PDA

View Full Version : Bryan Adams fans?!



Keith Scott
19 januari 2006, 23:27
Hallo iedereen,

Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik hoop en verwacht eigenlijk hier op dit forum wel wat verder te komen in mijn kunnen op de gitaar. Zelf heb ik op dit moment een Gibson Epiphone akoestische gitaar en een Ibanezz Gio elektrisch. Er komt nog wel een Fender Strat bij naar alle waarschijnlijkheid. Ik speel nu iets langer dan zes jaar en beleef er in ieder geval veel plezier aan! :D

Ik vroeg me af of hier nog meer Bryan Adams fan aanwezig zijn, of althans wat nummers spelen van Adams?!

Harry
20 januari 2006, 10:27
ik heb laatst met een bandje 'Summer of 69' meegejamt, was wel leuk.

Neals
20 januari 2006, 12:52
Heb es een blauwe maandag in een band gezeten met een kerel die er helemaal wild van was, en eigenlijk best wel veel van zijn repetoire ingestampt.

Vind een album van Bryan Adams een beetje iets wat je voor moederdag cadeau geeft!

wietse
20 januari 2006, 20:19
ik heb laatst met een bandje 'Summer of 69' meegejamt, was wel leuk.

dat is brian adams een hele andere kerel, heb ergens nog een cd van die beste man liggen en ben er nog niet aan toe gekomen om hem te beluisteren (nieuwe buddy guy cd's gaan voor :D ).
wat ik van hem gehoord heb is aan de rustige kant.

Harry
21 januari 2006, 14:07
ik dacht dat het om dezelfde ging, maar ben jij misschien in de war met Ryan Adams? Die werd wel eens boos tijdens concerten als ze om Brian/Bryan Adams-nummers riepen. :-)

Helter Skelter
21 januari 2006, 14:47
ik dacht dat het om dezelfde ging, maar ben jij misschien in de war met Ryan Adams? Die werd wel eens boos tijdens concerten als ze om Brian/Bryan Adams-nummers riepen. :-)

shit je was me net voor :confused:

ontopic: ik vind BA wel oke, heb in de loop der jaren behoorlijk wat nummers van 'm gespeeld, nummers als Run to you, Summer of 69 en Kids wanna rock doen het altijd goed in een kroeg, lekkere recht-toe-recht-aan Rock.

mies-bvd
22 januari 2006, 23:04
Speel zo af en toe wat van hem.
Gewoon wel ok die kerel :) niks mis mee !
En idd wat Helter Skelter zegt : Echt voor in de kroeg !

Jopie
23 januari 2006, 15:29
Ja ben al fan sinds mijn buurjongen mij 2 bandjes gaf met BA te weten Live live live en Waking up the neighbours wat ongetwijfeld de beste 2 albums zijn.Speel zelf o.a. Summer of '69 , run to you , heaven , Somebody , heat of the night , one night love affair , Can't stop this thing.. , Mama gonna miss you , house arrest en it's only love om maar wat te noemen. Heb em vorig jaar nog in Ahoy gezien , helemaal toppie!

Keith Scott
27 januari 2006, 23:37
Vind een album van Bryan Adams een beetje iets wat je voor moederdag cadeau geeft!

Dan heb jij wel een heel toffe moeder! :dance: