PDA

View Full Version : Valencia akoustische gitaar, type VAL 100



Si_MooN_tje
21 oktober 2002, 21:54
Dit (deze?) gitaar kan ik kopen, voor ongeveer 60 euro... (half jaar oud, weinig gebruikt)
Ik ben een beginner >> heb nog nooit gespeeld, maar wil dolgraag. Is dit een leuk gitaar om mee te beginnen, of raden jullie iets anders aan?

Graag reacties!

Hilco_Kraats
22 oktober 2002, 07:54
Hey Si_MooN_tje,

Ik heb ook zo'n gitaar gehad. nieuw kun je ze kopen vanaf 80 Euro wat ik er toen ook voor betaald had. Het gaat om een Nylon snarige toch? speeld wel leuk voor dat geld, maar verwacht er niet te veel van. om mee te beginnen voor de grepen en het gevoel is ie best. trouwens ik heb hem nog steeds, ah.. mijn eerste gitaartje.....!!

Groeten,
Hilco

guitarmusicman
22 oktober 2002, 11:45
Het komt er dus zo een beetje op neer (vind ik) dat als je het geld heb er toch iets meer voor zou moeten neerleggen. Want je moet echt niks van de klank verwachten..ja zoals hiervoor gezegd is het natuurlijk wel goed voor de grepen. Al wil je een beter geluid zal je er een stuk meer voor moeten uitgeven..

mzzl en veel succes!

christian
22 oktober 2002, 14:22
ik vind dat je hem gewoon moet kopen je gehoor is nog niet zo sterk ontwikkeld dat je een groot verschil kan horen tussen een goede en een slechte gitaar zolang die gitaar gewoon klinkt en niet vals dan kan je er gwoon goed op spele en heb je voorlopig nog geen betere nodig en als je weer een nieuwe gitaar wilt kopen heb je temminste altijd nog een reserve gitaar en dat vind ik altijd wel heel erg handig en wat ik er ook gelijk bij zou kopen is een stem apparaat dat kost minimaal 10 euro

Si_MooN_tje
22 oktober 2002, 16:10
Thanks voor de reacties!! Ik ga er over nadenken!!

Branko
23 mei 2007, 15:29
Tuurlijk gewoon kopen en beginnen, als je beter kan spelen kan je altijd een betere en duurdere kopen. Maar onthoud.............Duurder is niet altijd beter!!!!!!!!!!!!!!

Don Capo
23 mei 2007, 15:30
Branko, dit is een topic uit 2002, ik denk dat de Topicstarter inmiddels wel iets gevonden heeft.

Blend
23 mei 2007, 17:11
Hey, een archeoloog!