PDA

View Full Version : rock album guns 'n roses



bassman-5
26 januari 2006, 21:10
ik heb een tijdje geleden appetite for destruction gekocht van guns 'n roses en vond dit een zeer groot album en ik zou dus een ander album willen kopen maar heb voor kerstmis greatest hits cd gekregen en hier waren zeer rustige liedjes op en nu is mijn vraag aan jullie: een album van guns 'n roses waar vooral stevige rock gespeeld wordt?(buiten appetite for destruction) en velen zeggen dat alleen appetite for destruction echt goed was maar wil toch eens nieuw album kopen alvast bedankt

Bram+
26 januari 2006, 21:17
Use Your Illusion I en II, Lies deels en evt. het live album.

hoofd
26 januari 2006, 21:42
Use Your Illusion I en II, Lies deels en evt. het live album.

En dan heb je zo'n beetje de complete discografie van GnR...ze hebben bizar weinig uitgebracht, beetje raar in contrast met hun oneindige populariteit.

@Bassman-5: als je een stevig rockalbum wilt in GnR stijl, check dan Slash's Snakepit - Ain't Life Grand (met idd Slash, de gitarist van GnR). Wil je een wat mellower rockalbum in GnR stijl, check dan albums van Izzy Stradlin (de andere gitarist van GnR).

Dolf
27 januari 2006, 00:40
'Lies is' ook wel goed, maar heeft ook 4 acoustische nummers en is in totaal maar 8 nummers lang.
Use Your Illusion I en II rocken ook nog wel, maar zijn minder goed dan 'Appetite For Destruction'. Het klinkt al iets afgelekter, minder invloed van Izzy Stradlin ook...
'The Spaghetti Accident' is al helemaal de moeite niet meer.
Maar hun live album 'Live Era' rockt echt zaaaalig, dat album is de reden dat ik naar Guns N' Roses ben beginnen luisteren, en als ik jou was zou ik voor dit album gaan.

Slash's Snakepit is idd ook nog een optie.

Dinant
4 februari 2006, 00:38
Als je van Appetite for Destruction houd moet je zeker ook Velvet Revolver ook eens proberen. Nog een tikkeltje harder. De huidige band van Slash en Duff (oude GnR bassist)

Bram+
4 februari 2006, 12:44
En dan heb je zo'n beetje de complete discografie van GnR...ze hebben bizar weinig uitgebracht, beetje raar in contrast met hun oneindige populariteit.
Het is nou eenmaal antwoord op de vraag, ik kan er weinig aan doen dat dat bijna alles is wat ze uitgebracht hebben. ;)

Harry
4 februari 2006, 13:49
kalm gozer, je wordt nergens van beschuldigd

Bram+
4 februari 2006, 13:51
Ik zie nu ook dat mijn berichtje iets botter overkomt dan dat hij bedoeld is, dus: zie smilie.

drap
4 februari 2006, 14:29
Moet je inderdaad echt es Velvet Revolver proberen Bassman. GnR zonder het gekrijs van die Axl Rose :D

Dolf
4 februari 2006, 16:33
Als je van Appetite for Destruction houd moet je zeker ook Velvet Revolver ook eens proberen. Nog een tikkeltje harder. De huidige band van Slash en Duff (oude GnR bassist)
Ook van Matt Sorum (drummer van GnR na Appetite For Destruction)

Moet je inderdaad echt es Velvet Revolver proberen Bassman. GnR zonder het gekrijs van die Axl Rose
Velvet Revolver heeft in mijn oren niets meer met Guns 'N Roses te maken. Ze zijn meer een verderzetting van The Stone Temple Pilots dan van GnR. En ik vind ze eerder zielig dan goed...

bassman-5
5 februari 2006, 11:03
Wel ik ben een omgekeerd persoon ik had eerst contraband va nvelvet revolver wat ik best wel goed vond maar kvind dat scott weiland live niet veel soeps is maar ach, dan ain't a life grand van slash's snakepit en dan appetite for destruction dus ben ik in omgekeerde chronologische volgorde aan het werk gegaan dus mijn vraag was echt louter op guns 'n roses bedoelt maar desalniettemin bedank ik jullie voor deze info ik had duidelijker mogen zijn in het begin

Kamiess
9 februari 2006, 22:58
Als je van Guns houdt dan moet je zorgen live materiaal uit de jaren 80 zorgen te krijgen.
Heb ook dvd's(o.a Ritz 1988 en Roxy 1986) en dat is echt rauw>probeer anders ook eens LA Guns>was de band van Axl en Izzy voor GNR.

wanna1
10 februari 2006, 12:05
Welkom in de de echte muziek

Luister eens naar Use Your Illusion I & II (en in die volgorde)

dan ben je helemaal gnr verslaafd

Axl Rose
12 februari 2006, 11:35
juistem! :D

Bram+
25 februari 2006, 23:50
SPAM!

Hehe.

Chindem misschien toch in 2006? Het zal me benieuwen.

Anders Destium
26 februari 2006, 11:33
Alles van GnR behalve the Spaghetti Rotzooi.

Aron Maiden
26 februari 2006, 14:39
Als je van Appetite for Destruction houd moet je zeker ook Velvet Revolver ook eens proberen. Nog een tikkeltje harder. De huidige band van Slash en Duff (oude GnR bassist)

Volgends mij is VR ook alweer uitelkaar,

maar dat weet ik ook niet zeker, IK heb et "gehoord"!;)

drap
26 februari 2006, 15:18
Volgends mij is VR ook alweer uitelkaar,

maar dat weet ik ook niet zeker, IK heb et "gehoord"!;)

Hu? Hoe kom diegene daarbij dan? Volgens mij gaat er nog dit jaar een nieuw album uitkomen van Velvet Revolver

Dolf
5 maart 2006, 19:36
Als je van Guns houdt dan moet je zorgen live materiaal uit de jaren 80 zorgen te krijgen.
Heb ook dvd's(o.a Ritz 1988 en Roxy 1986) en dat is echt rauw

+1
Deze optredens zijn echt SUBLIEM goed.