PDA

View Full Version : deze moeten jullie echt even checken



Joey Handsome
17 januari 2006, 15:09
moet je kijken:

Death By Audio (http://www.killerrockandroll.com/deathbyaudio/)

echt te gekke pedalen, ik hou wel van een wat eigenzinniger ontwerp en geluid. Die Supersonic Fuzzgun spreekt mij vooral erg aan. Ik geloof alleen niet dat ze in NL te krijgen zijn, betaal je daar veel voor als je zo'n pedaal laat importeren, invoerbelasting e.d.? Garantie heb je dan zeker ook niet? Ik ben benieuwd, want als het allemaal meevalt dan grijp ik even in m'n beurs en hopla :rockon: !!

Dastard
17 januari 2006, 15:34
Sorry maar ik vind ze echt bagger klinken, die distortion geluiden zijn zo vies, ik zou niet weten wat ik er zelf mee zou kunnen, sommige geluiden klinken exact hetzelfde als dat ik een distortion rechtstreeks op een mixer prik, koud, kil en vies...sorry, niet mijn ding.

Lucluc
17 januari 2006, 17:01
Gewoon weer een fuzzfactory achtige fuzz. Die is ook niet bedoeld voor mensen die een warm bluesgeluid zoeken, gelukkig.

Je kan die pedalen ongetwijfeld bij musictoyz oid krijgen. Ik heb daar wel eens iets besteld en had het binnen drie dagen in huis.

Joey Handsome
17 januari 2006, 17:24
Gewoon weer een fuzzfactory achtige fuzz. Die is ook niet bedoeld voor mensen die een warm bluesgeluid zoeken, gelukkig.

Je kan die pedalen ongetwijfeld bij musictoyz oid krijgen. Ik heb daar wel eens iets besteld en had het binnen drie dagen in huis.

ik zoek dan ook alles behalve een warm bluesgeluid, ik zou hiermee graag noise willen maken, misschien is het ook leuk om er een analoge synth op aan te sluiten
ze zijn inderdaad bij musictoyz te verkrijgen, dat wist ik niet, bedankt, dan kan ik ze daar bestellen :D

deedee
17 januari 2006, 17:40
leuk voor als je in een nummer een paar echt ranzige geluiden wil toevoegen, verder vind ik het niet veel

up-guitarman
17 januari 2006, 18:49
Mwah, lijken me redelijk onbruikbare pedalen ...
Idd om wat ranzigheid toe te voegen eventueel, maar dan gebruik ik liever een wazige combinatie van andere effecten die ik apart nog deftig kan gebruiken ...