PDA

View Full Version : Yesterday & Today



Jopie
29 januari 2006, 11:48
Zo beste mense ,

Bij deze wil ik net zoals in het TV-prog. Top 2000 A gogo met Mathijs van Nieuwkerk wat rond de kerstdagen altijd te zien is meer aandacht vragen voor een bepaalde band. Deze band heeft inmiddels al talloze keren in Nederland gespeeld maar is relatief onbekend bij het publiek terwijl ze al 30 jaar aan de weg timmeren. Heb ze twee keer live gezien en ze zijn gewoon fantastisch >

Yesterday & Today

From the San Fransisco bay area.

Ehh mijn vraag is nu wat vinden jullie hiervan? Ken je ze? Welke CD's vind je goed? Vind je dat ze really underrated zijn of vind je der geen kloot aan?enz.

tell us

stringer
29 januari 2006, 19:21
Deze band heerscht zwaar. Meniketti is een geweldige gitarist (solo: I believe in you) en heeft een dijk van een stem. Overigens komen ze in juni naar Nederland en spelen dan in Tilburg (013)

De eartshaker-cd is een regelrechte klassieker !!!

FNaRK
29 januari 2006, 21:04
Y&tT toch ?

maar idd.....erg goede band,
alleen jammer dat ze ook zonodig aan de revival hype mee moeten doen :(

andy
29 januari 2006, 21:57
Y&T leuke band idd.
We hebben ooit nog een nummer van ze gecovered. Kan alleen niet op de titel komen. :)

vulvasonic
8 februari 2006, 17:15
Ik ken alleen Earthshaker. Het typisch zo'n album dat iedereen met een beetje hardrockhart in die dagen MOEST hebben. Ik dus ook. Het mooiste nummer vond ik trouwens (o ironie) 'squeeze', gezongen door de bassist, meen ik. :blast: