PDA

View Full Version : Jesse van Ruller



Noor
2 februari 2006, 11:45
Gisteravond naar Hilversum geweest, in het Gooisch Podium speelden Jesse van Ruller, Frans Verhoeven(bas), Benjamin Herman(New Cool Collective)(sax) en mn pa(Lex Tanger)(drums). het was waanzinnig. Wat spelen die gasten goed zeg.....Die Jesse is echt absurd goed :o Hij valt regelmatig in voor John Scofield en Pat Metheny, mwoah dan doe je t aardig....
Echt genoten gister.

wytz
2 februari 2006, 11:49
Hehe. Ja jesse van ruller speelt erg goed, en dat wil die ook erg graag laten zien...Heb em wel eens zien spelen, alleen maar nootjes pielen. Was 3 minuten leuk, maar daarna....Grappig dat je zegt dat hij voor Metheny en Scofield invalt, dat zijn echt hele andere gitaristen...

Kaboemba
2 februari 2006, 11:50
Dit hoort in gigs concerten of in bands of gitaristen.


een beetje mod grijpt NU in.


























Ja ik ben een lul.

Noor
2 februari 2006, 11:52
Grappig dat je zegt dat hij voor Metheny en Scofield invalt, dat zijn echt hele andere gitaristen...

En toch ist zo, ik kan 't ook niet helpen....

Kaboemba
2 februari 2006, 11:57
En toch hoort het daar, ik kan het ook niet helpen.

hoofd
2 februari 2006, 11:59
En toch hoort het daar, ik kan het ook niet helpen.

Je bent een lul van jewelste, een van de grootste op aarde...een ouwe ongeletterde opa die op de jeugd loopt af te geven...maar hij heeft wel gelijk.

Deze gaat naar Gitaristen.

Kim Wilson
2 februari 2006, 12:00
En toch hoort het daar, ik kan het ook niet helpen.

>Edit: Sorry, deze post klopt niet meer...

Noor
2 februari 2006, 12:00
En toch hoort het daar, ik kan het ook niet helpen.


Sorry


(fokking tien tekens)

hoofd
2 februari 2006, 12:02
Idd, waar zijn de mods als je ze nodig hebt? Bij topics over religie zijn ze er al voordat je met je ogen kunt knipperen...

Mag ik ook ff ontbijten??? ;)

ontopic: Eerlijk gezegd ken ik Jesse van Ruller totaal niet...nooit iets van de man gehoord, alleen gelezen dat het zo'n goede gitarist is.

Noor
2 februari 2006, 12:23
www.jessevanruller.com

Kim Wilson
2 februari 2006, 12:33
Mag ik ook ff ontbijten??? ;)


Hey, je bent sneller dan ik had verwacht! Goeie actie, hoofd! Ik had de vorige post namelijk gewijzigd omdat je me te snel af was, maar je bent me weer te snel af. :D

guitarmonk
4 februari 2006, 16:40
Jesse van Ruller is echt geweldig. Ik heb hem in leeuwarden gezien, toen had hij Philip Catherine ook nog uitgenodigd. Die lijnen die hij speelt zijn echt heel erg goed.
ZIjn laatste cd, live at murphy's law, is ook heel fijn.