PDA

View Full Version : Menatone introduceert nieuwe Snapper



oddman
24 januari 2006, 19:37
neem eens een kijkje op www.menatone.com

Ze hebben hem helemaal in een nieuw kleedje gestoken.
Met heel degelijke soundfiles.

enjoy

gitarist17
24 januari 2006, 20:16
wow

hmmm... ik dacht eerst een tube screamer... maar dit is ook wel heel mooi

op de samples dan...

groetjes erik

Angel
24 januari 2006, 20:52
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhm, dat klinkt lekker, doet me zin krijgen om de nieuwe ook aan te schaffen

Tujuh
24 januari 2006, 22:42
Zijn dat niet gewoon de samples die al de hele tijd op de site stonden?

http://www.musictoyz.com/img2006/NAMM14.jpg

nog wat andere nieuwe pedaaltjes :)

DREAMMACHINE
24 januari 2006, 22:56
....vind hem zelf eigenlijk niet zo, weer een beetje teveel richting massaproductie, gewoon niet mijn smaak....

Rock&Roll
24 januari 2006, 23:08
....vind hem zelf eigenlijk niet zo, weer een beetje teveel richting massaproductie, gewoon niet mijn smaak....
Ik ga akkoord! Vroeger (3-knops versie) zag hij er nog leuk uit, nu is het net een cheapo-prutpedaaltje. :sssh:

Speeddemon
25 januari 2006, 00:05
Ik ga akkoord! Vroeger (3-knops versie) zag hij er nog leuk uit, nu is het net een cheapo-prutpedaaltje. :sssh:
+1!
Als je zulke dure pedalen maakt, mogen er ook wel wat luxere knoppen op zitten.

Daar waar D_H e.a. zich aan de witte ringen ergeren, erger ik me aan dat type cheapo-knoppen.
Als ik zo'n relatief simpele overdrive (heb de ouwe 3 knops eens van binnen gezien; overigens wat ik 'perfboard built' noem, noemt Brian Mena PTP :stop: ) zou verkopen voor 180+, dan zitten daar minstends knoppen van 1 euro p.s. op, ipv 10ct p.s.. :roll:

DREAMMACHINE
25 januari 2006, 08:41
idd, en die batterijtoegang is nou ook niet echt populair bij mij....zeker niet voor het visuele plaatje, maar die dingen sloop ik op de één of andere manier altijd...

Dirk_Hendrik
25 januari 2006, 08:51
+1!
Als je zulke dure pedalen maakt, mogen er ook wel wat luxere knoppen op zitten.
...................erger ik me aan dat type cheapo-knoppen.


Exact mijn eerste impressie.

Rock&Roll
25 januari 2006, 11:17
+1!
Als je zulke dure pedalen maakt, mogen er ook wel wat luxere knoppen op zitten.

Zoals Gouden knoppen met diamantjes erop :D
Trouwens, zou dit ook weer niet leiden tot een prijsstijging van menatone pedalen??

cosmos
25 januari 2006, 11:51
Ik vind de knoppen erg cheapo, maar de beschildering zelf op zich wel mooier trouwens. Ik zag dat hij nu 180$ kost, hoe was dat eerst?

oddman
25 januari 2006, 18:34
De drieknops versie kostte ongeveer hetzelfde ...

Ik vind trouwens ook wel dat de eerste versies er het beste uitzagen ...
maarja, Brian Mena zal zijn zaakje inderdaad hebben zien groeien wat hem misschien wel dwong tot massaproductie ..

De knopjes zou ik er ook direct afsmijten en vervangen door andere ..
(als ik hem zou kopen, wat niet het geval is want ik heb de 3 knopsversie :))

Maar ik vind vooral de soundfiles overtuigend, op die manier verkoopt ie wel goed denk ik ...
Aan de andere kant, de snapper is erg transparant en boost in feite alleen maar je amp ... (dus only with tubes)

Speeddemon
25 januari 2006, 19:54
De drieknops versie kostte ongeveer hetzelfde ...

Ik vind trouwens ook wel dat de eerste versies er het beste uitzagen ...
maarja, Brian Mena zal zijn zaakje inderdaad hebben zien groeien wat hem misschien wel dwong tot massaproductie ..

De knopjes zou ik er ook direct afsmijten en vervangen door andere ..
(als ik hem zou kopen, wat niet het geval is want ik heb de 3 knopsversie :))

Maar ik vind vooral de soundfiles overtuigend, op die manier verkoopt ie wel goed denk ik ...
Aan de andere kant, de snapper is erg transparant en boost in feite alleen maar je amp ... (dus only with tubes)
Als je een 'transparante' overdrive/boost wilt, die juist ook overtuigend op een solidstate bak klinkt (en dus van zichzelf meer 't karakter toevoegt, dus 'transparant' is betrekkelijk), kijk dan naar een Boss OD-3.

Rock&Roll
25 januari 2006, 23:21
Als je een 'transparante' overdrive/boost wilt, die juist ook overtuigend op een solidstate bak klinkt (en dus van zichzelf meer 't karakter toevoegt, dus 'transparant' is betrekkelijk), kijk dan naar een Boss OD-3.
Ik heb het ook al 100000 keer gezegd, maar het heeft geen effect :D :hippie: