PDA

View Full Version : london city thinline



tillens
20 januari 2006, 16:25
net gezien op de site bij the house of music; de nieuwe thinline telecaster van london city. Ik vind em er niet verkeerd uitzien eerlijk gezegd, de prijs is rond de 429.. Iemand em al geprobeerd, reviewtje wellicht?
En concurrenten in die prijsklasse?

Coole tele iig! :rockon:

sonic_youth
20 januari 2006, 19:03
Ik zie de laatste tijd een hele hoop fender thinline;s voorbijkomen op marktplaats, voor mij zou er geen discussie mogelijk zijn.

tillens
20 januari 2006, 20:06
Misschien zegt dat wellicht wat over de fender thinline?

nielsduursma
20 januari 2006, 20:23
volgens iemand van gitaar.net is het een special edition, maar 42 van gemaakt, dus nu al een collectors-item...

http://www.gitaar.net/forum/download.php/4,1566/LC_thinline2.jpg
http://images.speurders.nl/images/16/1650/16507923_1.jpg

ik vind m wel mooi.

Javaca
20 januari 2006, 21:16
Vox Humana heeft er één van die limiteds staan. Maar hele grote kans dat m'n klasgenoot die morgen koopt.

sonic_youth
20 januari 2006, 22:20
Misschien zegt dat wellicht wat over de fender thinline?

Mja, zo kan je het ook bekijken. Maar ik zou toch altijd een fender boven een london city verkiezen, al was het maar omdat ie waardevaster is.

tillens
20 januari 2006, 22:49
Vox Humana heeft er één van die limiteds staan. Maar hele grote kans dat m'n klasgenoot die morgen koopt.

cool! als dat zo is laat dan even weten hoe die is.. het is namelijk wel een prijsverschil van rond de 200 eurie. normaal gaan die lc teles voor rond de 249, en zoon thinline kost rond de 430..

een fender lite ash tele moet je rond de 470 kunnen scoren nieuw, dus vandaar graag bevindingen!
ow ja; teles roeleren!:rockon:

hansies
21 januari 2006, 10:19
Hoi,
ik heb de London City thinline gekocht, volgende week woensdag is die in mijn bezit, ik ben er zeer benieuwd naar want deze wordt het beste wat ze ooit al gemaakt hebben.
Ik laat wat meer weten als ik er wat op gespeeld heb.

greetz
Hansies

hansies
21 januari 2006, 10:23
Mja, zo kan je het ook bekijken. Maar ik zou toch altijd een fender boven een london city verkiezen, al was het maar omdat ie waardevaster is.

beter een goede london city dan een slechte fender,
en ik weet waar ik over spreek, heb het zelf al ondervonden
en wat dat waardevaster betekend dat slaat nergens op , want een slechte fender is ook niets meer waard.....................

greetz

hansies
21 januari 2006, 10:26
Ik zie de laatste tijd een hele hoop fender thinline;s voorbijkomen op marktplaats, voor mij zou er geen discussie mogelijk zijn.


wat bedoelt ge met "geen discussie mogelijk"

greetz

renier
21 januari 2006, 13:07
volgens iemand van gitaar.net is het een special edition, maar 42 van gemaakt, dus nu al een collectors-item...

ik vind m wel mooi.

wat een onzin. al werd er maar 1 van gemaakt; dat wil nog niet zeggen dat het een collectors item is. iets is een collectors item als er weinig aanbod is, en veel vraag. dat eerste klopt, dat tweede moet ik nog zien.

m.a.w: het wordt nooit een collectorsitem als het niet gewoon een heel goeie gitaar is.

tillens
21 januari 2006, 13:32
Javaca,

heeft die maat van je em nu gekocht? Want op het andere gitaarnet staat dat iemand em heeft gekocht bij Vox humana... Ben benieuwd naar zijn bevindingen..