PDA

View Full Version : Stagg of Richwood stratocaster



milona8
17 januari 2006, 16:14
Ik had via internet een goedkope Richwood strat (beginnertje he) besteld. Nou heeft de verkoper me (per ongeluk) een Stagg opgestuurd. Heeft iemand een advies of ik beter de Stagg kan houden of dat ik toch beter voor de Richwood kan gaan.

wytz
17 januari 2006, 16:15
richwood, tenzij de stagg je erg goed bevalt. De staggs die ik vast heb gehad waren zonder uitzondering brandhout.

Aron Maiden
17 januari 2006, 16:19
Ik was gewoon voor die Richwood gegaan,
daar heb ik betere dingen over gehoord dan gitaren van stagg

Squier4ever
17 januari 2006, 16:43
ja richwood, stagg is echt kut, dat wil niet eens fikken in je open haard!

Jerre
17 januari 2006, 16:45
Die stagg meteen terugdoen, dat is rommel, pure rommel!
Richwood is wel een goede keuze dus zorg er voor dat je krijgt waar je voor betaald hebt.

Kevin-D
17 januari 2006, 16:48
Richwood!!! Mega verschil met stagg

wietse
17 januari 2006, 17:05
Richwood!!! Mega verschil met stagg
dit geldt eigenlijk alleen voor de vintage serie, de allergoedkoopsten ontlopen elkaar niet veel, richwood is dan ook niet veel soeps.
maar alleen al om het uiterlijk richwood die grote metalen stagg badge op de kop lijkt altijd op stront.

milona8
17 januari 2006, 17:11
Dus de richwood standard strats zijn eigenlijk ook prut

prowler
17 januari 2006, 17:20
ik denk niet een beginner veel kwalitatief verschil gaat merken tussen stagg en richwood.. dus in principe maakt het niet zoveel uit denk ik.
maar de richwood is idd beter

Nickname
17 januari 2006, 19:05
Stagg is gewoon brandhout.. richwood niet veel beter maar gewoon krijgen waar je voor betaald hebt :satisfie:

ddx1975
17 januari 2006, 21:10
stagg is niet oke
volgens mij is alles beter dan stagg (mijn eigen ervaring)
richwood heeft overigens wel goeie bodys
redelijk zwaar en behoorlijk dicht (geen badkuip)

Superhero
17 januari 2006, 22:28
Idd, stuur die stagg terug.. dat is echt de grootse bagger die er ongeveer te vinden is.. En richwood heeft nog wel leuke plankies dertussen staan.

Slordige fou tzeg van die zaak!

Reel Big Fish
17 januari 2006, 22:30
Ik had via internet een goedkope Richwood strat (beginnertje he) besteld. Nou heeft de verkoper me (per ongeluk) een Stagg opgestuurd.

Tweedehands of een internetwinkel? Als het tweedehands is, ben je keihard genaaid, anders zou ik toch echt om een onkostenvergoeding vragen!!

En Richwood is beter dan Stagg... is ook niet zo moeilijk! :satisfie:

olaf reijnders
17 januari 2006, 22:39
Ik sluit mij aan bij de meerderheid.

By the way; Stagg is geen brandhout. Multiplex stoot giftige dampen uit wanneer je het verbrand.