PDA

View Full Version : Fender LoneStar



Sora
28 januari 2006, 18:04
Hoi allemaal, ik ben al een tijdje aan het uitkijken naar een nieuwe gitaar, en toen ik onlangs een boek uit de bibliotheek leende viel mijn oog op deze Fender LoneStar.
Het is een standaard strat met twee texas special pickups en een seymour duncan pearly gates humbucker in de brug. Ik heb er even naar gezocht, maar ze staat niet meer op de fender site en ergens anders heb ik gelzen dat ze niet meer gemaakt wordt.
Heeft er iemand hier ervaringen mee?

http://www.kb3juv.com/music1.JPG

dit is hem dus :)

Herman
28 januari 2006, 21:37
Geen cerdere informatie...maar DAMN...ik vinnum mooi :punk:

Squier4ever
29 januari 2006, 13:17
zit ook nog een guitarsynth ding op
das ook wel leuk om mee te k*tten

tillens
29 januari 2006, 14:06
Ah de Lonestar een mooie gitaar. ik heb uit diezelfde lijn, de big apple. met een pearly gates en een 59er. erg gaaf geluid. moeilijk te krijgen kijk eens op ebay.com. gr peter

BLOK182
29 januari 2006, 14:49
Wat je evt ook kan doen, is een strat met texas specials kopen en een burghumbucker derin bouwen oid:-)

JP074
30 januari 2006, 13:56
Ja, ik heb een fender lonestar, bij meibergen in almelo vragen ze er 1250 voor.
lekkeregitaar, zeker, de humbucker werkt zo dat de gitaar toch als een fender blijft klinken, en de 2 texas speciasls zijn geweldig. het verschil met een fender standard strat zit hem alleen in de elementen en de slagplaat. hij klinkt wat helderder. proberen zou ik zeggen. check www.meibergen.nl maar

Neals
30 januari 2006, 14:15
Sowieso val ik wel voor stratjes met een brughumbucker. Is er zoiets te krijgen als een betaalbare USA-er?