PDA

View Full Version : Is Gvees nog actief ?



deloosem
1 februari 2006, 09:57
Hoi, Ik probeer Gvees via email te bereiken voor een bestellinkje maar ik krijg geen antwoord. Out of business of gewoon nie thuis ? ;)

Wicked Willy
1 februari 2006, 10:25
Ik weet niet hoelang je gewacht hebt, maar kan natuurlijk een dag of 2 duren voordat er gereageerd wordt. Ik heb 2 weken geleden nog George L kabels besteld en die heb ik ook ontvangen etc. Out of bussiness lijkt me dus een beetje sterk.

Mitch
1 februari 2006, 10:35
Geen stress, hij is 'up and running'.

Het begint hier onderhand HCEF te lijken met dit soort topics :D

deloosem
1 februari 2006, 11:53
Oh ok...

Vond het wat vreemd...en ik had nog nooit bij hem besteld dus wist ik de gewoonte niet.

Hij zal dan wel reageren zeker... ;)

marc_o
1 februari 2006, 13:11
Geen stress, hij is 'up and running'.

Het begint hier onderhand HCEF te lijken met dit soort topics :D

dat begint voor het hele forum die kant op te gaan....amai, doffe ellende is het tegenwoordig.

deloosem
1 februari 2006, 13:21
wat is HCEF ?

Speeddemon
1 februari 2006, 13:26
dat begint voor het hele forum die kant op te gaan....amai, doffe ellende is het tegenwoordig.
HCEF is sinds de afsplitsing van xHCFX juist veel meer on-topic geworden.
Ik was bij xHCFx binnen een uur gebanned, mede omdat ik dat met-2-maten-metende- ouwejongenskrentenbrood sfeertje aan de kaak wilde stellen.

Laat die lui lekker 8000 posts per week wijden aan "My coffee looked kinda greenish this morning" of "How hot is Scarlett Johanson pt. XVII" :stop:

Beetje jammer alleen dat door 't gedrag op HCFX vóór dat gedoe er zo veel goeie posters afgehaakt zijn (ook vanwege de bemoeienissen van Musician's Fiend (nee, geen spelfout :sneaky: ).

Rock&Roll
1 februari 2006, 13:31
Never mind :chicken:

Speeddemon
1 februari 2006, 13:32
IK snap de woordspeling niet??
Fiend=duivel/vijand.

Rock&Roll
1 februari 2006, 13:35
Fiend=duivel/vijand.
Tuurlijk, maar mijn ogen bedrogen mij tijdens het lezen van jouw post. Ik las iets anders...Misschien te veel geconcentreerd op 'Louis Paul Boon en het Modernisme in Vlaanderen' :mad:

Carry on then

Mitch
1 februari 2006, 14:54
HCEF is sinds de afsplitsing van xHCFX juist veel meer on-topic geworden.
Ik was bij xHCFx binnen een uur gebanned, mede omdat ik dat met-2-maten-metende- ouwejongenskrentenbrood sfeertje aan de kaak wilde stellen.


Afsplitsing ? Heb ik effe gemist ?
Anyway, het niveau stijgt inderdaad wel weer op Harmony Central, maar ik moest gelijk denken aan de topics over Tonefactor e.d. toen ik dit las. Grappig, niet irritant.

Robbert
1 februari 2006, 15:56
Ik heb nog niet 1 topic voorbij zien komen die op last van MF gesloten is.

Wel is de policy volgens mij aangescherpt voor wat betreft spam van de kleine bedrijfsjes, maar echte censuur is nu ook weer niet. En ik heb het idee dat men toch aardig geinvesteerd heeft in server capaciteit.

xHCFX heeft me nog geen seconde geinteresseerd.

gvink
1 februari 2006, 21:10
Sorry jongens..

Ben een beetje druk met de aanstaande verhuizing en voorbereidingen voor de Messe in Frankfurt..

Het is even lastig om email binnen de gebruikelijke max 48hr te beantwoorden, maar ik doe mijn best.

(Als er nou alleen maar iets meer uren in een dag zouden zitten... ;) )

-G-

robzilla
1 februari 2006, 21:18
Ik heb nog niet 1 topic voorbij zien komen die op last van MF gesloten is.

Wel is de policy volgens mij aangescherpt voor wat betreft spam van de kleine bedrijfsjes, maar echte censuur is nu ook weer niet. En ik heb het idee dat men toch aardig geinvesteerd heeft in server capaciteit.

xHCFX heeft me nog geen seconde geinteresseerd.

wat is xHCFX nou dan?

deloosem
1 februari 2006, 21:38
Sorry jongens..

Ben een beetje druk met de aanstaande verhuizing en voorbereidingen voor de Messe in Frankfurt..

Het is even lastig om email binnen de gebruikelijke max 48hr te beantwoorden, maar ik doe mijn best.

(Als er nou alleen maar iets meer uren in een dag zouden zitten... ;) )

-G-


is cool... alles op een hoop is teveel ken ik alles van...

Nogmaal bedankt voor de toffe afhandeling.

Robbert
1 februari 2006, 21:43
wat is xHCFX nou dan?

Een ander forum opgestart door een paar HCFX knakkers die vonden dat er meer offtopic gepost moest worden.

FF een zoekopdrachtje daar doet de URL vinden. De keer dat ik keek, waren er drie pagina's met onzin topics.

deloosem
1 februari 2006, 22:18
Ik vraag mij af welke planeet er ontploft als ik een scheet laat. (:

"Ik starte ook eens een topic...amai"

gvink
1 februari 2006, 22:35
hahaha...

Mensen, bedankt voor betalen van mn hypotheek..! :D

*tranen in de ogen, mic in de hand in stadion, en roept:*

IK DOE HET VOOR JULLIE...!



:cool: