PDA

View Full Version : BC Rich @ NAMM



Lord Abortion
22 januari 2006, 08:35
http://web.mac.com/melvinny/iWeb/Site/Namm%202_files/IMG_0104.jpg

http://web.mac.com/melvinny/iWeb/Site/Namm%202_files/IMG_0105.jpg

Check de hals boven links op de eerste foto. Blijkbaar is dat een Eagle met piezo pickup en een "Eagle"-inleg. Ik ben zo zwaar aan het gassen op die Biches. Juist jammer dat er een "foute" brug in zit, maar dat is niet onoverkomelijk.

Herman
22 januari 2006, 11:16
Mwoa, ik vind die BC Rich'es niet echt heel tof...je meot van de vorm houden...en dat doe ik dus niet echt:D

robert-gitarist
22 januari 2006, 11:35
Mwoa, ik vind die BC Rich'es niet echt heel tof...je meot van de vorm houden...en dat doe ik dus niet echt:D

Klopt.
Maar ik vind deze BC Rich's wel mooi.Hou alleen niet van die gedrochten uit de NJ serie enzo...die goedkope krengen.Deze wel die je op de foto ziet..maar veder is BC Rich echt ruk...vind ik dan..

...rock...
22 januari 2006, 11:37
de headstock heeft iets weg van epiphone...
alleen véél mooier!

Lord Abortion
22 januari 2006, 11:48
Klopt.
Maar ik vind deze BC Rich's wel mooi.Hou alleen niet van die gedrochten uit de NJ serie enzo...die goedkope krengen.Deze wel die je op de foto ziet..maar veder is BC Rich echt ruk...vind ik dan..


Die op de foto's zijn NJ's hoor.

robert-gitarist
22 januari 2006, 11:50
Die op de foto's zijn NJ's hoor.

Oh nja weet niet hoe die gedrochten heten..die simpele zwarte goedkope dingen...die dingen waar je zoveel mensen op ziet spelen..die kopere versies zeg maar...

MazeMouse
22 januari 2006, 12:17
Oh nja weet niet hoe die gedrochten heten..die simpele zwarte goedkope dingen...die dingen waar je zoveel mensen op ziet spelen..die kopere versies zeg maar...
Bronze & Platinum :)
NJ is namelijk de wat duurdere serie :)

Swampash
22 januari 2006, 12:23
Waaaat? zijn dit NJ series!
Ik dacht dat het USA series waren.

NJ zijn er zo rond de 800 euro, dan begin ik ook te gassen.

eng elfjuh
22 januari 2006, 12:26
ik krijg géén GAS
ik krijg géén GAS
ik krijg géén GAS
ik krijg géén GAS
ik krijg géén GAS
ik krijg géén GAS
ik krijg géén GAS
ik krijg géén GAS
ik krijg géén GAS
ik krijg géén GAS
ik krijg géén GAS


ow God




GASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Lord Abortion
22 januari 2006, 13:10
Hopelijk zal er wat geld binnenstromen dit jaar, want ik wil echt zo een natural Bich. Jammer dat er een tune-o-matic op staat, want ik haat die bruggen echt.

Mijn plan:
BC Rich NJ Classic Bich (+-800?)
Kahler flatmount trem (+-350?)
setje DiMarzio's (+-160?)

En hupla, een topgitaar voor "slechts" 1300 euro!

Soulcollector
22 januari 2006, 13:14
Godver, over 't algemeen vind ik bc riches enorme lelijke kutdingen...
Maar dit :|

Thom TK
22 januari 2006, 13:55
AAAAHHHH deze zijn mooi, [censuurcensuurveelkrachttermenveelkrachttermen]

Hmm.
Nu maar wachten dat er linkshandige versies van komen...(die er uiteraard niet komen)

vulvasonic
22 januari 2006, 14:07
De enige mooie BCR is de Mockingbird. Altijd al enorm gaaf gevonden. Voor de rest vind ik het lelijke gedrochten.

Orpheo
22 januari 2006, 16:51
nee, je wilt geen bich

nee, je wilt geen bich


ja, ik wil WEL een bich!!


die rooie bich, en die blauwe mock.... holy shit! de ultieme mock en bich! hopen dat t mahonieback is, en niet die goedkope mahonieback. helaas ook nog niet zo'n nieuwe NJ classic kunnen testen. schijnen echt MEESTERLIJK te zijn. ik vind BC Rich ZO MOOI... ik ben t eens met lord abortion... 2 dimarzio's, kahler flatmount erop... mid en powerboost erop.. GAAAAAAAAN met die fuckin banaan!!

Wouter J
22 januari 2006, 17:20
Die Bich gitaren zijn inderdaad fucking mooi

Dat er een tune O Matic brug op zit is voor mij persoonlijk geen bezwaar omdat die Badass bruggen die op de amerikaanse versies zitten vreselijk scherpe brugzadels hebben.

Deze NJ series is ook iets voor de Golden Earring Fans. George Kooymans speelt al 'sinds mensenheugenis op Bc Rich Bich modellen. Een overblijfsel van de tour met Aerosmith in de seventies toen Joe Perry die Gitaren aan Kooymans voorstelde.

Wouter J
22 januari 2006, 17:37
Oh ja, voor die genen die de BC Rich Warlock aleen maar kennen als een zwarte vleermuis gitaar, kijk hier maar eens naar.

http://www.sol.co.uk/r/ronz/images/warlocks/beautywar.jpg

vulvasonic
22 januari 2006, 17:47
Oh ja, voor die genen die de BC Rich Warlock aleen maar kennen als een zwarte vleermuis gitaar, kijk hier maar eens naar.

http://www.sol.co.uk/r/ronz/images/warlocks/beautywar.jpg

HEEEE!!!!!
Een spuuglelijke gitaar, gemaakt uit een mooi stuk hout!
Schande!!!!!! :angry:

Orpheo
22 januari 2006, 19:05
HEEEE!!!!!
Een spuuglelijke gitaar, gemaakt uit een mooi stuk hout!
Schande!!!!!! :angry:


ga eens even HEEL snel je mond spoelen!! vieze woordjes gebruiken! spuuglelijke gitaar :o hoe DURF je!! :angry:

almarvk
22 januari 2006, 19:11
Ik ben het toch eens met Vulvasonic...

Herman
22 januari 2006, 19:32
ik ook, geen BC Rich voor mij...