PDA

View Full Version : GITAARLES Doesburg en omstreken



boudewijn
27 januari 2006, 17:28
Gitaarles voor iedereen!

Kort geleden heeft Ad Libitum Muziekschool een geheel nieuw onderwijsprogramma ontwikkeld voor akoestisch, elektrisch en basgitaar. Vanaf de eerste les kunt u nu, ook wanneer U of uw kind niet over muzikale voorkennis beschikt, in een groepje of privé musiceren. Of het nu gaat om klassieke of populaire muziek; u kunt uw favoriete muziek samen met anderen of alleen op onze muziekschool leren. Sinds Januari 2006 kunt u voor gitaarles nu ook in Doesburg en omstreken terecht.

Boudewijn de Koning, gitaardocent.

"Als gitaardocent zal ik naast het bestaande materiaal ook bezig zijn met de laatste hits waarbij ik zoveel mogelijk rekening houd met ieders wensen. Ik heb veel ervaring opgedaan in professionele bands en daardoor is het mogelijk om les te geven in diverse stijlen zoals: Rock (o.a. Satriani, Steve Vai, Malmsteen), Jazz, Fusion en Klassiek. Ik geef les op akoestisch, elektrisch en basgitaar.Tevens werkte ik mee aan verscheidene muziek producties van bekende artiesten en heb ik lange ervaring als studiomuzikant.

Gratis Akoestisch Gitaar.

Leerlingen die zich nu inschrijven krijgen gratis een akoestische gitaar ter waarde van € 85 zo kunt u thuis oefenen zonder direct een instrument te moeten kopen .Bel voor de voorwaarden.

Gratis lesboek.

Als een leerling iemand anders opgeeft als nieuwe cursist, kan deze leerling kiezen tussen een gratis lesboek of een bonus van 10 Euro. Dit geldt niet voor gezinsleden.

Plezier vanaf het begin !

Bij de Ad Libitum Muziekschool staat plezier vanaf het begin voorop. Wie denkt dat muziek maken alleen iets is voor kinderen, kan bij Ad Libitum overtuigen dat het tegendeel waar is! Hieronder vind u ons lesprogramma.

> Notenschrift

> Theorie

> Begeleiding

> Techniek

> Samenspel

> Improvisatie

> Compositie


Bij Ad Libitum bestaan de boeken uit de volgende onderdelen:

> Solo stukken

> Stukken met bandbegeleiding

> Technische oefeningen

> Creatieve oefeningen

> Improvisatie

> Samenspel


Zingen en jezelf begeleiden

De lesboeken zijn inclusief cd. waarmee de leerling thuis kan oefenen zo vaak hij wil. Lastige stukken kunnen eerst geoefend worden in een lager tempo.Dat dit stimuleert is overduidelijk.

Bel of kom langs voor een gratis proefles.

Boudewijn de Koning

de Veste 10
6983 DC
Doesburg.
Tel.0313472767 of 0614732881
E-mail zoenka@zonnet.nl