PDA

View Full Version : Rate my tone [guitar AND drums) (heavy, gt-8, dfhs)!



Lacrimosa
21 januari 2006, 17:37
Bijna een week nu zitten te prutsen (zowel gitaar als drums). Dit is de 1e keer dat ik eindelijk een fatsoenlijke tone heb. (vind ik :D)

Thanks to Bloodline (Mendel) en Bobby voor een aantal plugin settings.

http://members.home.nl/r.basic/html/ismar%20-%20symdrums1.mp3 (klein stukje hoor).

Ik hoor graag jullie mening.

Laterrr,
Ismar

Roy K.
21 januari 2006, 17:58
Drums klinken zwaar en vet, gitaargeluid idem maar wel apart, lijkt wel een wah over te zitten!! :D Btw leeg je brievenbus!!

Lacrimosa
21 januari 2006, 18:06
hahah ja ik hou wel van "vet" :D!
Er zit geen wah op de gitaartrack hoor, misschien komt het omdat er best veel presence op zit!


inbox geleegd :D!!

Negative K3 fan
21 januari 2006, 18:21
die bass drum is veel te lomp, te veel bas, dreunt te hard en te lang, op laag volume klinkt het heel vet nbatuurlijk, maar zet je geluid wat harder en het klinkt nergens naar.

Je gitaar vind ik persoonlijk helemaal niet mooi, maar ik weet niet goed hoe ik onder woorden moet brengen wat er niet mooi aan is. De snare vind ik voor deze stijl behoorlijk bruut, maar die is verder niet echt breed inzetbaar als je begrijpt wat ik bedoel. De verhouding tussen de verschillende crashes/cymbals/rides is een klein beetje zoek, als ik het over zou moeten doen, zou ik ze iets meer hetzelfde laten klinken, nu zit er nogal veel verschil tussen.

tot zover het veel te kritische gezever :) ik kijk uit naar een volgend nummer van je!

Lacrimosa
21 januari 2006, 18:36
dat is nog eens (bruikbare) kritiek :D!

Grotendeels weet ik waar je het over hebt. Ik zal eens kijken wat ik er aan kan doen. Maar de gitaarsound hou ik denk ik, die vind ik persoonlijk vet bruut :D!

Anyway, bedankt voor je comment, ik heb er echt wat aan!

Laterrr