PDA

View Full Version : bassstrings.nl failliet of oplichter?



MennoR
5 februari 2006, 16:55
Ik heb drie weken geleden een setje snaren besteld bij bassstrings.nl Volgens de site waren de snaren leverbaar binnen 1-2 dagen. Bij bestelling gelijk geld overgemaakt. Tot nu toe helaas niets mogen ontvangen. Mailtjes wordt niet op geantwoord, telefoontjes worden niet opgenomen. Bassstrings.nl is volgens de site onderdeel van Turtlemusic. Turtlemusic is gevestigd op hetzelfde adres en ook niet bereikbaar.

Heeft iemand anders ook deze ervaring? Is de site failliet, is het een oplichter?
De site wordt in de lucht gehouden, dus er moet iemand achter zitten, die nu wel mooi mijn geld ontvangen heeft, maar vervolgens niet thuis geeft. Het gaat om een relatief klein bedrag, maar ik heb geen zin om me er zomaar bij neer te leggen. Misschien moet ik eens langs in Leusden.

Menno

hadv
5 februari 2006, 18:18
ik ken ze niet
koop tegenwoordig bij www.lordofthestrings.com, zeer snel, en ik ben tevreden

hoofd
5 februari 2006, 20:51
Onderaan de pagina staat:
Copyright © Turtlemusic ®, Bassstrings.nl ® 2002. All rights are reserved

dus 2002, vind ik een beetje raar...beetje gedateerd.

is een handelsnaam van Turtlemusic. De Maalderij 25. 3829AZ. Hooglanderveen. Nederland. e-mail: info@bassstrings.nl tel/fax: 033 4952506 K.v.k inschrijfnummer 32080250 bankrekening nummer: SNS bank 93.99.06.546 t.n.v. Turtlemusic (bassstrings.nl)
Met het k.v.k. nummer kan je volgens mij ook informatie achterhalen bij de kamer van koophandel...could be worth the try.

waayer
5 februari 2006, 22:23
Je kunt toch je geld terugvorderen of zit daar een tijdslimiet aan.

Yv
6 februari 2006, 00:23
volgensmij moet je dat binnen 2 weken doen.. tenminste mijn bank ook als ik over die limiet heenzat kwam het wel goed. binnen een paar dagen mn geld terug.. Was trouwens d e Rabo

almarvk
6 februari 2006, 09:46
Een internetwinkel mag niet het gehele bedrag vragen, maar maximaal 50 % vooraf. Je moet dus nooit betalen voordat je iets hebt ontvangen!

LordOfTheStrings.nl is zeker een aanrader. Die leveren wel zeer snel en hebben een goede service.

basssssplayer
9 februari 2006, 01:29
eej mensen

ik heb al een paar keer een bestelling gedaan bij die gasten en alles is steeds goed aangekomen.

Vandaag nog een pakje met 12 set's snaren binnen gekregen.

J!

MennoR
9 februari 2006, 20:00
eej mensen

ik heb al een paar keer een bestelling gedaan bij die gasten en alles is steeds goed aangekomen.

Vandaag nog een pakje met 12 set's snaren binnen gekregen.

J!

Welke gasten bedoel je? Lordofthestrings of bassstrings.nl?

basssssplayer
10 februari 2006, 00:19
bassstrings.nl

J!

soapwater
10 februari 2006, 11:47
Ik heb al verschillende keren besteld bij bassstrings.nl en nog nooit problemen gehad. Enkele maanden geleden heb ik nog een levering snaren ontvangen, en altijd binnen de week aan huis geleverd...


Greetz

dejohan
13 februari 2006, 18:33
Ik heb effe een whois gedaan voor jou:


Resultaat voor bassstrings.nl

Domeinnaam bassstrings.nl (eerste domein)
Status actief

Registrant Turtlemusic
't Erf 91
3831 NA LEUSDEN
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR nee
Administratief contact A Beumer
+31 (0)334952506
postmaster@bassstrings.nl

Registrar Smallhold B.V.
Roulet 11
5171 SE KAATSHEUVEL
Netherlands

Technisch contact Ed Smallenburg
+31 (0)416284045
ed@smallhold.nl

Nameserver ns1.smallhold-hosting-3.nl 212.83.253.40
Nameserver ns2.smallhold-hosting-3.nl 212.83.253.41

Datum registratie 11-12-2002
Record laatst gewijzigd 18-02-2005
Record onderhouden door NL Domain Registry

waayer
13 februari 2006, 21:41
Das grondig jongeman.

MennoR
14 februari 2006, 19:44
Ik had inderdaad ook al even gekeken wie de hostingprovider was en die gemailed. Ik weet niet of het daarmee te maken had, maar gisteren kreeg ik een order bevestiging van bassstrings.nl en vandaag lagen de snaren bij de post :)

Het heeft een maand geduurd, maar is toch nog goedgekomen allemaal. Het viel me ook zwaar tegen, ik doe redelijk veel via Internet en had tot nu toe nog nooit een probleem met leveringen ed.

orah666
2 maart 2006, 18:16
ik heb net een pakje snaren binnen van bassstrings.nl... het setje dat ik aanvankelijk wilde hebben was niet leverbaar, maar kreeg voor dezelfde prijs een duurder setje..

waayer
2 maart 2006, 20:10
Dat mag wel ook als je 6 weken moet wachten op een setje snaren.

Lintpete
3 maart 2006, 13:00
Lordofthestrings is geheel achteraf (na levering) betalen. En leveren de volgende dag al (als 't op voorraad is). Toppertje dus.....
Alleen ze hebben DR's uit het assortiment gehaald, helaas.....

Heeft iemand ervaring met stringsbymail van De Plug?