PDA

View Full Version : Fender akoestisch



Literocola
24 januari 2006, 22:16
Hoi,

Wat is jullie mening over fender akoestische gitaren, prijsklasse rond de 350-400 euro.

Dit omdat ik een fender DG-16 kan aanschaffen (met ingebouwd element)
http://www.fender.com/products/search.php?partno=0951600006

Iemand ervaring met deze gitaar, of andere fenders in deze prijsklasse?

gertdm
25 januari 2006, 19:45
Ik ben persoonlijk niet zo kapot van Fender. Qua akoestiese lijn dan.
Er is op akoesties gebied voor dezelfde prijs wel wat beters te krijgen.Een tweedehands Furch, da heb je meer gitaar voor t zelfde geld.

Gert

evilpompie
25 januari 2006, 21:25
Kijk ook eens naar Blueridge. Erg goede kwaliteit voor relatief weinig geld.

hoofd
25 januari 2006, 21:41
Erg offtopic, maarre.... Farva?!?! :dance:

Neil pastorihendrixus
25 januari 2006, 22:45
Tja, wat kan ik zeggen. Fender moet gewoon lekker stratocasters en telecasters blijven maken, want die akoestische gitaren spelen net zo lekker als mijn eerste lesgitaar, 24 jaar geleden....een Contessa(western guitar). En jah....deze gitaar leeft nog! Mijn neef had destijds een Fender(western guitar), maar die speelde heel wat minder, kan ik me nog goed heugen.

Voor dat bedrag wat jij hebt te besteden kan ik je of een Takamine(tweede hands). adviseren eens te kijken voor een Ibanez in deze prijsklasse of inderdaad the blueridge. Laatst genoemde zijn echter wel wat moeilijker te vinden in de reguliere gitaarwinkels. Maar gij zoekt en zult vinden, let maar op!

Groeten,
Jim

Neil pastorihendrixus
25 januari 2006, 22:47
Tja, wat kan ik zeggen. Fender moet gewoon lekker stratocasters en telecasters blijven maken, want die akoestische gitaren spelen net zo lekker als mijn eerste lesgitaar, 24 jaar geleden....een Contessa(western guitar). En jah....deze gitaar leeft nog! Mijn neef had destijds een Fender(western guitar), maar die speelde heel wat minder, kan ik me nog goed heugen.

Voor dat bedrag wat jij hebt te besteden kan ik je een Takamine(tweede hands) adviseren of eens te kijken voor een Ibanez in deze prijsklasse of inderdaad the blueridge. Laatst genoemde zijn echter wel wat moeilijker te vinden in de reguliere gitaarwinkels. Maar gij zoekt en zult vinden, let maar op!

Groeten,
Jim