi te schakelen zijn.

Oftewel de mogelijkheden van een modeling versterker gecombineeerd met een super buizengeluid.

Rectifier
31 oktober 2002, 16:08
Waar heb je'm weg??? Bij Jukebox of v.d.Haar??

Heb je de H&K TriAmp mk2. nog overwogen???
Wanneer krijg je'm???

Rectifier
31 oktober 2002, 16:10
Trouwens, Chiel wat vind jij van de Vetta naast je Rover???
Ben gewoon benieuwd....

Chiel
31 oktober 2002, 16:10
H&K Triamp is VeTTTTT!

Maar ach, CandyMan is nu eenmaal verzot op Diezel hè . . .

Chiel
31 oktober 2002, 16:30
Vetta is niet zo vet als zijn naam doet vermoeden (alhoewel zit het woord vet erin). Wanneer ik mijn GT-3 effecten in serie zette met mijn Rover kreeg ik een soort gelijk geluid, alleen met iets minder headroom. (Wat wil je ook, een 4x12" V30's met VHT en Rover!).

Vetta speelt erg gemakkelijk. Je lijkt ineens een supergitarist en alles lijkt vanzelf te gaan. Tapping is een eitje en je hoeft helemaal niet zo hard te werken. Het geluid boet wel iets in wanneer de band invalt, maar toch blijft het goed aanwezig. Bovendien zijn de tonen onderling goed van elkaar te onderscheiden (iets wat de meeste digitale bakken missen). Het is fysiek ook erg gemakkelijk. Gewoon een pedaal en een combo. Werkelijk ideaal wat transport betreft! Heb veel digitale bakken gehoord en deze is naar mijn mening gewoon de absolute top.

Toch blijft er in het geluid een zekere presence afwezig en ook de druk mis ik bij de Vetta. Ondanks dat de tonen onderling goed te onderscheiden zijn blijft het geheel iets wat rommelig klinken. Tja, die Rover heeft gewoon wat meer Ballen...

Candyman
31 oktober 2002, 17:52
De Diezel heb ik bij Jukebox besteld en zal binnen een week binnenkomen. De VH4 heb ik in combinatie met een Bogner 4x12" uitgeprobeerd. Deze speakerkast klinkt beter en heeft een betere constructie dan de Diezel, maar is erg aan de prijs. Dus voorlopig zal ik de Koch 2x12 kast met Jensen speakers gebruiken, die ik van Chiel terugkoop. De Bogner 2x12" is ook erg goed, maar kost 975 euro. Dat wordt nog even door sparen.

Ik was zo over het concept en het geluid van de VH4 te spreken dat ik de Triamp mk 2 niet eens meer heb geprobeerd. De prijs van de Triamp (met midi-optie) is ongeveer hetzelfde als de prijs van de VH4, maar de Diezel heeft vier volledig onafhankelijke kanalen (de Triamp drie met op elk kanaal tweede voicings) en betere componenten. De Diezel behoudt zijn waarde, mocht ik hem ooit willen verkopen. Op laag volume klinkt de Diezel ook erg goed.

Als de Diezel niet bestond, was ik waarschijnlijk voor de Triamp gegaan. Het Europese (lees Duitse) geluid spreekt mij meer aan dan het Amerikaanse (m.u.v. Bogner). Bovendien is dit in verhouding goedkoper. Een Diezel kost in Amerika zo'n 4500(!)dollar, zo'n 50% meer dan de prijs hier. Een VHT/Bogner kost hier gigantisch veel.

Rectifier
31 oktober 2002, 18:34
Wow, nu ben ik even de draad kwijt.
Als ik op chiel's bandwebsite kijk, klopt het apparatuur gedeelte al niet meer.
Chiel had een powertone?? En die vetta is toch van Martijn...??? Die staat er niet bij.
Althans, die 2e hands vetta op marktplaats is toch van jou???

Enfin, ik ben benieuwd...post even je verslag als je'm hebt volgende week.
Ik zit zelf ook een beetje te fucken met wat ik ga doen. Ik wil graag een buizenbak met 3 kan. Rivera lonkt, maar omdat ik al de VHT 2:50 heb, misschien wel een vette 19" preamp.
Maar, er zijn dus nu een aantal goeie 3 kan. amp.s En ik wil geen Koch. :grin:
Ik vind de VH4 trouwens niet mooi qua frontplaat. Maar dat wist Peter Diezel zelf ook al, dat wordt in de toekomst anders.

Candyman
31 oktober 2002, 21:03
He Rectifier,

Ik speel niet in Mondvol, maar in een andere band, waar Chiel ook in speelt.

Michiel had een Koch Powertone i.c.m. een Soldano SP77, maar heeft de Powertone verKocht en vervolgens een VHT 50/2/50 met Ernst Fliek Rover gekocht. De Koch 2x12 verkoopt ie aan mij, voor de Koch 4x12 Dlx heeft ie al kandidaten. Zaterdag koopt hij twee Bag-end 1x12" kastjes. Daarnaast heeft hij nog een Boss GT-3 die hij als midicontroller (en stemapparaat) gebruikt voor de Intellifex die hij morgen koopt. Volgens mij zoekt ie nog een Rocktron patchmate om zijn Soldano en Rover preamp te combineren.

Ja,ja... het is elk optreden weer een verassing wat er in zijn 9HE rack zit.

Oh ja, hij zoekt ook nog een superstrat (met EMG's en Floyd Rose), zoiets als het oude Fender Sambora model.

Als ik jou was, zou ik de VHT houden en een goede preamp kopen. De VHT eindtrap is gewoon de beste die er is. Het is trouwens wel lastig om een geschikte preamp te vinden. Misschien kun je de Diezel voortrap als losse voorversterker bestellen. Customizing doen ze namelijk wel bij Diezel. De VH4 kun je gratis naar smaak laten aanpassen (dus bijvoorbeeld ook met 4 clean kanalen).

Die Vetta op marktplaats is inderdaad van mij.

Groeten,

Martijn

Chiel
31 oktober 2002, 22:32
DAMN!!! Wat kun jij Lullen zeg! Lijkt onderhand wel een trio post te worden!

Dat Mondvol adres zal ik maar eens gauw schrappen. Is niet echt een referentie voor wat ik nu doe ofzo. Wel coole optredens (lees hotelschool Maastricht!!) :smile:
't is gewoon een hobby/bezigheidstherapie bandje. Op muzikaal opzicht biedt het verder echter weinig toekomst voor mij. Ik hoop voor je dat je die lelijke Tascam MP3'tjes niet gedownload hebt.
Die Intellifex heb ik inmiddels. De Bag-Ends zijn inderdaad wat verlaat en die kan ik overmorgen ophalen.

CandyMan en ik zijn inmiddels alweer een nieuw projectje gestart met een zeer kundige bassist en een zeeeeeeeer getalenteerde drummer. Gaan we maar snel een website voor bouwen!

Greetz, Chiel.

Rectifier
31 oktober 2002, 23:13
Aha, wel leuk zo, om het verhaal van 2 kanten te horen. Hahaha.
Je hebt wel gelijk, alhoewel ik de VH4 nog niet gehoord heb, behalve van wat clips, moet ie wel aan mijn eisen voldoen.
Ik zal eens proberen of z'n custom 19" pre-amp willen bouwen. Ik heb hem er al eens eerder op geattendeerd dat er weer vraag naar rack app. is.
Heb je de Vetta nu ingeruild of staat ie nog steeds te koop, zo ja, ben je Dagobert Duck??? :grin:
Haha.
Chiel, ik zag dat de toetsenist van jullie band een Korg X5 heeft. Wil ie'm niet verkopen voor weinig??? Wil er eentje hebben :wink:

Rectifier
31 oktober 2002, 23:15
Oh ja, in de Gitarist van deze maand staat een Witte Sambora Strat. te koop zonder prijs.

LordRiffenstein
1 november 2002, 12:21
Chiel, Candyman,

ik had ook zo hetzelfde gevoel met de Vetta, klinkt allemaal heel erg lekker en is super handing in het transport maar je mist toch die typische push van een goeie buizenbak. Heb een tijdje overwogen om de Vetta aan te schaffen maar toen ik een collega zag optreden met eentje en hij volledig verdween in de mix was het wel duidelijk dat ik me bij mijn Engl ging houden. Hopelijk kan ik volgend jaar ergens eens uitkijken nr de Engl 580 pre-amp in combinatie met een VHT eindtrap of zo. Zo veel mooi spul en zo weining geld :smile:

Greetzzz,

Yoeri

Chiel
1 november 2002, 12:41
Dat wegvallen in de band is een kwestie van goed afstellen. De Vetta komt er juist goed doorheen. Maar dat afstellen is een verhaal apart. Zelfs mijn oefensetje (GT-3 i.c.m. een Sessionette 75 combootje) komt goed door de band heen. En dat terwijl een collega gitarist met zijn GT-3, zijn Peavey 2x60W buizeneindtrap en een Koch 2x12” met Jenssens helemaal verdwijnt. Ligt ook wel een beetje aan je gitaar hoor. Mijn Wolfgang heeft bijv. bakken vol met Mid, waardoor ik vrij snel met iedere setup uit de voeten kan.

Greetz, Chiel.

Rectifier
1 november 2002, 12:46
He Lord, als je je Savage verkoopt
kom je al een eindje in de richting van een E580. Maar waarom zou je???
Je was toch gelukkig met de Sav.???

LordRiffenstein
1 november 2002, 14:40
Op 2002-11-01 12:41, schreef Chiel:
Dat wegvallen in de band is een kwestie van goed afstellen. De Vetta komt er juist goed doorheen. Maar dat afstellen is een verhaal apart. Zelfs mijn oefensetje (GT-3 i.c.m. een Sessionette 75 combootje) komt goed door de band heen. En dat terwijl een collega gitarist met zijn GT-3, zijn Peavey 2x60W buizeneindtrap en een Koch 2x12” met Jenssens helemaal verdwijnt. Ligt ook wel een beetje aan je gitaar hoor. Mijn Wolfgang heeft bijv. bakken vol met Mid, waardoor ik vrij snel met iedere setup uit de voeten kan.

Greetz, Chiel.



Ja dat kan kloppen, je moet die Vetta natuurlijk afregelen op concert-volume. Mmm een Wolfgang, dat is nou behalve een PRS de enige humbucker gitaar die me interesseert. Die Wolfgang heeft dat mid vanwege de maple hals. Speelt ook makkelijk. GAAAAAAAAAS

Yoeri

LordRiffenstein
1 november 2002, 14:42
Op 2002-11-01 12:46, schreef Rectifier:
He Lord, als je je Savage verkoopt
kom je al een eindje in de richting van een E580. Maar waarom zou je???
Je was toch gelukkig met de Sav.???


Savage verkopen? NOT in this lifetime. Ben nog steeds heel gelukkig met de Savage maar ben erg van plan om eens een full rack op te zetten. De effecten heb ik al maar ik zal toch ooit een pre- en power-amp kopen en dat zal waarschijnlijk weer Engl zijn en/of VHT.

Yoeri

Rectifier
1 november 2002, 14:57
Met alle respect voor ENGL, maar dan zou ik iets heel anders erbij kopen.
Voor de afwisseling.
Waarom 2 Engl setjes??? Das dubbelop.

LordRiffenstein
1 november 2002, 17:16
Op 2002-11-01 14:57, schreef Rectifier:
Met alle respect voor ENGL, maar dan zou ik iets heel anders erbij kopen.
Voor de afwisseling.
Waarom 2 Engl setjes??? Das dubbelop.


Waarom opnieuw Engl? Wel, er zijn geen honderde midi pre-amps en aangezien ik de Triaxis en de Marshall JMP1 niet goed vind klinken lijkt me opnieuw Engl voor de hand liggend. Tja, ik ben nu eenmaal een 4 kanaalsversterker gewoon. De VHT pre-amp lijkt interessant maar de meningen zijn verdeeld er over. We shall see...

Greetzz,

Yoeri

Chiel
1 november 2002, 17:42
Check eens de Ernst Fliek Rover! RelaxeD!!!!

Of anders een Custom Audio SE, iets meer high gain maar ook heeeeeeeeel VeT!

Rectifier
1 november 2002, 19:04
Tja, je moet't ook zelf weten, maar waarom zou je je Savage dan houden als je een E580 neemt??
Lijkt mij een beetje dubbelop.

Meningen van de VHT GP3 lopen nogal uiteen ja. Ik heb hem een uur mogen/kunnen testen en hij's rauw. Onwijze oversturing. Het lijkt of ie niet zo heel veel gain heeft, maar dat komt omdat alles zo superstrak gedefinieerd klinkt.
Clean vond ik iets minder, geen sprankeltjes...
Wel veel mogelijkheden via midi te schakelen.

LordRiffenstein
3 november 2002, 09:33
Nou ben ik toch dom geweest. Ik ben namelijk zaterdag in Boekel geweest bij Jukebox, oh jeetje. Dat rackje zal nog even moeten wachten want de Engl Savage krijgt er nog een broertje bij. Morgen nog even bellen met Frans van Jukebox en dan kan ik er ALLES over vertellen :smile:)

Cya,

Yoeri

Candyman
3 november 2002, 10:05
Vertel, vertel!!!!

(p.s. Jukebox is op maandag gesloten)

PeArLjAm
3 november 2002, 11:13
Ja vertel. Bij jukebox hebben ze echt een hoop geile versterkertjes staan! :smile: Bogner, Budda, VHT.. Ik ga daar denk maar eens een dagje testen!

LordRiffenstein
3 november 2002, 11:14
Op 2002-11-03 10:05, schreef Candyman:
Vertel, vertel!!!!

(p.s. Jukebox is op maandag gesloten)


Had ik niet aan gedacht, dus dan wordt het dinsdag bellen. Moeten jullie nog maar wat geduld hebben :razz: . Ik zal 1 tip geven, het is weer iets Europees wat erbij komt!!

Yoeri

PeArLjAm
3 november 2002, 11:18
Brunetti, Diezel??

(jammer geen bogner) :wink:

Rectifier
3 november 2002, 12:43
Je gaat me niet vertellen dat je een Diezel of een H&K TriAmp gekocht hebt, want je hebt eens gepost dat je Savage beter was dan een Diezel of wat dan ook.....

Maar goed, iedereen kan zich eens vergissen... :grin:

Oh, Brunetti kan ook, komt uit Italie, alhoewel dat niet zo heel bijzonder is.
Bogner komt van oorsprong uit Dld. dus kan't ook zijn... :wink:

Nou, vertel op..... wedden dat't een Diezel is???

Rectifier
3 november 2002, 12:50
==========================================
Ben van plan om de nieuwe triamp te testen binnenkort, even kijken hoe die het doet tegenover mijn Engl.

Yoeri
==========================================
Haha, t'is dus de TriAmp.... :wink:

LordRiffenstein
3 november 2002, 13:22
Voor de nieuwsgierigen, er is een nieuwe post!!!!!!

Yoeri

PeArLjAm
3 november 2002, 13:33
Had ik toch goedgegokt met brunetti :smile: