PDA

View Full Version : Mudhoney



Joey Handsome
16 januari 2006, 16:41
Voor de mensen die het nog niet wisten, Mudhoney speelt 13 mei in de melkweg. Dus als je zin hebt in een avondje goede seattle grunge, dan koop je een kaartje (slechts 15 euro). Ik heb ze een paar jaar terug ook al gezien in de melkweg en de sfeer was echt top, ga ervan uit dat het nu weer zo'n feest wordt!

Joey Handsome
17 januari 2006, 14:24
Ik heb al zoveel over Mudhoney gehoord, maar heb eerlijk gezegd nog nooit naar hun muziek geluisterd...
Wat moet ik me er precies bij voorstellen? Ik bedoel, Seattle-scene en Grunge is nogal breed...

Mudhoney is eigenlijk de eerste band van het Sub Pop label die internationaal bekend werd, vooral in Engeland deden zij het al goed in 1989. Ze begonnen met rauwe garagerock/punk (stel je de Stooges voor, maar dan eind jaren tachtig) en laten maakten ze een leipe mix van punk/garage/blues. Hoewel ze de eerste grote Seattle band waren, zijn ze nooit doorgebroken tot de mainstream, wat hen een van de meest ondergewaardeerde bands uit de grungescene maakte. Luister eens naar Superfuzz/Bigmuff en My Brother The Cow.

Fuhgawz
24 januari 2006, 21:57
Damn ik wist niet eens dat die gasten nog tourden!

Joey Handsome
14 mei 2006, 14:07
Tering, het was echt zo ongelooflijk vet gisteren. Veel oud werk en gelukkig niet al te veel van hun nieuwste, want daar zit niet zoveel pit meer in. :rockon:

biels
14 mei 2006, 14:12
14 mei ook in de vera! op een zondag helaas

Joey Handsome
14 mei 2006, 14:15
ja, ik weet het, ik zou graag gaan, maar dat wordt toch een beetje lastig vanuit Haarlem. Maar goed, gelukkig was gisteren niet de eerste keer dat ik ze gezien heb. :soul:

biels
14 mei 2006, 14:22
tja ik zou er ook graag heen gaan maar ik heb de volgende dag school en omdat ik 20 kilometer onder groningen woon zit ik ook nog met vervoer.... Hopen dat ze nog een keer komen

Sliver
18 mei 2006, 23:02
ha, ik was erbij in de Vera en wat was dat mooi zeg! Retestrak en ze zijn echt niks midner fel dan op de eerste platen, alle bekende nummers kwamen voorbij en nieuw materiaal (Har on for war bijv.) overtuigde alleszins.....Hoop ze nog eens te zien, wie weet op Lowlands?

biels
21 mei 2006, 20:16
ha, ik was erbij in de Vera en wat was dat mooi zeg! Retestrak en ze zijn echt niks midner fel dan op de eerste platen, alle bekende nummers kwamen voorbij en nieuw materiaal (Har on for war bijv.) overtuigde alleszins.....Hoop ze nog eens te zien, wie weet op Lowlands?

lowlands zou heel leuk zijn, ik heb mn kaartje al binnen nl.