PDA

View Full Version : 3 stereo units en 1 stereo amp aansluiten



johan61
4 februari 2006, 19:30
Ik heb 1 stereo powermap en nu 3 stereo-multieffecten, digitech 2112, Boss gt-8 en yamaha magicstomp. Ik wil ze niet in serie schakelen, d.w.z gitaar in digitech out naar in boss gt-8 out naar in yamaha magicstomp en out rechts naar in powermap rechts en out links naar in powermap links.
Ik wil ze parallel schakelen, dwz gitaar in naar in alle 3 de stereo-units en alle links en rechts out naar de poweramps. Hoe zouden jullie dit oplossen?

dbr
4 februari 2006, 20:18
Ik heb 1 stereo powermap en nu 3 stereo-multieffecten, digitech 2112, Boss gt-8 en yamaha magicstomp. Ik wil ze niet in serie schakelen, d.w.z gitaar in digitech out naar in boss gt-8 out naar in yamaha magicstomp en out rechts naar in powermap rechts en out links naar in powermap links.
Ik wil ze parallel schakelen, dwz gitaar in naar in alle 3 de stereo-units en alle links en rechts out naar de poweramps. Hoe zouden jullie dit oplossen?

doormiddel van splitters

maar ik betwijfel of dit een goede oplossing is

kokeleko
5 februari 2006, 10:34
Een linemixer moet dat kunnen, een DMC dual line mixer bijvoorbeeld heeft split en som mogelijkheden voor dit soort aansluitingen. Je hebt ook andere varianten van Nobels, CAE, Skrydstroop, een en ander ligt helemaal aan je budget.