PDA

View Full Version : trimpot Microvibe?



morris
26 januari 2006, 23:46
Ik kom er net achter dat er een trimpot in mijn microvibe zit. Ik kom er even niet aan omdat ik gehoord heb dat dit erg tricky kan zijn...
Wie weet wat dit precies doet? Meer volt op het lampje, hoge/lage frequenties e.d. ?

Morris

Dirk_Hendrik
27 januari 2006, 11:34
Idd meer volt voor het lampje. Goede kans dat hij niet zozeer feller gaat branden op maximum maar niet meer geheel uitgaat op minimum. Doe jezelf een lol en laat em lekker voor wat hij is.

morris
30 januari 2006, 00:13
Idd meer volt voor het lampje. Goede kans dat hij niet zozeer feller gaat branden op maximum maar niet meer geheel uitgaat op minimum. Doe jezelf een lol en laat em lekker voor wat hij is.

Dat zal ik ook doen, no worries...Vreemd dat er nergens wat over te vinden is...

phx
30 januari 2006, 23:01
Ik heb zelf (toen ik nog een microvibe had) WEL lekker lopen draaien aan deze knop en vond de vibe daarna beter klinken. Hij veranderd het geluid van: trimpot links is meer phaserachtig, trimpot uiterst rechts: bijna geen vibe meer te horen.

Maarja blijft toch een risico, eenmaal aan het draaien weet je niet meer hoe hij origineel stond.

Random_hero
30 januari 2006, 23:37
Daarom moet je ook met watervaste stift een streepje zetten waar hij stond voordat je begint met draaien

BeeJee
31 januari 2006, 16:09
Ik zou gewoon lekker gaan draaien Morris! :D
Eerst even markeren hoe die nu staat en dan lekker testen. Jij als echte rack-o-fiel wil toch het liefste tweaken en nog eens tweaken ;)