PDA

View Full Version : Vraagje



Oreca
23 oktober 2002, 15:33
Ik ben zo een goeie drie maand geleden begonne met gitaar en ik vroeg me af of ik goed bezig ben :smile: het meest complexe liedje (vind ik) dat ik kan spelen is RHCP - Under The Bridge toch een groot stuk juist paar stukken moe ik nog beeke uitzoeken :smile:

Moonchild
23 oktober 2002, 16:07
Welkom op het forum

Cloud Strife
23 oktober 2002, 17:18
welkom
enne tja of je goed bezig ben... hmm neem es iets op en zet et op inet :smile:

Oreca
23 oktober 2002, 17:19
mjah zie da iedereen het slecht vind :/

nozem
23 oktober 2002, 17:23
Speel je ook de stukken bij de coupletten van Under the bridge, inclusief hammer-ons, pull offs etc?, want als je dat helemaal beheerst en je speelt 3 maanden dan ben je een natuurtalent!

Anders Destium
23 oktober 2002, 17:23
Er is een simpel regeltje bij gitaar spelen: hoe meer je oefent, hoe beter je wordt...
Dus gewoon lekker blijven spelen, en als je echt snel vooruit wil gaan les nemen (hoewel dat vaak tegenvalt...).
Als je de basisakkoorden goed beheerst blijkt op een gegeven moment dat je veel meer kan spelen dan je denkt :smile:

Oreca
23 oktober 2002, 17:25
euh ik doe de hammers en pulls ja ma ik kan het wel ni volledig spelen hé het moeilijkste stuk moe ik nog wa uitzoeke en oefene...leraar zegt da het redelijk klinkt maja ben ni echt zeker :s

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Oreca op 2002-10-23 17:25 ]</font>

Ibanez RuleZ
23 oktober 2002, 17:44
keep on playing dude en ga dus als de bliksem achter die comp vandaan als je beter wilt worden :wink:)

harrald (die nu 100 posts heeft!)