PDA

View Full Version : booster áchter je delay



dano
18 januari 2006, 19:10
mmm zat vanmiddag te spelen met de indeling op mn pedalboard (abboxje gemaakt \o/) en nu bedacht ik me opeens dat ik mijn hot sanchez booster misschien beter achter mn memorymandeluxe kan zetten omdat de mmmd snel in overload gaat, en ik zo mijn delaylaylyalyalay nog kan boosten.

zijn er meer mensen die dit hebben en is het logisch? klinkt in mijn oren wel lekker, wat zegt men ervan?

mijn opstelling:

gitaar (duh:P) -> voodoowah->jackhammer->TS9->tsunami->mmd->booster->a/b stem+output ->amp

Mitch
18 januari 2006, 19:12
Als je alles voor de versterker hebt zitten zou ik de boost wel als laatste zetten, ja.

Speeddemon
18 januari 2006, 22:59
Ik zou die A/B box met tuner helemaal aan 't begin zetten.
Als je nu effecten AAN hebt staan en je switcht naar 'B' voor je tuner, krijgt je tuner een 'wet' signaal binnen. Zeker als je modulatie op je DMM aan hebt staan of je Tsunami Chorus, kun je dus niet zuiver tunen!

vinni
18 januari 2006, 23:02
Gewoon lekker doen wat JIJ het lekkerst vind klinken!
Zo had ik een RMC Wah in de FX-loop van mijn amp.
Ik werd zowat in het gesticht gestopt! :chicken:
Maar ik vond het lekker....

Vinni

Lucluc
19 januari 2006, 13:41
Ik zet een booster ook altijd na de memory man.

dano
19 januari 2006, 14:11
Ik zou die A/B box met tuner helemaal aan 't begin zetten.
Als je nu effecten AAN hebt staan en je switcht naar 'B' voor je tuner, krijgt je tuner een 'wet' signaal binnen. Zeker als je modulatie op je DMM aan hebt staan of je Tsunami Chorus, kun je dus niet zuiver tunen!

dat past niet op mn pedalboard:) ik was ervan op de hoogte dat mijn opstelling van tuner niet optimaal is, maar ach het werkt. Als ik ooit een nieuw pedalboard bouw (nog groter:P) dan ga ik daar rekening mee houden;)