PDA

View Full Version : check me nieuwe video, wat vinden jullie dr van?



MetalPunk
23 januari 2006, 15:02
test blablablablabla

MetalPunk
23 januari 2006, 15:08
oke, ik heb laatst een nieuwe vid gemaakt. Het is absoluut niet speciaal, kheb em opgenomen met me digi cam dus kwaliteit is bagger, maja.

Ik speel nu 4 jaar gitaar, en kben geheel autodidact, dus ehm ik heb geen les of wat dan ook gehad. Is dit redelijk? Of moet ik me schamen dat ik zo bagger speel??
Kzou graag wat meningen willen over wat ik ervan bak ghehe, wat kan ik verbeteren etc. etc. bvd!

oohw ja, en let niet op het geratel van me snaren en al helemaal niet op die bekken die ik trek ghehe, gaat automatisch

hier is de link::

http://www.zippyvideos.com/7386135403360596/nick__sum41_wmv/

belfrink
23 januari 2006, 15:17
Je moet je schamen over het feit dat je geen fatsoenlijke muziek speelt ;)

Nu to the point:

De kwaliteit is idd niet erg goed, maar opzich speel je best leuk :)

Swan
23 januari 2006, 15:19
netjes hoor, ik zou er alleen op letten niet zo hard aan te slaan bij je rythm spel, is nergens voor nodig.

MetalPunk
23 januari 2006, 15:21
Je moet je schamen over het feit dat je geen fatsoenlijke muziek speelt ;)

Nu to the point:

De kwaliteit is idd niet erg goed, maar opzich speel je best leuk :)

ghehe belfrink, ik weet het, ik heb onder dwang the bitter end van sum41 moeten spelen, mijn vriendin is daar nogal geil van, magoed.

Danke fur das compliment, t'streelt me ego :D

MetalPunk
23 januari 2006, 15:35
oohw ja by the way
Kspeel op een dean vendetta 1.0, line 6 spyder 2 30w versterker en korg ax1500g multi-bak. Die vendetta is niet echt bizar goed maja, kmoet het er mee doen. Met die spyder en korg ben ik wel redelijk tevreden.

Voor de rest, ik sla idd en beetje hard aan, t'gaat nogal automatisch eiglijk. Khad me vingers ook nog niet echt goed warm laten lopen, t'is wel enigzins te merken, normaal speel ik het nummer foutloos :). magoed, bedankt voor de reacties :)

Gitaro
23 januari 2006, 16:45
Tof http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon14.gif

Had je niet beter Battery kunnen spelen ipv deze schaamteloze alles-van-metallica-ripoff(maardanmetslechteamerikaansevocalist) :D

spanky_franky
23 januari 2006, 17:19
voor vier jaar autodidactisch best goed !

Bloodline
23 januari 2006, 17:24
je speelt lekker gozer, mooie vibrato wel.
maar je hoeft niet zow haard aan te slaan jongen !

MetalPunk
23 januari 2006, 20:18
hahaha, ik zal volgende keer wel een wat bruter nummer opnemen, maja.
Ik snap niet dat me vriendin zo vergeilt is van sum :s
Kheb na lang aandringen toch maar deze gekozen anders krijg je weer gezeik ghehe.
Persoonlijk speel ik liever wat van At The Gates, Cradle Of Filth of Trivium, ik heb een extreme snelheidsverslaving aan m'n rechterarm. Als ik na 1 uur gitaar spelen geen doorgebrande armspier heb krijg ik cold turkey whahaha.

belfrink
23 januari 2006, 21:45
ghehe belfrink, ik weet het, ik heb onder dwang the bitter end van sum41 moeten spelen, mijn vriendin is daar nogal geil van, magoed.

Danke fur das compliment, t'streelt me ego :D

Het was ook maar een geintje, je moet spelen wat je zelf leuk vind ;)

M.COM
24 januari 2006, 17:25
Hi,

Ik vind echt wel dat je een hoog niveau haalt voor een autodidact die nog maar 4 jaar gitaar speelt, echt chapeau! En ja dat aanslaan wist je al, dus daar ga ik ook niet over zeiken ;-)

Echt puik werk!

Greetz

wille525
25 februari 2006, 14:21
Ik vind die harde aanslag absoluut niet storend, het gaat wel om heavy metal. Voor 4 speel je echt heel goed....maar goed dat weet je zelf ook wel.

Rude Perception
25 februari 2006, 20:45
hahaha...
die koppen die je trekt bij de solo....

Ik lag er vooral om omdat ik dat ook altijd doe:satisfie: . Dus niet denken dat ik het negatief bedoel.

Verder goed ingespeeld. Beetje jammer van de opnamekwaliteit, maar dat ligt niet aan jou vingers!

BLOK182
25 februari 2006, 20:58
Netjes, strak ritmewerk en een goeie solo!

Tymon
28 februari 2006, 17:30
Zo speciaal is het toch niet voor 4 jaar? Vooral niet als je een hoop hebt geoefend.

paulusdeBKB
1 maart 2006, 14:38
Toen ik vier jaar speelde kon ik dat allemaal niet hoor! (Nu nog steeds niet maar heavy muziek is dan ook niet mijn ding)

Voor zover ik het kan beoordelen doe je het te gek! Ben vooral onder de indruk van je timing. Ga zo door, en koop eens een plaatje van Steely Dan ofzo...

c.hultermans
1 maart 2006, 15:30
Netjes gedaan!!!

Je hebt een lekker aanslaghandje hoor!!

Ik hou hier wel van, metallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Meerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Grtz,

Conrad

new deep
1 maart 2006, 18:56
klinkt zeker relaxt en strak

Don Capo
2 maart 2006, 15:58
Zo speciaal is het toch niet voor 4 jaar? Vooral niet als je een hoop hebt geoefend.

Nee tuurlijk, jij speelde dit na een maand, doe ff normaal man, tis echt mega strak gespeeld voor iemand die pas 4 jaar autodidact bezig is.

Roy K.
2 maart 2006, 17:16
Ga zo door, en koop eens een plaatje van Steely Dan ofzo...

:seriousf:


Je speelt trouwens erg strak voor de tijd dat je speelt knul...

hendrix2
2 maart 2006, 20:29
:rockon:
heel goed vind ik persoonlijk!
en ik stoor mij helemaal niet aan de harde aanslag, als jij er van houdt om hard aan te slaan, dan moet je dat maar doen! ik denk dat het nog altijd het beste is je eigen gitaarspel te ontwikkelen...

Ehick
2 maart 2006, 20:53
ja flink lache hoor, en je hoeft je niet te schame

Bloodline
2 maart 2006, 23:15
nu ik dat nummer wer zow luister van sum41 wat je na speelt . . goh . . dit is wel hel erg metallica rip off inc solo

peter_heijnen
3 maart 2006, 01:55
Groot talent.

Wat mij betreft alles goed. Timing, intentie, ritme, techniek, gevoel, zuiverheid, overzicht, enz, maar zeker vooral de aanslag! Sound is niet goed te beoordelen, maar ligt wel lekker in de mix tijdens opname (ondanks snarengekletter).
Jouw niveau ligt ruim boven dat van de gemiddelde gitarist die pas vier jaar bezig is. Wat zal dat over nog eens vier jaar zijn?

Als je nog niet in een band speelt, zou ik zo snel mogelijk proberen dat wel te doen. Zou met jouw capaciteiten niet al te moeilijk moeten zijn.
Thuis studeren is belangrijk, maar het allerbelangrijkst is ervaring opdoen in het spelen met en voor anderen.

Gitaro
3 maart 2006, 02:07
nu ik dat nummer wer zow luister van sum41 wat je na speelt . . goh . . dit is wel hel erg metallica rip off inc solo

Haha, inderdaad een dikke ripoff van oa battery en blackened. Die gasten van sum 41 zijn wel slim, in hun vrije tijd spelen (speelden?) ze thrash, maar live en op cd's spelen ze van die popliedjes. Dat verdient lekker :D.

Bloodline
3 maart 2006, 11:28
Haha, inderdaad een dikke ripoff van oa battery en blackened. Die gasten van sum 41 zijn wel slim, in hun vrije tijd spelen (speelden?) ze thrash, maar live en op cd's spelen ze van die popliedjes. Dat verdient lekker :D.


hahahh tjah. ik merk aan die slo, ik maakte precies zulke solo's paar ar geleden goh, dikke flasback :D

duckman
5 maart 2006, 21:39
Goed gespeeld, ik doe het je niet na, zelfs na 16 jaar spelen niet..

Maar toen ik dit terug luisterde hoorde ik ook wat maiden invloeden aan het begin.

mazzel,
Arjan

treblemaster
7 maart 2006, 23:31
Voor zover ik het kan beoordelen; erg goed!! Ik speel zelf langer dan 4 jaar, maar haal dit bij lange na niet :(. Ik moet zeggen dat ik ook iets te weinig tijd aan het gitaarspel besteed.

En nu wil ik wel wat At the gates horen of zien!! ;)

MetalPunk
8 maart 2006, 11:29
Voor zover ik het kan beoordelen; erg goed!! Ik speel zelf langer dan 4 jaar, maar haal dit bij lange na niet :(. Ik moet zeggen dat ik ook iets te weinig tijd aan het gitaarspel besteed.

En nu wil ik wel wat At the gates horen of zien!! ;)


haha, iedereen hartstikke bedankt voor de reacties!! enne at the gates kan ik wel regelen voor je, noem er maar een paar ik kijk wel wat ik kan doen :)

Primitive
10 maart 2006, 19:57
ff een vraagje er tussen door,

wat is een autodidact? :)

lupoloco
10 maart 2006, 20:03
ff een vraagje er tussen door,

wat is een autodidact? :)

au·to·di·dact (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die zijn kennis door zelfstudie verkregen heeft

Ferdy
10 maart 2006, 21:21
haha, iedereen hartstikke bedankt voor de reacties!! enne at the gates kan ik wel regelen voor je, noem er maar een paar ik kijk wel wat ik kan doen :)

Blinded By Fear ! :rockon:

MetalPunk
11 maart 2006, 10:26
Blinded By Fear ! :rockon:

Oke dan :):) blinded by fear is niet zo heel erg moeilijk ghehe, ik vind slaughter of the soul wel relaxed en the swarm ook wel, kzal bbf binnekort opnemen! of iemand moet en beter idee hebben?