PDA

View Full Version : Musik Produktiv



Metfuk
23 januari 2006, 16:34
Hallo jongens, ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen maar omdat het een artikel betreft voor de electrische gitaar heb ik het maar hier gezet...

Ik weet niet hoe jullie ervaring is met Musik Produktiv...mijn ervaring was in ieder geval goed, totdat er iets merkwaardigs gebeurde...

Ik heb bijna 3 weken geleden een EMG 60 pickup bij hun besteld via internet. Ik heb toen meteen een AUTOMATISCH verstuurd bericht ontvangen dat de bestelling was genoteerd.

Nu is het zo dat ik al 3x eerder iets bij Musik Produktiv heb besteld en toen kreeg ik altijd kort na het automatische bericht een persoonlijk bericht van de heer Jos Wentink, de Nederlandstalige correspondent van musik produktiv, die me dan liet weten of de bestelling onderweg was OF dat de artikelen niet op voorraad waren.

Ik heb een dergelijk persoonlijk bericht dit keer echter totaal niet ontvangen. Ik heb een halve week geleden zelf een mailtje gestuurd naar de Nederlandstalige afdeling van Musik Produktiv maar ik heb nog geen antwoord teruggehad.
(ik heb onder rembours ge-orderd dus ik ben iig geen geld kwijt)

Het probleem is nu dat ik toch spoedig een EMG nodig heb omdat ik de gitaar binnen een maand verkocht moet hebben. (geld nodig voor een Gibson die over een maand vrijkomt) Ik heb als alternatieve optie om hier in de gitaarwinkel een EMG te kopen. Het zal dan wel geen 60 zijn maar dan mag het wat mij betreft ook wel een 81 of een 85 zijn (ik heb nu al een 81 in de brug zitten).


Maar wat moet ik nu doen? Nog langer wachten? Of er helemaal niks meer van verwachten?
Heeft iemand van jullie ook al eens zoiets meegemaakt met Musik Produktiv?

Negative K3 fan
23 januari 2006, 16:38
niet in paniek raken en bel die lui gewoon eens op :hippie:

Metfuk
23 januari 2006, 18:57
niet in paniek raken en bel die lui gewoon eens op :hippie:

Shit ja, dat ga ik morgen meteen eens doen.

iwamoto
23 januari 2006, 19:09
"hallo, sie sprechen mit hern Metfuk, ich habe for ein par wochen her ein EMG tohnabnemer bestelt, aber habbe noch keine weitere nachricht bekommen, können sie mich fieleicht helfen? sie verbinden mich durch? ok, ich warte"

en op dat moment word je wss met de nederlandse afdeling doorverbonden, nou gewoon n paar keer voor de spiegel oefenen, komt goed!

Hendrix
23 januari 2006, 19:14
Ik heb ook wat besteld eind vorig jaar en hoop het ook nog snel te ontvangen.
Na 4 mailtjes blijkt dat ik mijn bestelling over 2 a 3 weken kan verwachten. Dus als iemand snel wat wil bestellen, lijkt het mij verstandiger om ergens anders te bestellen, want dit wil niet vlotten.

AART
23 januari 2006, 19:14
"hallo, sie sprechen mit hern Metfuk, ich habe for ein par wochen her ein EMG tohnabnemer bestelt, aber habbe noch keine weitere nachricht bekommen, können sie mich fieleicht helfen? sie verbinden mich durch? ok, ich warte"

en op dat moment word je wss met de nederlandse afdeling doorverbonden, nou gewoon n paar keer voor de spiegel oefenen, komt goed!


wel vermelden dat je een kaaskop bent anders krijg je nog een duitser aan de lijn.

e_lukather
23 januari 2006, 19:30
hier het directe nr van jos wentink

49 (0) 5451 - 909 - 420

iwamoto
23 januari 2006, 19:32
wel vermelden dat je een kaaskop bent anders krijg je nog een duitser aan de lijn.

"aber dan mus ich ihnen auch noch melden, das ich ein käsekopf bin, also können zie mich durchverbinden mit hern Jos Wentink, danke sehr"

en als je ze nog over de zeik wilt hebben zeg je even vrolijk
"stimt es das sie mein grosfaters fahrrad da nog haben?"

Metfuk
23 januari 2006, 21:18
Ik heb ook wat besteld eind vorig jaar en hoop het ook nog snel te ontvangen.
Na 4 mailtjes blijkt dat ik mijn bestelling over 2 a 3 weken kan verwachten. Dus als iemand snel wat wil bestellen, lijkt het mij verstandiger om ergens anders te bestellen, want dit wil niet vlotten.

Oh, das kut.
Maar goed, morgen weet ik hoop ik meer na het telefoontje.

Anavrin
24 januari 2006, 12:33
als ik het goed snap, ga je dus je gitaar voorzien van een nieuw element, om 'm dan te verkopen...

Probeer 'm gewoon zonder element te verkopen. Als de basis goed is, dan wordt ie echt wel verkocht hoor...

Metfuk
24 januari 2006, 12:37
als ik het goed snap, ga je dus je gitaar voorzien van een nieuw element, om 'm dan te verkopen...

Probeer 'm gewoon zonder element te verkopen. Als de basis goed is, dan wordt ie echt wel verkocht hoor...

Hmm, ja maar met nieuw element istie meer waard.
Het moet echt gebeuren want nu heb ik 1 actief element en een passieve die niet is aangesloten...zo kan ik hem niet verkopen.

Metfuk
24 januari 2006, 16:13
Kut zeg, die Nederlands sprekende lijn was vandaag niet bereikbaar.

Heel erg toevallig kreeg ik vandaag de nieuwe folder van MP in de bus en daarbij zat een brief waar het mailadres van Jos op stond. Heb ik maar weer even gemaild.

casper innosence
24 januari 2006, 16:37
hey metfuk,

zou je mij dat email adres kunnen mailen, ben bezig nieuwe buizen te kopen maar ze mailen niet meer terug van af de gitaarafdeling... eerst binnen een dag de offerte nu nix meer.

als je ehm zou willen mailen naar casper [a] innosence (dot) nl

hartelijk dank!!!