PDA

View Full Version : Over poweramps gesproken: Engl E950/100



BeeJee
20 januari 2006, 00:55
Aansluitend op Morris zijn topic:
Ik zag hem een tijdje geleden op de engl-site: de E950/100.
Damn wat een specs heeft die eindtrap!!! Drewl drewl drewl.... Midi schakelbaar qua vermogen, kan 2 pre-amps aan, effectloops... :rockon:
Heeft iemand hier dat ding al eens aan de tand gevoeld?

LordRiffenstein
20 januari 2006, 07:46
Nee nog niemand want eigenlijk nog niet verkrijgbaar en naar mij verteld is ook enkel als custom order te verkrijgen. Maar wie weet brengt de Musikmesse wel nieuws hierover.

BeeJee
20 januari 2006, 12:29
Ok Engl-expert,
Maar dat ding zal ongetwijfeld ook een vermogen gaan kosten. Helemaal als ie niet echt als productiemodel gebouwd gaat worden. Ja je naar de Messe toe Youri?

LordRiffenstein
20 januari 2006, 12:53
Ok Engl-expert,
Maar dat ding zal ongetwijfeld ook een vermogen gaan kosten. Helemaal als ie niet echt als productiemodel gebouwd gaat worden. Ja je naar de Messe toe Youri?

Ja, ga dit jaar weer nr de messe en hoop ook eens wat meer te bekijken dan vorig jaar. :D

Maiden Michiel
21 januari 2006, 16:49
Ik heb hem in de Musicstore folder zien staan.

Kostte daar € 2.500,00

BeeJee
21 januari 2006, 21:53
:eek: Errug veel geld. Misschien iets voor Morris ;)

morris
22 januari 2006, 18:51
nah.. een power amp moet gewoon versterken, meer niet. Wat heb je nou in godsnaam aan een FX loop in een poweramp. En midi schakelbaar vermogen heb ik ook nooit echt zien zitten...

Morris

BeeJee
23 januari 2006, 01:08
Effectloop in een eindtrap kan wel degelijk interessant zijn voor gebruik met preamps die geen loop hebben, of kan als extra loop dienen. Het is wel wat onorthodox, maar op zich zeker wel functioneel.
Blijft echter wel een smak geld 2500 euro.
Ben wel heel benieuwd hoe die klinkt. Als iemand van de messe-gangers hem tegenkomt wellicht een review mogelijk?