PDA

View Full Version : HELP! Slagplaat Ibanez RG550



Yv
23 januari 2006, 13:53
Hellup !

Ik wou net een gat voor een potmeter in zon mooie spiegel slagplaat van een Ibanez RG 550 maken.. knap hij in 2 stukken..

Wie iemand een adresje waar ik zo een kan kopen ?
Ik weet dat voxhumana ze maakt, maar die zijn vrij prijzig..

AART
23 januari 2006, 17:48
Ik heb ooit een ad op marktplaats gezet voor een slagplaat voor mijn rg750 toendertijd, en daar reageerde iemand op die voor 40 euro oid zo'n ding naar wens maakte, kon ik zelf bepalen welke kleur...

Je moet wel even een nette overgetrokken tekening maken van je oude slagplaat.

En als je wil boren in een slagplaat: eerst een kleine boor en dan steeds groter, zet weinig druk en laat de boor het werk doen.

AART
23 januari 2006, 17:51
BTW, piet hier in arnhem kon het ook, misschien kan een gitaarwinkel bij jou het in de buurt doen?

Keesz
23 januari 2006, 18:16
regel gewoon een dun stukje alluminium/ijzer, trek je huidige ding over en klaar, ff polijsten en je heb een glimmende plaat

SBloke
23 januari 2006, 18:29
en boren....

plak de te boren plek af met schilderstape en boor verdomde langzaam met een vlijmscherpe boor... zorg voor een compleet vlakke ondergrond waar je de slagplaat op legt en boor met een kolomboor natuurlijk

Maar dat is achteraf gepraat waar je weinig aan hebt helaas.....

Koop bij de gamma een stuk alluminium ofzo en even polijsten.

Yv
24 januari 2006, 20:14
Ja, maar dat doe ik dus ook altijd, klein boortje groter groter groots.. maar dat mirrored plexi spul, dat dacht er anders over

no 1 hops
25 januari 2006, 07:50
moest even aan een strip van guus flater denken.
loopt met een doos waarin een dure ming vaas zit en zijn kat laat hem struikelen.
rinkelde kinkel hoort hij in de doos, loopt een hobbyzaak in , koopt een tube lijm en zet op de doos.
chinese ming puzzel.
je kan er dus ook een puzzel van maken en opplakken op een dunne ondergrond.
geintje.
maar shit blijft het.

Yv
25 januari 2006, 15:06
yup gebeurd = gebeurd, daar doe ik nu niets meer tegen
hmmm ja tis een optie.. waarschijnlijk plakke we een mooie sticker over de scheur, nou maar is kijken wat er een beetje op staat