PDA

View Full Version : Slagplaat Gibson les paul classic



robert-gitarist
5 februari 2006, 17:34
Hallo
Het zit zo,een kameraad van mij heeft een Gibson Les Paul Classic(kwijl kwijl)
Nou heeft hij een klein probleempje ermee,zijn slagplaat ligt in paar stukken.Is dus kapot ;) en hij zoekt een nieuwe.Maar het probleem is,hij wil hem weer helemaal orgineel hebben dus zoekt hij niet z'n huis-tuin-kijken wit slagplaatje die je overal wel kan kopen.bestellen maar de orginele Gibson slagplaat dus(creme kleurig) met die kleine gouden cijfertjes "1960" erop.
Nou vroeg hij aan mij waar je die kunt kopen/bestellen en wat zo iets kost.Ik heb geen flauw idee dus ik dacht,ik vraag het hier maar ff.
Iemand enig idee waar je z'n plaatje kan kopen of bestellen? en wat moet zo iets kosten?
Bedankt vast ;)

Ganjaman
5 februari 2006, 17:36
misschien dom, maare, gibson even mailen?
ik zeg maar wat geks :P

Daniël_san
5 februari 2006, 17:37
www.voxhumana.nl
www.rockinger.de


Hier onder andere dus.

[edit] Sorry, niet goed gelezen. Ze verkopen ze alleen ZONDER 1960 erop.....

robert-gitarist
5 februari 2006, 17:44
misschien dom, maare, gibson even mailen?
ik zeg maar wat geks :P

Had ik al aan gedacht.Maar goed moet dan weer in engels enzo(wat voor mij geen probleem veder is) en dacht ik bespaar me ff moeite op de deze zondag :P :D

Daniel_san: Bedankt voor de linkjes!! helaas,maar we zoeken echt z'n orginele creme kleurige met 1960 erop..

Luca P
5 februari 2006, 20:28
mmmm...zijn die dingen dan geld waard?

Die van mij ligt veilig in de kast, maar helaas die krijg je niet!
:sneaky:

Vonk
5 februari 2006, 21:16
Dat stukje plastic zal wel weer erg veel kosten, belachelijk gewoon...

drap
5 februari 2006, 21:21
Lijkt toch veel toffer zonder slagplaat :D Maar goed, dat is geen antwoord op je vraag

robert-gitarist
5 februari 2006, 21:22
Dat stukje plastic zal wel weer erg veel kosten, belachelijk gewoon...

Nja als het te koop is wel ja ;)

robert-gitarist
5 februari 2006, 21:23
Lijkt toch veel toffer zonder slagplaat :D Maar goed, dat is geen antwoord op je vraag

Is het ook wel opzich(al vind ik dat z'n plaatje op een sunburst wel hoord eigelijk..zowiezo wel op een les paul) Maar goed dan heb je hem eraf en heb je 2 van die kleine lelijke gaatjes zitten..die aan de zijkant stoort opzich niet zo maar boven op wel..