PDA

View Full Version : Epiphone Sheraton II upgrade



hansies
30 januari 2006, 12:15
ik wil een nieuwe brug op mijn Sheraton II zetten, omdat de uitlijning van de snaren niet juist boven de magneetpolen van de pickups vallen, maar ik vind geen enkele brug die dit probleem kan oplossen.
De originele brug heeft studgaten van 6 mm en de vervangbruggen zijn dan nog langer ook, zodat deze niet passen op mijn sheraton.............
ramp o ramp...............wie weet meer en kan me helpen met dit probleem
greetz
Hansies

hansies
30 januari 2006, 13:12
Niemand al een Epi Sheraton II ge-upgraded..................?
waarschijnlijk niet...........................zucht

hansies
31 januari 2006, 11:50
Niemand al een Epi Sheraton II ge-upgraded..................?
waarschijnlijk niet...........................zucht
IS MISSCHIEN VOOR SOMMIGEN NIET NODIG.............................!!!

FruscianteFan
31 januari 2006, 11:52
het is toch vrij normaal dat snaren niet precies boven de magneetpolen uitkomen?

iwamoto
31 januari 2006, 12:24
als je snaren te dicht tegen je pick ups hangen dan krijg je dat het magnetisme je trilling wat belemmerd, of bedoel je gewoon dat ze te veel naar link of recht staan?

hansies
31 januari 2006, 12:26
het is toch vrij normaal dat snaren niet precies boven de magneetpolen uitkomen?
Dat meent ge niet..........goede gitaren daar liggen de snaren perfect juist boven de magneetpolen.............
anders is er iets goed mis.............

hansies
31 januari 2006, 12:27
als je snaren te dicht tegen je pick ups hangen dan krijg je dat het magnetisme je trilling wat belemmerd, of bedoel je gewoon dat ze te veel naar link of recht staan?

te veel naar links en recht ja

faasie
31 januari 2006, 13:04
Dat meent ge niet..........goede gitaren daar liggen de snaren perfect juist boven de magneetpolen.............
anders is er iets goed mis.............
nu vraag ik me af of dit sarcastisch was of niet door die .... er achter.

Nouja aangenomen dat je het serieus meent, nee hoor.

hansies
31 januari 2006, 13:41
nu vraag ik me af of dit sarcastisch was of niet door die .... er achter.

Nouja aangenomen dat je het serieus meent, nee hoor.


we dwalen af.......waar vind ik een geschikte brug, bij Epiphone zelf mischien, als men daar de onderdelen los levert welteverstaan.

d'oh
31 januari 2006, 13:43
bij voxhumana in rotterdam bijv. of probeer guitarpartsresource eens

maar volgens mij moet je bij elke zichzelf respecterende gitaarwinkel een nieuwe brug kunnen halen voor je gitaar

hansies
1 februari 2006, 13:40
een beetje fantasie daar kom je ver mee.......................
Upgrade Sheraton II redelijk gitaartje.......................naar hele goede gitaar !!