PDA

View Full Version : bzzzzzzz knetter knetter pats pats



HeretiC
24 oktober 2002, 11:27
godverre als ik mijn snaren vast houd en de verwarming aan raak krijg k een flinke opdonder, was iets met niet goed geaard ofzo, maar wat kan ik er aan doen, aangezien ik tegen de verwarming aanleun met het spelen??

AllodoX
24 oktober 2002, 11:42
Speel jij op een ongeaard stopcontact dan ?
Do you have a death-wish ??

je wil niet weten hoeveel bassisten er al ge-electrocuteerd zijn door te spelen met ongeaarde stopcontacten ! :sad:

Ruud
24 oktober 2002, 19:47
Tja, je moet ook nooit (leunen)tegen de verwarming, beetje actievere speelhouding mag ook wel zeg

AllodoX
24 oktober 2002, 21:46
:razz:

Oreca
25 oktober 2002, 17:18
mjah heb da ook al is gedaan :s deed nie echt deugd als ik aan men snaren kwam :sad:

HeretiC
25 oktober 2002, 19:51
ow is dat gevaarlijk dan een ongeaard stopkontakt???

Ruud
25 oktober 2002, 20:02
Komt natuurlijk omdat de winter er weer aan komt, droge lucht isoleert...,dus kun je het weer beter merken...toch allodox, die zal er wel meer verstand van hebben, als wijze bassistenpeetoom
Maar ja, volgens mij ga je der echt niet dood aan hoor, och, sterven in het harnas....

AllodoX
25 oktober 2002, 20:29
er zijn al honderden gitaristen en bassisten dood gegaan door electrocutie..

stel je voor : je staat lekker te headbangen, en er gonst een bak zweer je versterker in.. * knetter de knetter *
als je dan niet op een geaard stopcontact zit, dan ben jij dus zwaar de lul :smile:

is een extreem voorbeeld misschien, maar daar komt het ongeveer op neer..

gershwin5150
26 oktober 2002, 01:41
jep of er gaat een biertje om op je versterker, is helemaal niet ondenkbaar... Gauw wat aan doen dus met dat stopcontact!

Ruud
26 oktober 2002, 19:07
Als je dus wilt overleven op het podium kun je natuurlijk ook een wireless setje kopen,
Ik heb het nut er nooit van ingezien, maarja als je wilt blijven leven moet het wel