PDA

View Full Version : Is er een programma vergelijkbaar met Logic dat wel op Windows loopt?



amon
6 februari 2006, 22:29
Is dat er en hoe heet het dan?

Ik heb Cubase, maar echt lekker werken vind ik het niet en werk dan liever op school met Logic, maar ik wil thuis ook dingen doen en Cubase valt dan een beetje tegen....

taylor
7 februari 2006, 11:08
pro tools.cakewalk en er zullen er nog wel wat zijn.

harrie-beton
7 februari 2006, 14:00
Ik zou me niet te veel vast pinnen op 1 systeem.

ik gebruik al vrij lang computers en ik heb wel elk jaar iets anders. Ik probeer het principe te begrijpen en lees de manuals van de programma's. Er is geen programa die alles doet wat ik zou willen.

Als er een smalle weg is en een brede weg dan kies ik op computergebied de brede weg..

hb

Ic3gl0vE
7 februari 2006, 14:18
logic 5 is nog voor pc

bert k
7 februari 2006, 15:27
Wat is je probleem dan met Cubase? Het is ff wennen natuurlijk, maar het kan alles wat Logic ook kan. Is het niet gewoon dat je niet gewend ben aan een Windows plaatje?

amon
7 februari 2006, 21:26
Ik kan best ook met Cubase werken hoor, geen punt en dat doe ik nu ook wel. Maar ach, tis net wat je gewend bent... Maar met logic is meer gericht op echt met midi modules ed werken en met samples en midi muziek maken. Cubase wat minder van dat en wat meer recording erbij...
Daarbij, ik vroeg me gewoon af of er zo'n programma is, dan kan ik het even uitproberen.

bert k
7 februari 2006, 21:30
Nee, dan heb je het met Protools en Cakewalk wel gehad.

taylor
8 februari 2006, 11:42
na volgens mij kun je met midi en sampels net zoveel in cubase wat je ook in logic kan misshien spreekt de manier hoe het werkt jou niet aan of begrijp je het programma niet 100%.

logic wordt over het algemeen meer door dance gasten gebruikt,een kennis van me die doet veel met sampels en die gebruikt vegas(sonic) geloof ik zo, dat is erg gebruikers vriendelijk..

Ic3gl0vE
9 februari 2006, 12:14
in de dance wereld zijn fruity loops en ableton live ook populair.

Maar goed, logic 5 is voor pc