PDA

View Full Version : nieuw speelgoed!!



mrg470
29 januari 2006, 10:28
testing testing

mrg470
29 januari 2006, 10:34
wahoeee.....gister naar kampen gescheurd en daar na uitvoerig testen tot de conclusie gekomen dat ik nu de voor mij beste amp in huis heb staan!!!

een Rivera M100, het oude type, dus gebouwd als een tank.
wat een ontzettend vette versterker is dat zeg, elke sound draai je er zo uit.
ben alleen nog wel ff bezig om te ontdekken wat al die functies wel niet doen, zit gewoon zo eng veel op die dingen.

tis een 1x12 100watt buizencombo, 2 kanaals en per kanaal ontzettend veel opties, erg goede effectsloop, aparte focus en presence, boost functies.
nadeel is dan wel weer dat ie thuis ook snoeihard! gaat....heheh mijn familie weer pissig.

nou heb ik alleen nog ff een vraag, ik kreeg er een 3 kanaals switch bij, en die werkt uitstekend, ik heb alleen ook nog een 5 kanaals switch, waarvan alleen de masterslave en channel switch het niet van doen (ingeplugd staan deze aan en reageren niet op drukken, misschien breuk o.i.d.), dit systeem werkt met 2 dinpluggen. weet iemand of dat een beetje makkelijk te fiksen is, en waar ik dat het beste kan laten doen (liefst in omgeving zwolle).

ik ga weer lawaai maken denk ik!!!

ps. paar snelle pics op: http://community.webshots.com/user/mrg470

AART
29 januari 2006, 13:52
feliciflapstaart, ken die hele amp niet, lijkt ie een beetje op knucklehead reverb?

mrg470
29 januari 2006, 17:46
geen flauw idee, meende dat die knucklehead meer een metalbeest was...maar ik heb die amp verder nooit getest, alleen wat samples van gehoord een keer

denk alleen wel dat ik die geluiden samen met een boostpedaal wel uit mijn m100 kan halen...

BartL
29 januari 2006, 18:18
Die amp heeft iedereen al gehad hier :D

Is van Seymour "Mitch" Paul (Schiedam) geweest, waarna ik (BartL, Heerlen) hem heb gekocht. Hier is hij opgehaald door Nicci (Zwolle)...en nu dus via Kampen bij jou? :D

Tenminste...dit MOET heb bijna wel zijn :)

Eén ding is zeker: GRUWELIJK GOEDE AMP!
Mogen we weten hoeveel je betaald hebt?

Scali
29 januari 2006, 18:23
Eén ding is zeker: GRUWELIJK GOEDE AMP!

En blijkbaar wil toch iedereen er steeds vanaf? :)

AART
29 januari 2006, 18:26
we zijn gitaristen he ;)

om het half jaare wisselen, anders word het saai :nervous:

BartL
29 januari 2006, 18:35
En blijkbaar wil toch iedereen er steeds vanaf? :)
Eén keer heen en terug slepen van de repetitie; en je hebt een week last van je rug :)

Maar ik wil best wel de M60 of M100 head hoor...als iemand die heeft :D:D

BLOK182
29 januari 2006, 19:52
Congrats, Rivera maakt gaaf spul!!

AART
29 januari 2006, 21:04
Eén keer heen en terug slepen van de repetitie; en je hebt een week last van je rug :)

Maar ik wil best wel de M60 of M100 head hoor...als iemand die heeft :D:D


neem een combo en maak een aparte behuizing voor de amp.

mrg470
30 januari 2006, 14:22
Haha thanx allemaal, is inderdaad een hele fijne amp....

alleen is het niet degene die van half gitaarfroum is geweest, ik ben de 3e eigenaar namelijk....

koste me uiteindelijk 1095€, kon niet echt meer afdingen aangezien er een behoorlijke rij wachtenden voor me was, en ik de mazzel had de snelste te zijn...wat wel fijn is, is dat ik er 2 switches bij kreeg, lekker tapdansen!!

weegt wel wat, maar dat hoor je ook, denk dat ik er nog 2 handvaten aan monteer, dat tilt wat makkelijker...

Harry
30 januari 2006, 14:34
mag best een goed ding zijn, want hiervoor hebben ze Bedrock opgedoekt.

Mitch
30 januari 2006, 19:00
Ik zat al te turen naar de footswitch, maar ik geloof inderdaad dat het een andere is ! Da's dan waarschijnlijk één van de twee M100's in Nederland :)

Veel plezier ermee. Features heeft -ie zat !