PDA

View Full Version : Epiphone Sheraton Ii



hansies
31 januari 2006, 08:25
Heb nu pas ondervonden dat mijn Epiphone Sheraton II een slecht uitgelijnde brug heeft, pickups slecht geplaatst werden (uitlijning), slechte brug met te dichte plaatsing van de snaren , doordat de brugstiften te dicht bij elkaar staan.
Heb de Epiphonebrug vergeleken met een originele Gibsonbrug en deze verschilt heel duidelijk, Epibrug is niet zo breed, hoe kan dit nu verdomme..........................

hansies
1 februari 2006, 08:21
Niemand die hier iets van weet ??..........tja

Metfuk
1 februari 2006, 12:17
Ik heb ook een Epiphone...en die van mij is nauwelijks te intoneren...heb jij dat ook?

Want als jij ook zulke shit hebt dan is de constructie van mijn gitaar misschien ook wel verneukt.

hansies
1 februari 2006, 12:21
Ik heb ook een Epiphone...en die van mij is nauwelijks te intoneren...heb jij dat ook?

Want als jij ook zulke shit hebt dan is de constructie van mijn gitaar misschien ook wel verneukt.

intoneren gaat wel goed maar de ene gitaar is de andere niet , epi is niet constant wat kwaliteit betreft, ik heb zeer goede epi's maar mijn sheraton is een buitenbeentje van slordigheid en afwerking.
ik werk er aan om hem toch wat te verbeteren.
greetz

Metfuk
1 februari 2006, 14:53
intoneren gaat wel goed maar de ene gitaar is de andere niet , epi is niet constant wat kwaliteit betreft, ik heb zeer goede epi's maar mijn sheraton is een buitenbeentje van slordigheid en afwerking.
ik werk er aan om hem toch wat te verbeteren.
greetz

Ja die van mij is ook nogal slordig in elkaar gezet. Scheve tuners enzo.

iwamoto
1 februari 2006, 15:41
Ja die van mij is ook nogal slordig in elkaar gezet. Scheve tuners enzo.

die komen vast en zeker uit china, ik zou eerder een epi uit korea kopen dan uit china, maar ik weet niet of dit meer op instinct is, maar china gitaren, ik ben er gewoon bang van :P

Metfuk
1 februari 2006, 16:11
Die van mij is uit Korea.

STW
1 februari 2006, 16:18
"pickups slecht geplaatst"
heeft mn made-in-china dot studio ook
intoneren gaat ook niet helemaal lekker

maar wat wil je voor 240 euro.. ding ziet er wel heel mooi uit! :P

hansies
2 februari 2006, 08:19
"pickups slecht geplaatst"
heeft mn made-in-china dot studio ook
intoneren gaat ook niet helemaal lekker

maar wat wil je voor 240 euro.. ding ziet er wel heel mooi uit! :P

mijn Sheraton II koste meer dan 800euro, is niet in China gemaakt maar in Korea............heb de brug vervangen door een veel betere en de pickups perfekt uitgelijnd geplaatst en nu speelt ie hemels goed waauuuwww
ben tevreden van mijn eigen werk
greetz

STW
2 februari 2006, 14:30
pickups uitlijnen.. houdt dat in dat je in je body bent gaan boren (die vier kleine schroefjes per element verplaatsen)?

hansies
3 februari 2006, 08:13
pickups uitlijnen.. houdt dat in dat je in je body bent gaan boren (die vier kleine schroefjes per element verplaatsen)?

Ja, klopt en is het is onzichtbaar afgewerkt, was natuurlijk fijn werk maar het resultaat mag er zijn...........niemand die dit ziet !

ik heb maar één element verplaatst en dan nog maar een paar milimeter, t'is niet veel maar het plaatst de pickup exacter uitgelijnd onder de snaren.
"perfectie baart kunst"