PDA

View Full Version : oud zelfbouw gitaartje opgelapt



wietse
30 januari 2006, 10:37
kocht dit ding een weekje geleden in eelde voor 35 euro, zat maar 1 element in (dimarzio) en was paars geverfd.
lag in een doos geheel uit elkaar vandaar de zachte prijs, alleen de hals is al meer waard want die heeft een ebben toets.(en natuurlijk die creme dimarzio niet vergeten)
heb hem zwart overgespoten, humbucker bijgeplaatst, en daar ging het even fout behalve dat ik mezelf in de vinger boorde, omdat het fretboard een stukje overstak moest ik wat meer afstand houden van de halspocket dan gewoonlijk, en die afstand is nu net wat te groot geworden.

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/camac2.jpg

jammer maar helaas, zo'n fout kan je niet even snel ongedaan maken, een setje dimarzio's er in gestopt die ik al eens uit een oude hondo had geript.
ik ben wel blij met het resultaat ondanks de foutjes en het gewicht want het kreng is zwaaaaaaar dik 4 1/2 kilo (10 lbs).
zit nog in twijfel of ik hem hou of verkoop, maar dat probleem heb ik altijd met superstrats.

Orpheo
30 januari 2006, 10:43
leuk ding kerel. klinkt ie een beetje? die brug lijkt wel een kahler overigens....