PDA

View Full Version : Ik ben Ebay Meister-Sniper! 0-e seconde!



Speeddemon
7 februari 2006, 17:51
http://cgi.ebay.nl/Boss-MA-1-Mascot-mini-amp_W0QQitemZ7386906558QQcategoryZ22669QQssPageNam eZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Veiling liep af om 17:47:28

Winnende bod van mij £51 op 17:47:28

:cooler: :cooler: :cooler:

Rock&Roll
7 februari 2006, 18:09
http://cgi.ebay.nl/Boss-MA-1-Mascot-mini-amp_W0QQitemZ7386906558QQcategoryZ22669QQssPageNam eZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Veiling liep af om 17:47:28

Winnende bod van mij £51 op 17:47:28

:cooler: :cooler: :cooler:

Vooral de clip voor aan een riem achteraan is heel cool :cooler:

Dirk_Hendrik
7 februari 2006, 18:38
De Meister sniper is in de 0-de seconde met een bid increment van 1 cent. Die zie ik niet.....

verder is het een keurige snipe ;)

Mike McCready
7 februari 2006, 18:40
Hier heb je toch websites als esnipe voor die automatisch in de laatste seconde bieden?

DREAMMACHINE
7 februari 2006, 18:41
hehe, nice!
...heb alleen nog nooit van het ding gehoord!....

Speeddemon
7 februari 2006, 18:41
De Meister sniper is in de 0-de seconde met een bid increment van 1 cent. Die zie ik niet.....

verder is het een keurige snipe ;)
Op zich was m'n hoogste bod 51,03, dus ik heb 'm letterlijk voor 1,03 pond te pakken gehad.

Ik was trouwens aan 't TELLEN, dus niks klok ofzo!
Hoe 'old school' kan je 't doen? :cooler: :B

phx
8 februari 2006, 09:09
En hoe klinkt die mini-mascotte-amp??

JoostBaksteen
8 februari 2006, 09:19
Vind je nou niet dat je de bieder op zo'n manier naait? Als iedereen dat zou doen zou iedereen zijn spullen alleen nog maar voor $1 kunnen verkopen aangezien iedereen pas op de laatste seconde gaat bieden...

Dirk_Hendrik
8 februari 2006, 09:36
Vind je nou niet dat je de bieder op zo'n manier naait? Als iedereen dat zou doen zou iedereen zijn spullen alleen nog maar voor $1 kunnen verkopen aangezien iedereen pas op de laatste seconde gaat bieden...

Nee.
Dit is het systeem en op het moment dat je gaat verkopen mag je er dus vanuit gaan dat je het syteem ook begrijpt en er mee akkoord gaat. Je hoeft ook niet met een startprijs van 1 whatever te beginnen. Dat is een keuze.

Daarnaast,
De interne ebayclock werkt niet met secondes. Het kan dus zijn dat er in een laatste seconde meedere biedingen binnekomen en degene die in de laatse miliseconds zat de hoogste bieder is.

almarvk
8 februari 2006, 09:52
Ik was trouwens aan 't TELLEN, dus niks klok ofzo!
Hoe 'old school' kan je 't doen? :cooler: :B

w00t! Dat is juist tof en is het veel spannender! :D

Speeddemon
8 februari 2006, 11:21
En hoe klinkt die mini-mascotte-amp??
Jij denkt dat ik 'm binnen 16 uur al binnen heb vanuit de UK? :o

Hij schijnt als amp zelf beetje brak te zijn, maar dat ie gaaf als boost/distortion werkt als je 'm in-line gebruikt.

JoostBaksteen
8 februari 2006, 11:36
Hij schijnt als amp zelf beetje brak te zijn, maar dat ie gaaf als boost/distortion werkt als je 'm in-line gebruikt.

Is dit voor je 'werkbank' amp? Om je pedalen te testen? Of ga je hem gebruiken als effect?

Speeddemon
8 februari 2006, 12:07
Is dit voor je 'werkbank' amp? Om je pedalen te testen?
Dit was eigenlijk wel de bedoeling,
maar ik verwacht deze week (van Ebay af) een Fender Mini ToneMaster binnen te krijgen, die ik daarvoor wilde gaan gebruiken.

En dan heb ik ook nog zelf een behuizing liggen, waar een zelfbouw ampje (Fetzer-Ruby van runoffgroove) in moet komen, incl. kleine (42mm x 31mm) speaker.