PDA

View Full Version : Tip: Soldano Astroverb op marktplaats.



ijff
6 februari 2006, 20:12
Absolute aanrader.. klein monstertje. Heb zelf de Atomic, en da's de voorloper van de Astroverb.

BartL
7 februari 2006, 08:33
...en bedankt












>> :D




Issie een beetje clean te houden op hoog volume eigenlijk? Daar zou ik hem voor willen hebben namelijk.

ijff
7 februari 2006, 14:48
Nope... clean zit hier niet op! Zeker op hoge volumes niet. Op huiskamer volume lukt het nog net.. maar zelfs dan al niet superclean..

Maar die scheur!!

ijff
7 februari 2006, 14:50
... Ik weet overigens nog wel een versterker te koop staan die op hoog volume wel clean blijft ;-) (als in: zie onderschrift).

Quink
7 februari 2006, 15:02
Nope... clean zit hier niet op! Zeker op hoge volumes niet. Op huiskamer volume lukt het nog net.. maar zelfs dan al niet superclean..


Sorry IJff, maar ik moet het vrij oneens zijn met je.;)
Zeker in combinatie met single coils blijft hij op huiskamervolume super clean. Ook op redelijk volumes gaat het prima. Op echt hoge volumes idd niet meer.

@Bart, als je een supercleane versterker zoekt, lijkt Soldano me sowieso niet de meest voor de hand liggende keus.

BartL
7 februari 2006, 15:10
Dat klopt, maar als je alleen 2dehands kijkt, heb je nou eenmaal niet veel keus :)

Quink
7 februari 2006, 15:23
Misschien een stomme vraag, maar je hebt toch ook een Rivera gehad? Zat daar geen aangenaam clean kanaal op dan?

Toaster
7 februari 2006, 16:12
als je clean wilt hebben moet je een tweedehands music man nemen.


Oude lekkere goeie bakkies met tonnen galm als je nodig hebt