PDA

View Full Version : Jackson RR1 Ebay



Nova
31 januari 2006, 11:01
Hey,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke gitaar en denk dan vooral aan jackson/moser/bc rich etc.
Jackson viel af voor me, omdat de betere modellen vaak geen tremolo hebben.
Nu zie ik op ebay een heel vette RR1 (met trem) met mooie finish.. ik vroeg me af hoeveel dit waard was.
Link:
http://cgi.ebay.com/Jackson-RR1-Randy-Rhoads-Lightning-Sky-Guitar_W0QQitemZ7386388327QQcategoryZ33044QQrdZ1QQ cmdZViewItem

dank

Orpheo
31 januari 2006, 11:13
nieuw hangt ie rond de 2000, maar die verkoper heeft 0 feedback, dus ik zou niet bij m kopen...

robert-gitarist
31 januari 2006, 11:21
nieuw hangt ie rond de 2000, maar die verkoper heeft 0 feedback, dus ik zou niet bij m kopen...

Precies.
Dit is een behoorlijk dure en meende zelfs customshop vanwege de special paint die erop zit.Heb deze namelijk ook in een paar folders staan van Jackson ;) Heel erg goed ding en mooi ding.Ik heb keer op de soloist gespeelt van jackson ook met deze paint erop en speelde echt fantastisch.Maare daar hing ook een kaartje van 2400 euro aan ;)

pol
31 januari 2006, 11:29
hoezo de betere modellen geen tremolo ?
Soloists, dinky's, kelly's etc... zijn standaard altijd met floyd.

Ik heb zelf een soloist met floyd, en ik zou er graag nog 1 hebben zonder ,
spijtig dat je ze niet zo vaak tegen een schappelijke prijs tegenkomt okkazie.

Ik heb zelf een sl1, 1250 koste die okkazie via Duitse Ebay. Maar aan die prijs en in die staat ben ik er geen meer tegengekomen, die van mij was krasvrij, alleen de frets en de brug hadden een klein beetje roest, en aan de snaren te zien waren die ook nog nooit vervangen.

Vonk
31 januari 2006, 12:39
Ik heb zelf een soloist met floyd, en ik zou er graag nog 1 hebben zonder ,
spijtig dat je ze niet zo vaak tegen een schappelijke prijs tegenkomt okkazie.

Ik heb zelf een sl1, 1250 koste die okkazie via Duitse Ebay. Maar aan die prijs en in die staat ben ik er geen meer tegengekomen, die van mij was krasvrij, alleen de frets en de brug hadden een klein beetje roest, en aan de snaren te zien waren die ook nog nooit vervangen.

Wat betekent "okkazie"? Occasional of zoiets?

Echt: op een forum posten en lezen kan goed zijn voor je woordenschat, maar het kan ook je woordenschat om zeep helpen...

:satisfie::satisfie::satisfie:


En verder zou ik dit nooit doen, een gast zovel geld sturen zonder enige feedback. Link hoor...

pol
31 januari 2006, 13:08
okkazie = tweedehands

Utreg
31 januari 2006, 18:31
Je vindt de RR3 niets, al isie wat minder duur?
http://www.klangfarbe.com/shop/bilder/G0023307_3.jpg

Vonk
31 januari 2006, 19:08
okkazie = tweedehands

Aha bedankt :hippie:

Anavrin
31 januari 2006, 20:06
nieuw hangt ie rond de 2000, maar die verkoper heeft 0 feedback, dus ik zou niet bij m kopen...
maar als iedereen zo zou denken, dan kan die gast ook nooit feedback krijgen toch???

Of snap ik nou dat hele Ebay-feedback-systeem niet?

robert-gitarist
31 januari 2006, 20:12
hehehe ik snap ook niks van dat hele ebay geflikker :S
Lang leve marktplaats :8

Orpheo
31 januari 2006, 20:25
maar als iedereen zo zou denken, dan kan die gast ook nooit feedback krijgen toch???

Of snap ik nou dat hele Ebay-feedback-systeem niet?

vaak is het zo dat je pos. feedback opbouwt door eerst een hoop dingen zelf te kopen op ebay, en zodoende wat "credibility" op te bouwen zeg maar. zo doe ik t zelf ook. ik koop zelf redelijk wat op ebay, en dan ga ik zo pos. feedback op proberen te bouwen. als ik met 0 feedbackscore ga verkopen, weet 'men" nooit zeker of ik niet scam.

iwamoto
31 januari 2006, 20:25
maar als iedereen zo zou denken, dan kan die gast ook nooit feedback krijgen toch???

Of snap ik nou dat hele Ebay-feedback-systeem niet?

precies, marja, zo gaat het nou eenmaal he

zolang niemand aardige dingen over marokaanen schrijft, blijven mensen bang voor ze

Nova
31 januari 2006, 20:34
hoezo de betere modellen geen tremolo ?
Soloists, dinky's, kelly's etc... zijn standaard altijd met floyd.


Sorry, vergeten erbij te zeggen dat ik vooral een Jackson zou willen kopen om de looks. Alleen een RR model dus, de rest vind ik ofwel niet mooi, ofwel te standaard. Tsja, kieskeurig he ;)


Je vindt de RR3 niets, al isie wat minder duur?
ja, daar heb ik ook wel aan gedacht, maar ik ben toch op zoek naar een gitaar die "het" gewoon echt helemaal is. Ik heb genoeg middenklasse gitaren gezien en wil nu wel eens een echt goede. (daarom denk ik aan Jackson RR1 of RR5 en een Moser customshop)

pol
1 februari 2006, 09:02
de RR3 is nu ook standaard met goeie pickups, (TB4 en SH2)
maar de RR1 blijft een paar klasses hoger natuurlijk (neckthru, betere tremolo)

RR1 is standaard ook altijd met floyd, t'is alleen de RR5 die met vaste brug is.

Outrage
1 februari 2006, 14:05
Ik heb een jackson soloist en die is echt top. Ongeloofelijk goede hals (voelt heel stevig aan), en akoustisch al klinkt die echt heel vol. De USA jacksons zijn wel echte top gitaren.

je hebt ook een aantal sites met 'jacksonfans', en daar kan je wel eens een goede gitaar vinden. Ik heb ook op die manier mijn soloist weten te versieren voor een heel aangename prijs.