PDA

View Full Version : Gaan er nog mensen naar de beurs in Groesbeek morgen ?



Mitch
4 februari 2006, 14:20
Titel spreekt voor zich.....wie gaat er ?

Roque
4 februari 2006, 14:41
Ik ben verleden jaar geweest, en het was een teleurstelling :( helemaal uit Zaandam daarheen voor plus minus 5stands.
Die Vintage beurs is nog wel te doen maar Groesbeek nooit meer.

Mitch
4 februari 2006, 15:09
O ? Als het goed is komen er aardig wat stands dit keer.

the sure thing
4 februari 2006, 15:31
Ze hebben het over 30 stands! Ik ben van plan om te gaan, voor mij is het 30 minuten rijden. Ik ben wel benieuwd of er alleen winkelhandelaren staan of ook gewoon "particulieren".

the sure thing
4 februari 2006, 15:32
... en ook niet onbelangrijk, mag je zelf een instrument meenemen en daar verkopen? Dat mag in Veenendaal wel!

Mitch
4 februari 2006, 17:01
Staat niks over op de site :mad:

robert-gitarist
4 februari 2006, 17:04
Ik ga niet...heb geen vervoer :(

Javaca
4 februari 2006, 18:09
Lijkt me leuk...

Maar ja geen vervoer :(

Robbert
4 februari 2006, 20:12
Groesbeek, waar ligt dat?

tillens
4 februari 2006, 20:27
hoe laat?site? wil best gaan moet ik wel weten hoe en wat?

Coco
4 februari 2006, 20:41
Is het de moeite waard? Ben er nooit geweest.
Volgens de site zijn er inderdaad 30 stands, maar er staat geen deelnemerslijst.

Mitch
4 februari 2006, 21:26
www.gitaarbeurs.nl

Er staat inderdaad niet zo heel veel info op, maar goed....
Wel een routebeschrijving
Van jou vandaan is het niet zo'n takke eind, Robbert :)

Mienmachine
5 februari 2006, 08:54
Ik lees het net, kort dag zeg om te gaan kijken.

Waarom worden die beurzen niet meer (eerder) vermeld op de homepage van deze site?

Mitch
5 februari 2006, 20:50
Geen idee, ik heb 'm zelf er maar opgezet als event. Het was leuk ! Niet zo druk als Veenendaal en daardoor op zich wel prettig. Er waren overigens inderdaad 30 stands, ruim verdeeld, lage entree van 3E, dus mwoh....netjes.

the sure thing
5 februari 2006, 21:03
In ben ook geweest. De beurs in Groesbeek krijgt een 4+, de beurs in Veenendaal een 8.5 ! Ik ga nooit meer naar de beurs in Groesbeek, VEEL te klein en alleen (semi)professionele handelaren. Geen leuke particulierenclubjes, behalve dan de vintage club :-)

Quink
5 februari 2006, 21:32
Geen idee, ik heb 'm zelf er maar opgezet als event. Het was leuk ! Niet zo druk als Veenendaal en daardoor op zich wel prettig. Er waren overigens inderdaad 30 stands, ruim verdeeld, lage entree van 3E, dus mwoh....netjes.

:o Fuck, helemaal gemist dit. Groesbeek, da's bij mij om de hoek! Had maar even laten weten, had je gelijk de screw drivert uit kunnen proberen....

worst
5 februari 2006, 22:23
ben vandaag ook geweest,

ik vondt et ook een teleurstelling,
ik heb ook niets intresants gezien eigenlijk...

ik heb wel een strat gekocht voor 28 eurie die nog lekker speeld en klinkt ook!!

hij's helemaal nieuw en heeft een onwijs beschadigde slagplaat...

kga hier denk ik maar me eigen relic strat van bouwen :P

Mitch
5 februari 2006, 23:22
:o Fuck, helemaal gemist dit. Groesbeek, da's bij mij om de hoek! Had maar even laten weten, had je gelijk de screw drivert uit kunnen proberen....

Effe vergeten dat je uit Nijmegen kwam, da's waar ook :sneaky:

Oude Drummer
6 februari 2006, 00:00
Ben ook geweest. Was wel aardig, leuke demonstraties. Mooie rooie telecaster gezien voor € 600, vijf minuten later moest de verkoper er opeens € 800 voor hebben; ben er maar verder niet op ingegaan.
Boven stond een meneer (Jan van der Donck)met fraaie zelfgebouwde lapsteels. Model Rickenbacker frying pan, maar dan van massief aluminium en met een zelf gemaakte spoel. Mooi, mooi! En hij kon er op spelen ook. De verleiding werd me te groot en ik heb een simpel houten exemplaar gekocht.
Het enige negatieve aan de beurs was dat er flink gerookt werd en daar kan ik helemaal niet tegen.