PDA

View Full Version : probleem



timbo
29 januari 2006, 17:46
als ik de schakelaar van mn epi lp naar boven doe naar rhythm dan valt het geluid van mijn versterker ineens weg terwijl alle knoppen vol openstaan?
weet iemand wat er aan scheeld?

Speulert
29 januari 2006, 17:54
Ik ben niet echt een gitaartechnicus,maar dit lijkt me draadbreuk in de bovenste schakeling

Swan
29 januari 2006, 17:56
of de switch maakt geen goed contact, ff contactsprayen

iwamoto
29 januari 2006, 18:08
ja ik ken het probleem, wel eens in de winkel gehad met n andere epi, denk dat het inderdaad ffe openmaken word, en anders komt het grote woord GARANTIE! :d

timbo
29 januari 2006, 19:06
Ja deze week ga ik maar even naar de gitaar boer voor een fikse onderhouds beurt

Coco
29 januari 2006, 19:44
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Epi. Komt dat bij dit merk vaker voor dan bij anderen?

Volgens de medewerker van de gitaarwinkel moet er een nieuwe schakelaar in (vind ik toch knap dat hij dat kan vertellen zonder de gitaar gezien te hebben).

Kan je dit zelf ook fixen (ik ben niet bijster handig)

drap
29 januari 2006, 19:55
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Epi. Komt dat bij dit merk vaker voor dan bij anderen?

Volgens de medewerker van de gitaarwinkel moet er een nieuwe schakelaar in (vind ik toch knap dat hij dat kan vertellen zonder de gitaar gezien te hebben).

Kan je dit zelf ook fixen (ik ben niet bijster handig)

Klinkt inderdaad naar geldklopperij. Kan ook een kabelbreukje zijn

vester86
29 januari 2006, 19:56
is makkelijk zelf te fixen als je een BEETJE kan solderen tenminste:)
kost je een euro of 5 voor een simpele switch

wietse
29 januari 2006, 20:05
is makkelijk zelf te fixen als je een BEETJE kan solderen tenminste:)
kost je een euro of 5 voor een simpele switch
waar kan jij voor 5 euro een driewegswitch geschikt voor gitaar ( dus lange draadeind) bemachtigen?
die dingen zitten meestal tussen de 13 en 18 euro.

Fumi SG
29 januari 2006, 20:07