PDA

View Full Version : klohuis 2



timbo
6 februari 2006, 16:51
ja mensen ik weet dat het weer lang geleden is maar welk nummer spelen ze van jimi hendrix?

Orpheo
6 februari 2006, 16:53
in t begin? ik dacht purple haze.

Iron Maiden
6 februari 2006, 17:03
Purple haze en foxy lady in het "programma zelf" en in het tussenfilmpje "whild thing". Misschien nog wel meer, maar dit is wat ik me kan herrinneren.

timbo
6 februari 2006, 18:37
wild thing is het ja thnx

harrie-beton
6 februari 2006, 21:00
zucht

wild thing is niet van Jimi maar van de Troggs

Ganjaman
6 februari 2006, 21:25
zucht

wild thing is niet van Jimi maar van de Troggs
hey joe is ook niet van hendrix :)
echt veel eigen grote hits heeft meneer niet gehad he :D

drap
6 februari 2006, 22:10
hey joe is ook niet van hendrix :)
echt veel eigen grote hits heeft meneer niet gehad he :D

Hij heeft sowieso niet zo veel hits gehad, de waardering kwam later. En terecht! Z'n eigen werk is echt super! Maar goed, smaak he
:gitarist:

telecastermaster
7 februari 2006, 12:49
Jammer dat zijn 'latere' werk - met de Band of Gypsies bijvoorbeeld en het album 'First Rays of the New Rising Sun' - zo onderbelicht wordt. Dat vind ik nog veel beter, nog funkier. Billy Cox is duidelijk een veel beter basist dan Joel Redding.

harrie-beton
7 februari 2006, 14:12
Lucas en Gea hebben meer hits gehad dan Jimi Hendrix - hits zegt niet zo veel. Populair is niet het zelfde als goed, hoeveel hits had Frank Zappa?

Trouwens, Hendrix maakt vrij snel 3 lp's op rij - alledrie MASTERPIECES. Ook na 35 jaar!
-are you
-axis
-ladyland

"He Joe" is inderdaad niet van Jimi maar van een collega muzikant die het niet heeft vastgelegd (Brein was er toen nog niet ...)

"Wild thing" vind ik 1 van zijn minste covers, ook omdat het steeds die saaie (G C D) 3 akkoorden zijn en het stuksmijten van zijn gitaar... gaap

Luister naar zijn covers van "all along the watchtower" (studio) , "sunshine of your love" of "Like a rolling stone". Die vind ik veel beter.