PDA

View Full Version : gitaartje voor erbij?



patricia
5 februari 2006, 12:24
hoi allemaal,
zoals een paar hier misschien weten,heb ik m`n les paul studio
verkocht omdat ie te zwaar voor mij was.
(van het geld een mesa boogie nomad gescoord).
nou wil ik naast mijn ibanez gitaren toch weer een met vaste brug.
en een vette scheur-plank.
zag ik laats deze......der staat bij dat ie dunner als gewoonlijk.
zou het iets zijn?


http://www.leftyguitars.be/prod01electric/EpiphoneLP100.htm

groetzzzz,
patricia

robert-gitarist
5 februari 2006, 12:37
Das een Les Paul 100.Ik vind ze totaal niet fijn..Ze zijn wel een stukje lichter dat wel.Hebben een geschroefde hals.Nee ik vind het niet echt wat.Ik vond ze niet echt fijn spelen.Heb ook getwijfeld namelijk tussen z'n LP 100 en LP standaard+ omdat die 100 goedkoper was namelijk.Maar ik vond het niet waar.Waarom kijk je niet na een Ibanez SZ of een AX ofzo..hebben ook een vaste brug ;)

patricia
5 februari 2006, 12:54
ibanez sz......heb ik ook al aan lopen denken.
gedver..........nou breng je me aan het twijfelen.

vester86
5 februari 2006, 12:56
ibanez SZ en les paul ontlopen elkaar echt niet veel qua gewicht en halsdikte e.d.

zelf heb ik een London City hurricane, dunnere body, dunnere hals, maar wel een erg lekker geluid. (les paul like, maar dan lichter, misschien toch SG een beetje)

robert-gitarist
5 februari 2006, 12:59
ibanez sz......heb ik ook al aan lopen denken.
gedver..........nou breng je me aan het twijfelen.

:D :D :D

Ik vind de SZ 100x keer beter dan die Les Paul 100 hoor..Veel mooiere sustain,mooie finish echt mooie helder geluid(te vergelijken met het les paul geluid wel..komt aardig in die richting) enne 1 stuk hout het als ik me niet vergis? het enige minpuntje aan de gitaar is de stemmechanieken.Iemand die ik ken heeft ook een SZ en heeft er Gibson tuners op gezet en dat was echt veel beter.Super ding nu.Probeer gewoon die SZ eens.Is ook als Lefty verkrijgbaar dus ;)

drap
5 februari 2006, 13:01
Moet 't perse een solidbody zijn? Ik heb laatst bij 1 der plaatselijke gitaarboeren een linkshandige Artcore hollowbody zien staan, zo'n es335 model. Schijnen wel goed te zijn als ik de recenties mag geloven. Veel succes trouwens bij het zoeken van een linkshandige gitaar. Ik weet wat voor hel dat is :D