PDA

View Full Version : Ladytron



Tupelo
4 februari 2006, 19:13
Moelijke vraag op een gitaarforum, maar zijn er liefhebbers van Ladytron hier?
Zelf ben ik het in ieder geval wel. Van mij hoeft niet alles gitaar te zijn en Ladytron maakt zalige electro, synthpop. Maar goed, het laatste album, daar doel ik op is erg goed, zit trouwens wat meer gitaar op. Als je niet vies bent van oude sytnhgeluiden echte aanrader!!

Ladytron - Witching hour.

gitaarman
5 februari 2006, 11:49
ben het nu aan het downloaden:D
zou mij benieuwen

hoofd
5 februari 2006, 12:38
Ladytron, erg goed! Ik best wel veel van electro, en al helemaal van vrouwen electro. Naast Ladytron ook Miss Kitten, Chicks On Speed, Fischerspooner en Peaches...Peaches vind ik niet zo, maar Chicks on Speed is echt goed. Tof dat er blijkbaar nog een liefhebber van is.

Tupelo
5 februari 2006, 20:21
If i give you sugar, will you give me
Something elusive and temporary :listen:

Thanx Hoofd voor de tips!

hoofd
18 februari 2006, 10:56
Hey Tupelo, misschien dat je Massive Attack & Portishead wel kent, triphop dingen, ik denk dat je Sneaker Pimps en Tricky ook wel gaaf zult vinden. Vooral van Tricky ben ik erg fan van geworden...de albums Maxinquaye en Blowback van hem zijn echte aanraders.

nielsduursma
18 februari 2006, 11:14
bleu jeans, en de bleu jeans interpol remix. vind ik erg goed. ik denk dat ik is wat meer ga downloaden.

Tupelo
18 februari 2006, 19:21
Hey Tupelo, misschien dat je Massive Attack & Portishead wel kent, triphop dingen, ik denk dat je Sneaker Pimps en Tricky ook wel gaaf zult vinden. Vooral van Tricky ben ik erg fan van geworden...de albums Maxinquaye en Blowback van hem zijn echte aanraders.

Al jarenlang into alle 4! :)

hoofd
18 februari 2006, 23:52
Al jarenlang into alle 4! :)

aha, okay dan! Dan vind ik dat het nu de beurt aan jou is om mij aanraders te geven! :D

(en momenteel staat hier Maxinquaye weer op ;) )

Tupelo
19 februari 2006, 20:07
Ik doe mijn best... maar 't gaat wel een beetje een andere richting in..

Wat betreft Ladytron staan er op het laatste album wel nummers die me aan "Lush" doen denken... Ding waar ik zelf nog niet veel van gehoord heb maar wat ik ook wel leuk vond is "the birthday massacre", ook wel raakvlakken met Ladytron maar meer ambient.

Ken je "Kruder en dorfmeister", ook leuk, wel heel anders, geloof dat dat vooral doorgaat voor acid jazz. Jazzmatazz van Guru ook erg goed, leuke crossover van hiphop met jazz en waarschijnlijk te koop voor 5 euro ofzo..

hoofd
13 mei 2006, 22:54
Hey Tupelo, check 't album Klunk van Motor! Ik heb 't nu opstaan, het is echt erg vette electro. Puur instrumentaal, geen vocals, wat best lekker is eigenlijk. Gewoon lekker doorhakken. Check 't zou ik zeggen!

Tupelo
15 mei 2006, 15:38
Ga ik voor zorgen! ;)