PDA

View Full Version : Help!



Arjen77
23 oktober 2002, 19:48
Ik zit in de volgende situatie. Ik speel in een old school hardcore band. (gitaar) We zijn een maandje bezig. We oefenden in een kutruimte met kutversterkers. Nu hebben we een goede oefenruimte en we hebben een vaste oefentijd. Alleen er staan gvd alleen speakerkasten zonder toppen. Dus daar moet ik iets op verzinnen. Ik was eerst van plan om een top te kopen. tweedehands. Alleen ik heb maar een budget van 200 tot 300 euro. Daar koop je geen goeie top voor. Ook niet tweedehands.
Ik heb trouwens een telecaster. Ik ben een punkfanaat en hou van een lekker rauw punkgeluid. Dus niet zo'n vet metal geluid. Als ik het budget had, had ik een jcm 800 gekocht denk ik. Maar een Peavey lijkt me ook wel weer wat. Zo kritisch ben ik nou ook weer niet. Maar dat kan ik niet betalen. Ik kan ook net zo goed een combo'tje kopen.
Wat is jullie advies? Waar vind ik voor 200 tot 300 euro een beetje redelijke tweedehands versterker? HELP!

Kamiess
23 oktober 2002, 21:38
wat dacht je van een valvestate 80w.
prima voor een beginner en in een niet te grote oefenruimte power zat.
Heb zelf ook een gehad en voor 250 euro verkocht.
speelde er van alles mee van ac/dc tot guns n roses en offspring

Ic3gl0vE
23 oktober 2002, 22:56
heeft de versterker die je nu hebt geen speaker out? zet je gewoon een combo op zo'n kast..

Arjen77
24 oktober 2002, 10:06
ik vind valvestate dikke kutdingen. Maar misschien ben ik wel te kritisch. En nee mijn combo (aria pro2 25 watt) heeft geen output/line out. Ik zou wel het kabeltje wat naar de speakergaat los kunnen maken en naar de speakerkast linken. Maar dan is en blijft het 25 watt. Ik heb wel een headphone ingang. Maar als ik die op de speakerkast aansluit kan ik beter tijdens het oefenen met 1 oor voor de speakerkast gaan liggen om iets te horen :smile:

Bins
24 oktober 2002, 10:17
iamyou heeft een 50 wat buizen peavey in de verkoop voor 300 eurs.

Arjen77
26 oktober 2002, 13:23
Wat is z;n email adres???

sash
26 oktober 2002, 15:57
----censored----

Ic3gl0vE
26 oktober 2002, 23:48
Roadkill heeft een Gibson M3 voor 750 euro.. help 'm daar even vanaf :wink: