PDA

View Full Version : Feedback eindhoven!



Nickname
25 januari 2006, 13:09
Weet niet of het al oud nieuws is.. maar ik wou gister even langs bij conijn muziek in eindhoven om naar wat opnamegear te kijken, loop ik daar binnen en zie ik overal feedback folders liggen enzo.. spreek zon verkoper aan en vraag: "doen jullie tegenwoordig aan feedback spullen ofzo?" "Nee.." was het antwoord.. "vanaf voortaan zijn wij feedback eindhoven :satisfie:" Tzal me benieuwen of dat leuk gaat worden, want qua gitaren was conijn niks, die hadden alleen maar van die stapels stagg brandhout :D

Dick Wolkendeck
25 januari 2006, 15:29
Ik brak daar regelmatig mijn nek over de USA Fenders, ESP's etc...

Ze hadden ook een paar hele mooie custom shop Gibson Les Pauls, en een hele goede collectie akoestisch. Natuurlijk ook Stagg, de beginners willen immers ook een gitaar. En da's prima voor een beginner. Mijn eerste was een 1983 Hondo II, daar is Stagg Heilig bij.

Anywaste, ik vond het een leuke winkel. Maar ik kon dan ook lekker ouwehoeren met de boys daar. Al was het maar omdat mijn broer er vroeger de drumstellen verkocht.

Bl44t44p
25 januari 2006, 19:39
Conijn is inderdaad al een tijdje terug (half december) overgenomen door Feedback, omdat de eigenaren er simpelweg geen zin meer in hadden :) Eigenlijk ben ik er wel blij mee.. hoewel ik vaak bij deze zaak kwam ben ik nooit onder de indruk geweest van hun collectie/prijzen/klantvriendelijkheid/wat dan ook, dan was het bij EMI toch echt stukken beter :) Ga er binnenkort eens een kijkje nemen.

gertdm
26 januari 2006, 10:17
Dan hoop ik dat ze voor de akoestiese gitarist een ruimte hebben om gitaren uit te proberen.
Ik weet wel dat ik bj Feedback in Rotjeknor een mooie Taylor zag hangen. Helaas kon ik het geluid niet beoordelen vanwege de Drum'n'bass beats die door die zaak galmden....shame! Een apart hok om rustig het geluid te beoordelen was niet aanwezig....
Ik bedoel maar....klantvriendedelijkheid....

Nickname
26 januari 2006, 12:23
:(
Dan hoop ik dat ze voor de akoestiese gitarist een ruimte hebben om gitaren uit te proberen.
Ik weet wel dat ik bj Feedback in Rotjeknor een mooie Taylor zag hangen. Helaas kon ik het geluid niet beoordelen vanwege de Drum'n'bass beats die door die zaak galmden....shame! Een apart hok om rustig het geluid te beoordelen was niet aanwezig....
Ik bedoel maar....klantvriendedelijkheid....

Helaas is het gebouw niet zo heel groot.. dus ik vrees het ergste voor je

deeltje
27 januari 2006, 19:14
Xie alleen nog niets bij Contact staan of wat dan ook. Dit is wel heel recentelijk? of is dat gewoon gebruikelijk bij Feedback, om hun site pas een half jaar latere eventueel up te daten? :P

sjaakies
27 januari 2006, 23:30
taylors bij feedback ?

als je een taylor wil kopen ga je toch naar een gitaarspeciaal zaak ?

Magic Bean
27 januari 2006, 23:36
Bij conijn was qua keyboards en synths veruit beter en meer aanbod dan bij EMI. Maar qua gitaarversterkers en gitaren was het aanbod veel uitgebreider bij EMI.
Daarnaast vind de de sfeer en service bij EMI zo veel beter. Gezellig gebabbeld met die lui daar over van alles en nog wat. En veel lol gehad toen ik na een halve dag gitaarversterkers proberen ff achter de piano ging zitten en een Wibi-imitatie deed :) Je had die gezichten moeten zien :D

Mssn dat er onder Feedback wat veranderd wordt. Ik ga er zeker ns kijken.

tillens
28 januari 2006, 17:35
Gert,

in Rotterdam kan die ruimte wel dicht hoor.. evenals de drumruimte. Vraag even aan een van de verkopers bijvoorbeeld ( Richard) of ze dat willen doen. .
gr Peter

Bulgozer
30 januari 2006, 16:24
Ben laatst bij Conijn/Feedback geweest en had niet eens door dat het tegenwoordig Feedback is :satisfie:
Ben nooit zo'n Conijn fan geweest dus vind het wel goed dat Feedback naar Ehv komt, al ken ik ze alleen maar van hun website.
Ze waren volgens mij nog erg druk bezig met verbouwen, inruimen e.d., waarschijnlijk wil men dat eerst klaar hebben voordat ze hun website gaan aanpassen en de winkel gaan promoten vermoed ik.

gertdm
2 februari 2006, 11:27
taylors bij feedback ?

als je een taylor wil kopen ga je toch naar een gitaarspeciaal zaak ?


Wat dacht je? Natuurlijk koop ik al mijn gitaren bij een speciaalzaak. Niettemin loopt n mens ook wel eens een andere zaak binnen.
Overigens is mijn 6string een speciaal gebouwde gitaar.

Gert

-=Rob=-
9 februari 2006, 16:02
Vond het aanbod en de klantvriendelijkheid maar zeer matig bij Conijn. Vooral een hekel aan die populaire gastjes die daar werk(t)en (lees: rondhangen).

En idd, sinds ze die container staggs daar hebben gelost was het helemaal niks meer. Geef mij maar EMI: Goeie collectie, goed personeel en super service.

Maar ben natuurlijk benieuwd hoe het onder feedback gaat...

RS-Rik
11 februari 2006, 01:30
Conijn was ruk met rukgitaren, en er was daar een keer een Line-6 clinic, dus ik als trotse (beschaamde) line 6 bezitter daar eens een kijkje nemen (het was hondeweer dus ik daar snel schuilen) was er een of andere wazige pipo bezig met het afstellen van zo'n gedrochtelijke line 6 gitaar en die eigenaar constant maar zeiken.

Nee ik ben blij dat conijn weg is. wat een balletent

Nova
21 februari 2006, 18:12
Ze staan tegenwoordig wel vermeld onder contact op feedback.nl :)

Bl44t44p
21 februari 2006, 18:24
Het is denk ik even wachten tot het nieuwe assoirtement is doorgevoerd en dan zal het wel allemaal kloppend gemaakt worden met website, naam enzovoort. Ben wel benieuwd :)

boes1234
2 maart 2006, 23:49
beste forum mensen :cheerup:

hier wat update van feedback eindhoven
ze zijn inderdaad aan het verbouwen om nog meer spullen kwijt tekunnen voor jullie
de verwachte datum dat ze klaar zijn is 15 april
ze blijven gewoon open tijdens de verbouwing
er komen ook luister ruimtens
ze zijn net zo groot als rotje knor
krijgen dus ook alles wat er in de folder staat en meer
de site van conijn is al door gelinkt naar feedback
over emi heb ik geen mening ben er nooit geweest maar ja moet ik daar dan ook als techneut

hoor wel als jullie meer vragen hebben

Bl44t44p
29 maart 2006, 22:29
Damn :eek:

Eindhoven Musical Instruments is nu ook overgenomen door Feedback !! Men gaat nu samen in het pand van voormalig Conijn Muziek.

Zie http://www.emi-online.nl/
En http://www.feedback.nl/?id=19&r=48

-=Rob=-
29 maart 2006, 23:10
Waaaaaaaat? :o

Het lijkt de mafia wel...jammer...

Basseytje
31 maart 2006, 11:47
Conijn is inderdaad al een tijdje terug (half december) overgenomen door Feedback, omdat de eigenaren er simpelweg geen zin meer in hadden :) Eigenlijk ben ik er wel blij mee.. hoewel ik vaak bij deze zaak kwam ben ik nooit onder de indruk geweest van hun collectie/prijzen/klantvriendelijkheid/wat dan ook, dan was het bij EMI toch echt stukken beter :) Ga er binnenkort eens een kijkje nemen.
idd. ik ben daar in t begin toen ik begon met gitaarspelen vaak geweest. maar naar een tijdje kwam ik erachter dat het personeel neits was en toen benk ik dus overvestapt naar emi veel betere service en veel klatvriendelijker daar helpen ze je met iets uiztoeken en bij conijn was t meer verkopen. ow maar 2000 euro moet je egt doen. dus +1

Fuhgawz
6 april 2006, 16:10
Damn :eek:

Eindhoven Musical Instruments is nu ook overgenomen door Feedback !! Men gaat nu samen in het pand van voormalig Conijn Muziek.

Zie http://www.emi-online.nl/
En http://www.feedback.nl/?id=19&r=48

Dat is zeer spijtig want ik kwam altijd graag bij EMI. Ik keek al uit naar de concurrentie tussen Feedback en EMI, maar dat is nu dus niet meer nodig... :'(

paulusdeBKB
6 april 2006, 20:15
Even melden aan de mededingingsautoriteit misschien?

bat
6 april 2006, 23:10
Tsja, prijstechnisch doet Feedback het best goed, het personeel blijft gewoon , dus vanwaar die angst?

Veekeren
7 april 2006, 17:53
Even melden aan de mededingingsautoriteit misschien?

:D Van zulke overnametjes zullen ze niet wakker liggen hoor...

Nova
7 juni 2006, 19:31
alsof het wat boeit.. concurrentie genoeg in Duitsland lijkt me..
Als ze de prijzen teveel opvoeren gaat iedereen toch lekker naar Duitsland?

timgte
13 juni 2006, 19:25
Ik vind het ook mooi kl*te dat feedback emi heeft overgenomen. Ik was ook niet kapot van het personeel bij Conijn... maar dat is voor een groot deel gebleven geloof ik.

Cursus klantvriendelijkheid kunnen ze wel gebruiken daar.

Spullen worden er niet beter of slechter van... maar ik ga voortaan liever in A'dam shoppen dan in Eindhoven (woon doordeweek in a'dam, weekend in Eindhoven).

Nova
14 juni 2006, 00:00
personeel is inderdaad niet alles, maar ach.. ik luister toch zo min mogelijk naar de verkopers :p
ik zoek het liever allemaal zelf uit (al dan niet met hulp van dit forum en andere)

djgitarist
18 juni 2006, 15:49
Jammer dat er nu nog maar 1 gitaren-zaak in eindhoven is. De nieuwe feedback daar is een mooie winkel, maar het is er voor iemand die alleen op zaterdagmiddag tijd heeft meestal te druk om eens rustig het een en ander uit te proberen.

Engltje
22 juni 2006, 19:48
Damn, ik ben niet zo'n feedback fan!!!
waar kan ik daar in de buurt nog meer terecht voor wat fatsoenlijk spul??

Wouter!
23 juni 2006, 19:02
Ik ga donderdagmiddag naar Feedback Eindhoven, is het er dan rustiger? want ik wil ook het een en andere proberen en testen enzo??
en waar ligt het precies als je van het station afkomt?? (alvast bedankt :hippie: )

Bl44t44p
23 juni 2006, 20:04
Ik ga donderdagmiddag naar Feedback Eindhoven, is het er dan rustiger? want ik wil ook het een en andere proberen en testen enzo??
en waar ligt het precies als je van het station afkomt?? (alvast bedankt :hippie: )

Rustig, vast wel.

Ik zou wel even een routeplannertje uitprinten, want hoewel Feedback vlak achter het spoor ligt, is het vanaf het station een stuk moeilijker te vinden (en ook een redelijk eind...). Met de fiets ben je vanuit het centrum al zo'n kwartier onderweg.

Wouter!
23 juni 2006, 20:40
Ik zou wel even een routeplannertje uitprinten

Vanuit welk adres dan;)

Bl44t44p
23 juni 2006, 21:12
Vanuit welk adres dan;)

Stationsweg 1 ;)

djgitarist
24 juni 2006, 08:43
Damn, ik ben niet zo'n feedback fan!!!
waar kan ik daar in de buurt nog meer terecht voor wat fatsoenlijk spul??

Ligt eraan wat je onder "in de buurt" verstaat, maar in boekel heb je muziekhandel-jukebox.nl leuk winkeltje, alleen maar gitaren, geen pianozaak met een gitaren hoekje ofzo. En ze hebben een mooie grote testruimte die vol staat met leuke versterkers...

Engltje = gitarist met Engl versterker? Ik heb een Engl buizen pre-amp en ben er erg blij mee.

Wouter!
24 juni 2006, 11:44
Stationsweg 1 ;)

dankje;) :hippie:

Wouter!
27 juni 2006, 13:12
Ik ga met de bus naar de straat daar in de buurt en dan ff lopen naar feedback;) hoeveel vierkante meter winkel is dat eigenlijk?

iwamoto
27 juni 2006, 21:10
toevallig vandaag ffe langs geweest, peavy triple XXX top en wat ibanez'en getest, die XXX was echt super ruig :D en ik kwam er achter dat een JEM 555 echt bij lange na niet opkan tegen mijn RG570, 15 jaar ouder, en 15 jaar beter :p de winkel was leuk ingedeeld, 3 testruimtes, vrij overzichtelijk, maar een ding was wel, als ik de intentie had gehad, had ik gewoon ffe een leuke TS9 ofzo mee kunnen nemen, er was echt 0.0 toezicht, nou ben ik gelukkig een eerlijke winkelaar, en ik denk dat ze er vanuit gaan dat wij allemaal brave eerlijke gitaristen zijn
ik had ook nog even de variax 700 getest, echt een flut ding, ik kon er niet veel mee beginnen, hij speelde niet echt geweldig, naja, zijn natuurlijk mensen die hem wel goed vinden, naja...
al met al leuke winkel, binnenkort nog een keer met robert-gitarist langs :)

robert-gitarist
27 juni 2006, 21:49
Yeah dude!ik ben wel eens benieuwd na die tent..
Hopen dat ik dan genoeg geld heb voor die TripleX :)

TAI
19 juli 2006, 13:14
ik ben er al een aantal keren geweest en ik ben uitemate tevreden over die zaak, vooral die gozer die bij de gitaar afdeling staat is cool. laatst moest ik een veertje voor mijn tremolo hebben, en omdat ik er maar 1tje hoefde kreeg ik em voor nop mee :hippie: .
je word ook niet op je vingers gekeken, als je iets wil vraag je het maar.

al met al een super chille zaak :speed:

the feable
19 juli 2006, 15:40
Je wordt niet op je vingers gekeken... Maar als je geholpen wilt worden, sta je wel een uur te wachten op slecht advies...
Ik ga veel liever naar Jukebox in boekel!!

X.A.D.
10 augustus 2006, 15:39
Je wordt niet op je vingers gekeken... Maar als je geholpen wilt worden, sta je wel een uur te wachten op slecht advies...
Ik ga veel liever naar Jukebox in boekel!!
Ik ben voor mijn delay idd ook naar Jukebox gegaan.
Dat was een hele andere ervaring als mijn feedback rotterdam ervaring.
Hier hadden ze wel tijd voor me:p. en goed advies ;)

sjoerd5
13 augustus 2006, 15:49
wat ik belangrijk vind is dat je iets kan uitproberen en terug kan hangen

zonder meteen gezeik of je hem gaat kopen