PDA

View Full Version : Carlbro TR60



Yv
4 februari 2006, 23:53
Ik heb een carlsbro tr60 overgenomen van een forumlid, alleen krijg ik veel volume als ik er een pedalen bak en of preamp voor gooi ! Waar kan dit aan liggen ? Er zit een ingebouwde tremelo en reverb in, maar er zit een tikkend geluid (niet hard) door het signaal heen ? Wat is dat ?

Nielsje
4 februari 2006, 23:55
pfoe, kunnen verschillende dingen zijn,

aardlussen, TL-lampen, monitors, noem maar op.. hoe snel tikt het?

Yv
5 februari 2006, 00:00
dat ligt eraan hoe snel ik de speed knop v/d tremelo (die zit ingebouwd) zet.. Maar als ik aan de topcut knop draai, kan ik het geluid helemaal weg of bijna weg krijgen

Yv
5 februari 2006, 00:04
Geen tl lampen in de buurt, heb het op een speciale groep in het huis staan, waar verder nog niets op staat, als je een goeie ampdoc omgeving emmen weet ! Er zijn wel wat dingen die ik zelf kan, maar sommige dingen laat ik toch over aan iemand die er vaker mee werkt !

Yv
10 februari 2006, 11:51
Hij , werkt weer zoals normaal, paar buisjes verwisseld en het probleem was opgelosd.. Maar nu wil ik de amp laten modificeren, kan wel een gedeelte zelf, maar sommige dingen laat ik toch liever aan iemand over die verstand ervan heeft.. Wie weet er een goeie ampdoc in de omgeving van Drenthe ?