PDA

View Full Version : Mijn nieuwe gitaar!....



Rempejack
23 oktober 2002, 00:51
Beste lezer,

Ik heb al een aantal jaren een Klassieke gitaar. Ik kan ook veel nummers meespelen en heb wel de indruk dat ik ook best ver kan komen in mijn skills. Maar ik heb haast geen verstand van technische dingen als het gaat om de hardware. En ik wil toch eens wat nieuws! Een nieuwe sound!

Daarom ga ik een nieuwe gitaar kopen alleen ik zit te twijfelen of ik eerst een acoustische of een electrische ga kopen. Een acoustische geeft me de mogelijkheid om beter te leren spelen op de manier waar ik nu mee bezig ben maar een electrische is ook wel een uitdaging voor heel wat nieuws!

Dus!... De eeuwenoude vraag... Eerst acoustisch of electrisch??

Tips, persoonlijke mening/ervaring zou echt geweldig zijn! Ook over merken en dat soort dingen!


Alvast bedankt! Cya!

Mac-F
23 oktober 2002, 04:17
Je hebt toch al een acoustische?

Waarom nog langer wachten? Doe jezelf een plezier en koop een elektrische.

Dude
23 oktober 2002, 10:59
zelf weten maar ik zou een leuke strat kopen, veelzijdige gitaar en leuk om op te spelen, ga eens naar feedback en bespeel alles wat je ziet en koop de gitaar die je het beste bevalt vervolgens bij een "goede" gitaar winkel

Rempejack
23 oktober 2002, 12:27
Ik had er wel een maar met nylon snaren. Van Alhambra, wel een mooie gitaar maar een acoustische met stalen is weer net iets anders.

En ik kan dus ook hierop uitmaken dat Feedback goed is voor testen maar niet voor aankopen?

guitarmusicman
23 oktober 2002, 13:27
Ik zou eerst voor iets nieuws een electrische kopen, dan een staatlsnarige. Want ik geef toe dat staalsnarig totaal anders is. Maar omdat je toch al een goede acoustische heb zou ik voor de nieuwe uitdaging gaan en een mooie elctrische kopen,
succes

starter
23 oktober 2002, 18:00
Op 2002-10-23 12:27, schreef Rempejack:
Ik had er wel een maar met nylon snaren. Van Alhambra, .....

Van Alhambra??? Ik zou van Alhambra niets willen kopen.