PDA

View Full Version : 9v adaptor



stephan
5 februari 2006, 16:47
ik ben op zoek naar n 9v adaptor voor mijn boss pendaaltje. . k heb m tijdje geleden overgeocht zonder adaptor en deed r altijd n batterij in...maar die is weer leeg.
Kan k gewoon n adaptor halen bij de muziek winkel. en wat kosten ze.

Robbert
5 februari 2006, 16:53
Een Ibanez adapter is goedkoper dan Boss en werkt ook prima.

Dirk_Hendrik
5 februari 2006, 16:56
Hey Stephan,

Gebruik even de search op adater (met een e, niet met een o). Is genoeg over geschreven. Daar pedalen verschillende adapters kunnen gebruiken is het ook wel handig om even te vertellen over welk pedaal je het hebt.

Debaser
5 februari 2006, 20:48
Gebruik even de search op adater (met een e, niet met een o).

probeer ook adapter in de search.

:cooler: :)

MauP
7 februari 2006, 05:06
ik ben op zoek naar n 9v adaptor voor mijn boss pendaaltje. . k heb m tijdje geleden overgeocht zonder adaptor en deed r altijd n batterij in...maar die is weer leeg.
Kan k gewoon n adaptor halen bij de muziek winkel. en wat kosten ze.
Er zijn zat adapters bij muziekwinkels te koop 9v en op inernet kun je er ook genoeg vinden: bijv: Boss Adapters (http://www.zzounds.com/item--ROLPSA120).Betaal niet meer dan 25 euro voor je adapter en koop geen multi-adapter(1.5-12v) bijv. van Skytronic, want die leven niet zo lang als je hem verkeerd schakelt. Je hebt voor je pedaaltje meestal gewoon 9v nodig (hetzelfde als de batterijen). Nog een tip om batterijen langer mee te laten gaan: haal je kabels uit de in- en output als je niet speelt, dan is de pedaal helemaal uit en gebruikt ie geen stroom.