PDA

View Full Version : Nieuwe versterker bezorgd



KK2
22 januari 2006, 21:36
Laatst een Hughes & Kettner Edition Blue 60 DFX besteld. Gisteren middag werd die dus bezorgd. Terwijl de ene bezorger bezig was met de papieren(ja hij had niet zo'n fancy UPS-toy), bracht de 2e de versterker naar binnen. Die dude zo, 'ja ik zet 't hier wel ff neer'. Laat die de doos toch gewoon uit stahoogte zo op de grond pleuren :o(opzettelijk hè). Wist niet wat ik zag en zei dat daar een versterker in zit. Die gast zo ja best zwaar. Dat is toch geen reden dat je zo met ander mans spullen om gaat. Versterker was al betaald. Naja i.e.g. die gasten gingen er van door en zeiden alleen dat als er wat was ik binnen 24 uur contact moest opnemen met het transportbedrijf.
Op zich kan zo'n versterker best wat hebben, maar dit doe je toch niet zo :confused:. Enfin versterker getest en bleek eerst niks te zijn, maar helaas werkt hij toch niet helemaal goed :(. Dus maar weer terug sturen, damn :mad:

Dude
22 januari 2006, 22:12
geen gezeur, niet eens uitpakken en terugsturen ! zeggen dat je dit niet accepteerd en en ander wil.

maar goed hij is dus al uitgepakt,

je zegt dat er wat mis mee is. Prima toch, terugsturen en een nieuwe eisen en een klacht indienen bij transport bedrijf. Als je slim bent wet je de naam van die gast nog en geef je dat op..


klaar als een klontje ?

skabouter
22 januari 2006, 22:22
wow, wat een kutverhaal! hoop dat het goedkomt, en dat ze je (SNEL!!!) een nieuwe geven! moet kunnen, dit valt onder garantie of verantwoordelijkheid van de post!

(ow, en als alles goed is gekomen, probeer er dan alsnog ff voor te zorgen dat die motherfucker bij de post zn baan kwijt raakt, van wanhoop aan de alcohol en heroine gaat, en zich uiteindelijk heel jammerlijk op 2e kerstdag door zn kop schiet, door gebrek aan gezelschap!!)

Stitch
22 januari 2006, 22:48
hehe wat een agressie ska

Fumi SG
22 januari 2006, 22:50
@Ska... NIET op 2e Kerstdag, dan ben ik jarig!!:angry: Doe dan nieuwjaarsdag ofzo...

bram123
22 januari 2006, 22:56
ja, dat maakt dan ook echt uit dat het dan fumi's verjaardag is.. jezus, wie is er nou jarig op tweedekerstdag, dat vind ik nou zó slordig hè.

Lenweë Míriel
22 januari 2006, 23:52
ja als of zijn ouders niet gewoon even hadden kunnen wachten :D

Satriani
23 januari 2006, 00:04
(ow, en als alles goed is gekomen, probeer er dan alsnog ff voor te zorgen dat die motherfucker bij de post zn baan kwijt raakt, van wanhoop aan de alcohol en heroine gaat, en zich uiteindelijk heel jammerlijk op 2e kerstdag door zn kop schiet, door gebrek aan gezelschap!!)

:D Zo ist!

chennie
23 januari 2006, 00:12
ja als of zijn ouders niet gewoon even hadden kunnen wachten :D

ja hetzelfde geldt voor jozef en maria ? :)

skabouter
23 januari 2006, 14:30
voor alle rukkende pubertjes hier: je krijgt meestal niet een kind op de dag dat je het verwekt hebt, een jaar daarvoor hoor :D

KK2
23 januari 2006, 14:37
Versterker is terug gestuurd en ik krijg zo snel mogelijk een nieuwe. Maar blijf 't een ontzettend lompe actie van die bezorger vinden. Die Hughes & Kettner versterker komt helemaal uit Korea hier naar toe, op schip door zwaar weer en 12m golven, van schip op vrachtwagen naar distributiecentrum op vrachtwagen naar winkel, dat gaat allemaal goed en dan komt die bezorger en laat 'm bewust uit stahoogte vallen.
Tja krijg een nieuwe dus dat scheelt. Wel weer extra gedoe en wachten op nieuwe.

@ skabouter
:seriousf: dat is misschien weer beetje teveel van 't goede. Kben ook behoorlijk pissed op die gast, maar dat hoeft voor mij nou ook weer niet :hippie:. Kga wel een klacht indienen bij TPG idd

AART
23 januari 2006, 17:41
Versterker is terug gestuurd en ik krijg zo snel mogelijk een nieuwe. Maar blijf 't een ontzettend lompe actie van die bezorger vinden. Die Hughes & Kettner versterker komt helemaal uit Korea hier naar toe, op schip door zwaar weer en 12m golven, van schip op vrachtwagen naar distributiecentrum op vrachtwagen naar winkel, dat gaat allemaal goed en dan komt die bezorger en laat 'm bewust uit stahoogte vallen.
Tja krijg een nieuwe dus dat scheelt. Wel weer extra gedoe en wachten op nieuwe.

@ skabouter
:seriousf: dat is misschien weer beetje teveel van 't goede. Kben ook behoorlijk pissed op die gast, maar dat hoeft voor mij nou ook weer niet :hippie:. Kga wel een klacht indienen bij TPG idd


U zijt een wijs man.

Amen. :satisfie:

KK2
23 januari 2006, 17:46
Haha thx dude :D

drap
26 januari 2006, 14:14
voor alle rukkende pubertjes hier: je krijgt meestal niet een kind op de dag dat je het verwekt hebt, een jaar daarvoor hoor :D

HU??? Hoe doe je dat??? Eerst het kind geboren laten worden en dan pas verwekken??? mysterieus... en dan ook nog es 12 maanden in plaats van 9??? :D

Anders Destium
26 januari 2006, 14:31
Als zo'n bezorger dit soort dingen flikt had ik hoe dan ook contact opgenomen. Of wordt er met alles gesmeten als er niet met koeienletters FRAGILE op staat :o

H.Manback
26 januari 2006, 14:38
Ik ben bang dat ze zich zelfs van fragile geen reet aantrekken... Uiteindelijk zijn het net mensen, en heb je van die figuren er tussen die het allemaal niks kan schelen. Ze worden toch wel betaald he... :(

Maar ja dat is wel echt klote als je zo'n idioot hebt die te beroerd is om dat ding even netjes neer te zetten :angry:

Hopelijk komt die nieuwe gauw, en ik zou dit keer de deur opendoen met een honkbalknuppel in je handen:rockon:

KK2
28 januari 2006, 14:00
Vandaag is de nieuwe amp bezorgd, deze keer door een heel vriendelijke bezorgster. Heb de versterker wel zelf ff uit de auto gehaald :dance: en hij is helemaal goed :cooler: :rockon:

marter544
28 januari 2006, 14:12
foto's!!! en niet te vergeten een review en een soundclip. :blast:

Fumi SG
28 januari 2006, 14:18
Mooi voor je, nog een klacht ingediend ofzo tegen die ene bezorger??:satisfie:


Btw, ben ik nou enige die knettergek wordt van deze 'smileys' -> :rockon: :blast: Zeik dingen zijn het!:confused:

marter544
28 januari 2006, 14:27
ja, je bent de enige :blast: :rockon: :hippie:

d'oh
28 januari 2006, 14:37
Mooi voor je, nog een klacht ingediend ofzo tegen die ene bezorger??:satisfie:


Btw, ben ik nou enige die knettergek wordt van deze 'smileys' -> :rockon: :blast: Zeik dingen zijn het!:confused:

ik ook, ik weet geeneens hoe ik smileys kan doen tegenwoordig met dit nieuwe forum

KK2
30 januari 2006, 21:27
Ok paar foto's dan maar, review doek ook, maar soundclip niet. Ik bespaar jullie die ellende :D. Ik ben nog bestwel noob :noob: op gitaargebied.
Zo (http://photobucket.com/albums/c381/kk2dude/nieuwe%20amp/?action=view&current=DSC00416.jpg) en dees (http://photobucket.com/albums/c381/kk2dude/nieuwe%20amp/?action=view&current=DSC00386.jpg) en nog één (http://photobucket.com/albums/c381/kk2dude/nieuwe%20amp/?action=view&current=DSC00392.jpg), panel (http://photobucket.com/albums/c381/kk2dude/nieuwe%20amp/?action=view&current=DSC00402.jpg)

Hughes & Kettner Edition Blue 60 DFX

Deze versterker biedt 2 kanalen, 3-band EQ, Dual Digital Multi FX Chorus/Flanger/Delay & Digital Spring Reverb, Speaker: 12" Celestion en FX loop. De digitale effecten zijn onafhankelijk van de Reverb te gebruiken.

Sound

Erg heerlijk warm clean-kanaal, je zou bijna zeggen dat ’t een b… nee ok dat nou ook weer niet, maar ’t komt in de buurt. Ik speel voornamelijk met mijn Epiphone Les Paul en de clean is echt kraakhelder en lekker warm. ’t Lead-kanaal is ok, maar niks in vergelijk met een goede buizenbak, duh! Ik speel zelf liefst met wat crunch, maar ook high gain is geen enkel probleem op deze amp. De amp heeft nauwelijks last van brommen en dergelijke bijgeluiden en klinkt bij laag volume al goed. Draai ‘m vol open en ’t blijft goed, overstuurt slechts beetje. De digitale effecten, tja ik heb nog niet echt heel veel ervaring op effectgebied, ik vind de flanger en de delay best lekker klinken de reverb is ook niet slecht, de chorus heb ik nog niet echt gebruikt. De FX loop zuigt, alles wat je erop aansluit klinkt alsof de versterker in een geïsoleerder ruimte staat met de deur dicht.

Verdict

Heerlijke oefenamp voor weinig, super clean-kanaal, redelijk lead-kanaal. Leuk voor thuis, maar ook cker geschikt voor in de oefenruimte van je band. Er zit geen footswitch bij, maar die is wel los verkrijgbaar. Helaas zit er maar een equalizer op. Kun je wel met de footswitch naar ’t lead-kanaal, maar dan moet je alsnog ff de EQ instellen, dus wil je hiermee on stage, is dat wel erg lastig.

marter544
30 januari 2006, 21:39
Surferdude :cooler: